←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dzwiek po zabiciu

Zablokowany

  • +
  • -
GOH4n - zdjęcie GOH4n 20.09.2010

proszę o napisanie pluginu, dzięki ktoremu gracz ktory kogos zabije uslyszy dzwiek(tylko on).
Odpowiedz

Screeaam... - zdjęcie Screeaam... 20.09.2010

#include <amxmisc>
public plugin_init() {
register_plugin("Cus", "1.0", "Screeaam..");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
}
public Death(){
new ofiara = read_data(2);
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_team(ofiara) != get_user_team(attacker))
client_cmd(attacker, "spk cos/zabil"); // Tutaj mozesz sciezke zmienic tylko tutaj bez rozszerzenia.

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache() precache_sound("cos/zabil.wav") // Tutaj mozesz sciezke zmienic.


Dźwięk ma być w formacie wav, nazwyac sie "zabil" i ma się znajdować w folderze cos.
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 20.09.2010 20:10
Odpowiedz

  • +
  • -
grankee - zdjęcie grankee 21.09.2010

Screeaam, dam Ci wskazówkę, jeśli chcesz być dobry, to przed napisaniem pomyśl co Ci potrzebne, co napisać, po czym pomyśl poraz drugi, jak już dobrze pomyślisz to pomyśl poraz trzeci, teraz już z grubsza wiesz co masz na celu. Teraz napisz kod, przeanalizuj, pomyśl czy wszystko w nim jest oraz czy nie ma w nim za dużo. Teraz czas na sprawdzenie czy działa, jak działa to publikuj :D

#include <amxmisc>
//pierwsza sprawa, musisz dołączyć nagłówek <amxmodx>, gdzie to jest? Druga sprawa, nie potrzebny tu jest nagłówek <amxmisc>
public plugin_init() {
register_plugin("Cus", "1.0", "Screeaam..");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");//dajesz dwie sprzeczne flagi 'd' oraz 'e', które odpowienio biorą tylko od martwych oraz tylko od żywych graczy
}
public Death(){
new ofiara = read_data(2);//po co Ci id ofiary?
new attacker = read_data(1);

if(!is_user_alive(attacker) || !is_user_connected(attacker))//Gdzie interesant napisał, że tylko jak zabójca żywy?
return PLUGIN_CONTINUE;

if(get_user_team(ofiara) != get_user_team(attacker))//Gdzie interesant napisał, że ma nie być dźwięku, jak to będzie TK?
client_cmd(attacker, "spk cos/zabil"); // Tutaj mozesz sciezke zmienic tylko tutaj bez rozszerzenia.

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache() precache_sound("cos/zabil.wav") // Tutaj mozesz sciezke zmienic.
/*Po co w dwóch miejscach ścieżka? W mniejszych plugach to nie jest taki problem jeszcze, ale w wiekszych projektach, jak ktoś chce zmienić...
Trzeba to ułatwiać*/



Wersja poprawiona:
#include <amxmodx>
new const sound[]={"cos/zabil"}//tu sobie zmieniasz dźwięk, bez .wav na końcu
public plugin_init() {
register_plugin("Cus", "1.0", "Screeaam..");
register_event("DeathMsg", "Death", "a");
}
public Death(){
new attacker = read_data(1);

if(is_user_connected(attacker))
client_cmd(attacker, "spk %s",sound)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public plugin_precache()
{
new snd[sizeof(sound)]
format(snd,sizeof(sound)-1,"%s.wav",sound)
precache_sound(snd)
}
Odpowiedz

  • +
  • -
GOH4n - zdjęcie GOH4n 21.09.2010

dzięki, masz + w weekend sprawdze czy dziala.

Mozna zamknac :)
Odpowiedz
Zablokowany