←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

+10 hp za każde zabicie

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 10.10.2010

Witajcie
jak zrobić klase w Cod Mod żeby za każde zabicie dostawała +5HP?

Np mam 10h0hp zabije 2 gości mam 110hp
w next rundzie zabije 5 mam o 25hp więcej czyli 135? xDi żeby to Hp sie usuwało.
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 10.10.2010

W public Death()
Spoiler


Wlasciwie to masz racje, ale mi bylo tak wygodniej :D
Użytkownik Pawex edytował ten post 11.10.2010 17:26
Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 11.10.2010

ja bym dał tak:
 if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
set_user_health(attacker,((zdrowie+20)<maksymalne_zdrowie_gracza[attacker])? (zdrowie+20): maksymalne_zdrowie_gracza[attacker]);



Bo po co Tworzyć nową zmienną..
Użytkownik grankee edytował ten post 11.10.2010 17:23
Odpowiedz

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 11.10.2010

I tak źle zrobiliście. On pisał +10 HP a wy daliście +20 :P Mały ale szczególny błąd.

Intex, +20 w kodzie zmień na +10.
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 11.10.2010 19:49
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 11.10.2010

I tak źle zrobiliście. On pisał +10 HP a wy daliście +20 :P Mały ale szczególny błąd.

Intex, +20 w kodzie zmień na +10.



No tak :) dzięki za uwage;P

Ale powiem wam że to i tak nie działa ;/ Zabiłem 8 z HE xD na resp:P i zamiast dostać HP to nic nie dostałem xD
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 11.10.2010

Bo to dodaje aż nie będziesz miał maksymalnego zdrowia. Czyli jeżeli maksymalne zdrowie klasy to 200hp, to jak masz 200hp to nie zrobi Ci 210hp, ale jak masz 150hp to zrobi Ci 160hp. :/
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 12.10.2010

Jak chcesz bez ograniczenia to lap:
W public Death()
Spoiler


I to da tak. Jak masz 100 hp full i zabijesz 1 to bedziesz mial 110.
Użytkownik Pawex edytował ten post 12.10.2010 09:27
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 12.10.2010

Jak chcesz bez ograniczenia to lap:
W public Death()

Spoiler


I to da tak. Jak masz 100 hp full i zabijesz 1 to bedziesz mial 110.



Nie kompiluje mi tego na czerwono robi się linia { new zdrowie = get_user_health;
Odpowiedz

Blood Angel - zdjęcie Blood Angel 12.10.2010

Pawex i znowu ten błąd... + 20hp jest.

        if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health;
set_user_health(attacker,zdrowie + 10)
}


To będzie git.
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 12.10.2010

Pawex i znowu ten błąd... + 20hp jest.

        if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health;
set_user_health(attacker,zdrowie + 10)
}


To będzie git.



Nadal ta linijka { new zdrowie = get_user_health;
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 12.10.2010

Pawex i znowu ten błąd... + 20hp jest.

        if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health;
set_user_health(attacker,zdrowie + 10)
}


To będzie git.



Yhy, na bank.

        if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health(attacker)
set_user_health(attacker,zdrowie + 10)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 12.10.2010

Niestety teraz się kompiluje no ale nie zatrzymuje tego HP.. zabije do dostaje do 10hp ale w next rundzie już go nie mam ;/ a ja chce żeby zostawąło już na zawsze:)
Użytkownik Intex edytował ten post 12.10.2010 16:28
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 12.10.2010

Mam pewien pomysl, ale nie wiem czy wypali z tym na zawsze.

Screeaaam dzięki za poprawke. Zauwazylem to za pozno.


Nie jestem pewien czy zadziala, ale sprawdz.
        if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
        {   new zdrowie = get_user_health(attacker)
            set_user_health(attacker,zdrowie +10)
            set_user_health(attacker,maksymalne_zdrowie_gracza[attacker] +10 )
        }
I teraz masz na stale :o
Tylko, ze ta klasa potem bedzie niepokonana.... Zabije 1k osob i ma 10k hp?
Zycze powodzenia w zabijaniu, a sam dobrze wiem jak ciezko jest zabic playera jak ma 5k hp i biega...

Poprawka Kodu, zapomnialem zamknac nawias :P
Użytkownik Pawex edytował ten post 12.10.2010 16:59
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 12.10.2010

Mam pewien pomysl, ale nie wiem czy wypali z tym na zawsze.

Screeaaam dzięki za poprawke. Zauwazylem to za pozno.


Nie jestem pewien czy zadziala, ale sprawdz.

        if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
        {   new zdrowie = get_user_health(attacker)
            set_user_health(attacker,zdrowie +10)
            set_user_health(attacker,maksymalne_zdrowie_gracza[attacker] +10 )
        }
I teraz masz na stale :o
Tylko, ze ta klasa potem bedzie niepokonana.... Zabije 1k osob i ma 10k hp?
Zycze powodzenia w zabijaniu, a sam dobrze wiem jak ciezko jest zabic playera jak ma 5k hp i biega...

Poprawka Kodu, zapomnialem zamknac nawias :P



Ja na razie testuje czy działa:) ale będzie dostawał 1hp:) xD i tylko w klasie premmium xD a te kupują osoby które grać nie potrafia:P
Odpowiedz

  • +
  • -
Pawex - zdjęcie Pawex 12.10.2010

a te kupują osoby które grać nie potrafia:P


Jak mialem serwer to tez takie cos widzialem :D
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 12.10.2010

a te kupują osoby które grać nie potrafia:P


Jak mialem serwer to tez takie cos widzialem :D


hmmm znowu usuwa sie po rundzie ;/
Użytkownik Intex edytował ten post 12.10.2010 17:18
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 12.10.2010

Bo to życie musisz zapisać w pliku nvault, jeżeli chcesz abyś to miał zawsze. Do zmiennej i do pliku. Przy zabójstwie zwiększasz a potem w starcie rundy dodajesz.
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 12.10.2010

Bo to życie musisz zapisać w pliku nvault, jeżeli chcesz abyś to miał zawsze. Do zmiennej i do pliku. Przy zabójstwie zwiększasz a potem w starcie rundy dodajesz.



Czyli że jak mam to dopisać do nvault?
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 12.10.2010

Troche o nVault - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Tu jest przykład o fragach, Ty sobie przerób na HP.
Odpowiedz

  • +
  • -
Intex - zdjęcie Intex 12.10.2010

Troche o nVault - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Tu jest przykład o fragach, Ty sobie przerób na HP.



eeeee gdybym ja jeszce wiedział jak to się przerabia:P
Odpowiedz