+10 hp za każde zabicie
Intex
10.10.2010
jak zrobić klase w Cod Mod żeby za każde zabicie dostawała +5HP?
Np mam 10h0hp zabije 2 gości mam 110hp
w next rundzie zabije 5 mam o 25hp więcej czyli 135? xDi żeby to Hp sie usuwało.
Pawex
10.10.2010
Wlasciwie to masz racje, ale mi bylo tak wygodniej
Użytkownik Pawex edytował ten post 11.10.2010 17:26
grankee
11.10.2010
if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
set_user_health(attacker,((zdrowie+20)<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? (zdrowie+20): maksymalne_zdrowie_gracza[attacker]);
Bo po co Tworzyć nową zmienną..
Użytkownik grankee edytował ten post 11.10.2010 17:23
Blood Angel 11.10.2010
Intex, +20 w kodzie zmień na +10.
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 11.10.2010 19:49
Intex
11.10.2010
I tak źle zrobiliście. On pisał +10 HP a wy daliście +20 Mały ale szczególny błąd.
Intex, +20 w kodzie zmień na +10.
No tak dzięki za uwage;P
Ale powiem wam że to i tak nie działa ;/ Zabiłem 8 z HE na resp:P i zamiast dostać HP to nic nie dostałem
Screeaam... 11.10.2010
Pawex
12.10.2010
W public Death()
I to da tak. Jak masz 100 hp full i zabijesz 1 to bedziesz mial 110.
Użytkownik Pawex edytował ten post 12.10.2010 09:27
Intex
12.10.2010
Jak chcesz bez ograniczenia to lap:
W public Death()Spoiler
I to da tak. Jak masz 100 hp full i zabijesz 1 to bedziesz mial 110.
Nie kompiluje mi tego na czerwono robi się linia { new zdrowie = get_user_health;
Blood Angel 12.10.2010
if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health;
set_user_health(attacker,zdrowie + 10)
}
To będzie git.
Intex
12.10.2010
Pawex i znowu ten błąd... + 20hp jest.
if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health;
set_user_health(attacker,zdrowie + 10)
}
To będzie git.
Nadal ta linijka { new zdrowie = get_user_health;
Screeaam... 12.10.2010
Pawex i znowu ten błąd... + 20hp jest.
if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health;
set_user_health(attacker,zdrowie + 10)
}
To będzie git.
Yhy, na bank.
if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health(attacker)
set_user_health(attacker,zdrowie + 10)
}
Intex
12.10.2010
Użytkownik Intex edytował ten post 12.10.2010 16:28
Pawex
12.10.2010
Screeaaam dzięki za poprawke. Zauwazylem to za pozno.
Nie jestem pewien czy zadziala, ale sprawdz.
if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA) { new zdrowie = get_user_health(attacker) set_user_health(attacker,zdrowie +10) set_user_health(attacker,maksymalne_zdrowie_gracza[attacker] +10 ) }I teraz masz na stale
Tylko, ze ta klasa potem bedzie niepokonana.... Zabije 1k osob i ma 10k hp?
Zycze powodzenia w zabijaniu, a sam dobrze wiem jak ciezko jest zabic playera jak ma 5k hp i biega...
Poprawka Kodu, zapomnialem zamknac nawias
Użytkownik Pawex edytował ten post 12.10.2010 16:59
Intex
12.10.2010
Mam pewien pomysl, ale nie wiem czy wypali z tym na zawsze.
Screeaaam dzięki za poprawke. Zauwazylem to za pozno.
Nie jestem pewien czy zadziala, ale sprawdz.if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA) { new zdrowie = get_user_health(attacker) set_user_health(attacker,zdrowie +10) set_user_health(attacker,maksymalne_zdrowie_gracza[attacker] +10 ) }I teraz masz na stale
Tylko, ze ta klasa potem bedzie niepokonana.... Zabije 1k osob i ma 10k hp?
Zycze powodzenia w zabijaniu, a sam dobrze wiem jak ciezko jest zabic playera jak ma 5k hp i biega...
Poprawka Kodu, zapomnialem zamknac nawias
Ja na razie testuje czy działa:) ale będzie dostawał 1hp:) i tylko w klasie premmium a te kupują osoby które grać nie potrafia:P
Pawex
12.10.2010
a te kupują osoby które grać nie potrafia:P
Jak mialem serwer to tez takie cos widzialem
Intex
12.10.2010
a te kupują osoby które grać nie potrafia:P
Jak mialem serwer to tez takie cos widzialem
hmmm znowu usuwa sie po rundzie ;/
Użytkownik Intex edytował ten post 12.10.2010 17:18
Screeaam... 12.10.2010
Intex
12.10.2010
Bo to życie musisz zapisać w pliku nvault, jeżeli chcesz abyś to miał zawsze. Do zmiennej i do pliku. Przy zabójstwie zwiększasz a potem w starcie rundy dodajesz.
Czyli że jak mam to dopisać do nvault?
Screeaam... 12.10.2010
Tu jest przykład o fragach, Ty sobie przerób na HP.
Intex
12.10.2010
Troche o nVault - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Tu jest przykład o fragach, Ty sobie przerób na HP.
eeeee gdybym ja jeszce wiedział jak to się przerabia:P