Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

+10 hp za każde zabicie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#21 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 146
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 12.10.2010 19:00

        if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health(attacker)
set_user_health(attacker,zdrowie +10)
maksymalne_zdrowie_gracza[attacker] += 10
}


Edit. Chociaż nie, to nie zadziała :F w8, zaraz wkleje nowe ...
Pod:
new maksymalne_zdrowie_gracza[33]

Dodaj:
new dodatkowe_zdrowie_gracza[33]


Zamiast tego kodu wyzej daj to:
        if(klasa_gracza[attacker] == TWOJA_KLASA)
{ new zdrowie = get_user_health(attacker)
set_user_health(attacker,zdrowie +10)
dodatkowe_zdrowie_gracza[attacker] += 10
}


W Odrodzenie(id) zamiast:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2;

Daj to:
maksymalne_zdrowie_gracza[id] = zdrowie_klasy[klasa_gracza[id]]+zdrowie_gracza[id]*2+dodatkowe_zdrowie_gracza[id];


I wsio ...

Użytkownik Owner123 edytował ten post 12.10.2010 19:04

  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych