Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
[CoD]Klasa z Zoom'em
#1
Napisano 24.08.2010 19:51
#2
Napisano 24.08.2010 20:00
Wzoruj się na tym
Użytkownik 0nYk3 edytował ten post 24.08.2010 20:01
#3
Napisano 25.08.2010 17:36
#4
Napisano 26.08.2010 00:15
if(button & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && klasa_gracza[id] == Klasa) { new szClip, szAmmo new WeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo ) if(WeapID != CSW_KNIFE && WeapID != CSW_C4 && WeapID != CSW_AWP && WeapID != CSW_SCOUT && WeapID != CSW_SG550 && WeapID != CSW_G3SG1 && !hasZoom[id]) { hasZoom[id] = true; cs_set_user_zoom(id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1); emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100); } else if (hasZoom[id]) { hasZoom[id] = false; cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0); } }
Przed public plugin_init()
new hasZoom[33];
W public client_connect(id) jak i disconnect
hasZoom[id] = false
#5
Napisano 28.08.2010 15:53
To co piszę się nie liczy...
#6
Napisano 28.08.2010 16:03
I to musialbys dac w tym ifie zamiast wepid. Tam gdzie xx to nr przedmiotu.
#7
Napisano 28.08.2010 16:11
To co piszę się nie liczy...
#8
Napisano 29.08.2010 16:01
if(button & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR.ITEMU) {
#10
Napisano 31.08.2010 15:50
#11
Napisano 31.08.2010 16:25
Jakbyś poprawnie wkleił do: [CoD]Klasa z Zoom'em - Nieoficjalny polski support AMX Mod X (Tam masz napisane gdzie...) to by działało
Wkleiłem znów od nowa całe i d*pa to samo...
#12
Napisano 31.08.2010 16:36
if(button & IN_ATTACK2 && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_ATTACK2) && informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == NR.ITEMU) { new szClip, szAmmo new WeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo ) if(WeapID != CSW_KNIFE && WeapID != CSW_C4 && WeapID != CSW_AWP && WeapID != CSW_SCOUT && WeapID != CSW_SG550 && WeapID != CSW_G3SG1 && !hasZoom[id]) { hasZoom[id] = true; cs_set_user_zoom(id, CS_SET_AUGSG552_ZOOM, 1); emit_sound(id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100); } else if (hasZoom[id]) { hasZoom[id] = false; cs_set_user_zoom(id, CS_RESET_ZOOM, 0); } }
Zmień nr. itemu. ;]
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych