Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
COD wytrzymałość itemu
#1
Napisano 19.08.2010 16:27
Czy da się zrobić wytrzymałość itemu np 100dmg i z każdym zginięciem będzie odejmować aż będzie 0 i stracimy całkowicie dany item.
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#2
Napisano 19.08.2010 16:44
: >
Zwiększyć z 3 do 100 i zamiast dostalitem--; dajesz
if(dostal item > 20) dostalitem-=20 //Co każdy dead będzie odejmować 20wytrzymałości itemu.
Możesz sobie też dorobić wiadomość tekstową co deada
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wytrzymalosc itemu: %i/100", dostalitem)
#3
Napisano 19.08.2010 16:54
I w którym to miejscu dokładnie dodać?
Cs 1.6: GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1 IP: 31.186.81.62:27062 | GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2 IP: 31.186.84.46:27074
GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3 IP: 31.186.81.70:27059 | GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4 IP: 31.186.84.46:27050
Ts3: GoldGame.pl [TeamSpeak3] IP: 178.217.191.232:6310
Cs:GO: [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop] IP: 185.36.170.231:27024
#4
Napisano 19.08.2010 17:16
new Float:szybkosc_gracza[33];Pod tym dodajesz
new wytrzymalosc_itemu[33];
public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
Szukasz
switch(przedmiot)Przed nim dodajesz
wytrzymalosc_itemu[id] = 100;
public Death()
@POPRAWIONE --> Szukasz
new zdrowie = get_user_health(attacker);Pod tym dodajesz
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) { if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) { wytrzymalosc_itemu[id]-=20; } if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotumu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]); } else { client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); UsunPrzedmiot(id); } }
public UsunPrzedmiot(id)
Szukasz
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;Nad tym dodajesz
wytrzymalosc_itemu[id] = 0
Użytkownik camilost edytował ten post 19.08.2010 20:14
#5
Napisano 19.08.2010 23:40
#6
Napisano 20.08.2010 00:28
Szukasz
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]])Zamieniasz na
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s. Wytrzymalosc: %i/100", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);
#7
Napisano 20.08.2010 08:31
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych