Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[CoD]Klasa z Zoom'em


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 24.08.2010 19:51

Witam, jak zrobić klasę CoD z Zoomem do wszystkich broni??

#2 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Offline

Napisano 24.08.2010 20:00

Zoom Aug - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Wzoruj się na tym :>

Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 24.08.2010 20:01

  • +
  • -
  • 0

#3 Starozytny

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 41
Pomocny

  • Postów:257
  • GG:
  • Lokalizacja:C: / Program Files / Steam / SteamAps / Starozytny / Steam .exe
Offline

Napisano 25.08.2010 17:36

to do diablo :P a ja chcę COD :P !!

#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 26.08.2010 00:15

W public CmdStart(id, uc_handle)

if(button & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && klasa_gracza[id] == Klasa)
	{
		new szClip, szAmmo
		new WeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
		
		if(WeapID != CSW_KNIFE && WeapID != CSW_C4 && WeapID != CSW_AWP && WeapID != CSW_SCOUT && WeapID != CSW_SG550 && WeapID != CSW_G3SG1 && !hasZoom[id])
		{
			hasZoom[id] = true;
			cs_set_user_zoom(id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1);
			emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100);
		}
		else if (hasZoom[id])
		{
			hasZoom[id] = false;
			cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0);
		}
	}

Przed public plugin_init()
new hasZoom[33];

W public client_connect(id) jak i disconnect
hasZoom[id] = false
  • +
  • -
  • 1

#5 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.08.2010 15:53

Da rade zrobić taki item?
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#6 sebuli

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:128
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 28.08.2010 16:03

Na pewno sie da, chyba zamiast tego całego wepid musialbys dac informacje_przedmiotu_gracza[0][xx]
I to musialbys dac w tym ifie zamiast wepid. Tam gdzie xx to nr przedmiotu.
  • +
  • -
  • 0

#7 ric0

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 176
Profesjonalista

  • Postów:558
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 28.08.2010 16:11

Wolalbym aby ktos mi to bardzo dokladnie wyjasnil i opisal.
  • +
  • -
  • 0

To co piszę się nie liczy...

 


#8 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 29.08.2010 16:01

sebuli, po co tak kombinować? Ja to właśnie miałem jako item...

if(button & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR.ITEMU)
	{

  • +
  • -
  • 0

#9 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 31.08.2010 13:07

Zrobilem tak i mam bła na czerwono robi mi się

if(button & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && klasa_gracza[id] == Komandos)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#10 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 31.08.2010 15:50

Jakbyś poprawnie wkleił do: [CoD]Klasa z Zoom'em - Nieoficjalny polski support AMX Mod X (Tam masz napisane gdzie...) to by działało ^^
  • +
  • -
  • 0

#11 Intex

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:525
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Waszawa
Offline

Napisano 31.08.2010 16:25

Jakbyś poprawnie wkleił do: [CoD]Klasa z Zoom'em - Nieoficjalny polski support AMX Mod X (Tam masz napisane gdzie...) to by działało ^^



Wkleiłem znów od nowa całe i d*pa to samo...
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#12 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 31.08.2010 16:36

if(button & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR.ITEMU)
	{
		new szClip, szAmmo
		new WeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
		
		if(WeapID != CSW_KNIFE && WeapID != CSW_C4 && WeapID != CSW_AWP && WeapID != CSW_SCOUT && WeapID != CSW_SG550 && WeapID != CSW_G3SG1 && !hasZoom[id])
		{
			hasZoom[id] = true;
			cs_set_user_zoom(id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1);
			emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100);
		}
		else if (hasZoom[id])
		{
			hasZoom[id] = false;
			cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0);
		}
	}

Zmień nr. itemu. ;]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych