if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health(attacker)
set_user_health(attacker,zdrowie +10)
maksymalne_zdrowie_gracza[attacker] += 10
}
Edit. Chociaż nie, to nie zadziała :F w8, zaraz wkleje nowe ...
Pod:
new maksymalne_zdrowie_gracza[33]
Dodaj:
new dodatkowe_zdrowie_gracza[33]
Zamiast tego kodu wyzej daj to:
if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health(attacker)
set_user_health(attacker,zdrowie +10)
dodatkowe_zdrowie_gracza[attacker] += 10
}
W Odrodzenie(id) zamiast:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;
Daj to:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2+dodatkowe_zdrowie_gracza[id];
I wsio ...
Użytkownik Owner123 edytował ten post 12.10.2010 19:04