Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

COD wytrzymałość itemu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 19.08.2010 16:27

Pisałem w tym temacie: [QTM COD:MW Mod] Jak zrobić uposzczenie itemu po śmierci - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Czy da się zrobić wytrzymałość itemu np 100dmg i z każdym zginięciem będzie odejmować aż będzie 0 i stracimy całkowicie dany item.

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 19.08.2010 16:44

Może nie dmg, ale wytrzymałość itemu, da się zrobić na podstawie tamtego co napisałem w tamtym temacie (Ostatni post)
: >
Zwiększyć z 3 do 100 i zamiast dostalitem--; dajesz
if(dostal item > 20)     dostalitem-=20 //Co każdy dead będzie odejmować 20wytrzymałości itemu.

Możesz sobie też dorobić wiadomość tekstową co deada
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Wytrzymalosc itemu: %i/100", dostalitem)

  • +
  • -
  • 0

#3 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 19.08.2010 16:54

aha czyli 5 deadów = utrata itemu tak?

I w którym to miejscu dokładnie dodać?

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 19.08.2010 17:16

Szukasz
new Float:szybkosc_gracza[33];
Pod tym dodajesz
new wytrzymalosc_itemu[33];

public DajPrzedmiot(id, przedmiot)
Szukasz
switch(przedmiot)
Przed nim dodajesz
wytrzymalosc_itemu[id] = 100;

public Death()

@POPRAWIONE --> Szukasz
new zdrowie = get_user_health(attacker);
Pod tym dodajesz
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0]) {
		if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0) {
				wytrzymalosc_itemu[id]-=20;
		}
		if(wytrzymalosc_itemu[id] > 0)	{
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zniszczenia przedmiotumu: %i/100.", wytrzymalosc_itemu[id]);
		}
		else {
			client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Przedmiot: %s, zostal calkowicie zniszczony.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
			UsunPrzedmiot(id);
		}
	}

public UsunPrzedmiot(id)

Szukasz
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = 0;
Nad tym dodajesz
wytrzymalosc_itemu[id] = 0

Użytkownik camilost edytował ten post 19.08.2010 20:14

  • +
  • -
  • 2

#5 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 19.08.2010 23:40

Dziala a jak by dodal ze po wpisayniu /item tez sie wyswietala wytrzymalosc itemu ?
  • +
  • -
  • 0

#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 20.08.2010 00:28

public OpisPrzedmiotu(id)

Szukasz
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]])
Zamieniasz na
client_print(id, print_chat, "Przedmiot: %s. Wytrzymalosc: %i/100", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]], wytrzymalosc_itemu[id]);

  • +
  • -
  • 1

#7 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1138
Super Hero

  • Postów:964
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 20.08.2010 08:31

dziękuję ;D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych