Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Change use to bindQTM_CodMod.sma,poszukuje,binda
Temat rozp. ELOS, 15.08.2010 21:13
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 15.08.2010 21:13
Witam poszukuję plugina do QTM_CodMod który zmieni używanie itema(Podstawowo na use "e") na binda +item lub +useitem.
Oczywiście za pomoc +
18 sierpień 2010 - 22:48:
~~REFRESH~~
Oczywiście za pomoc +
18 sierpień 2010 - 22:48:
~~REFRESH~~
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#2
Napisano 19.08.2010 02:02
W cod modzie to przerób. Komenda useitem i odwołuj się do nowej funkcji zamiast tam gdzie IN_USE
#3
Napisano 20.08.2010 08:24
Nie wyszukuje mi czegoś takiego jak
useitemI podaj przykład jak to zmienić na binda
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#4
Napisano 20.08.2010 16:39
IN_USE (Odpowiada bindowi +use, czyli standardowo na E)
Zmienić to możesz np. dodając nową komendę (coduse)
I w tej nowej komendzie wszystko zebrać do kupy z całego sma co używa IN_USE (Dodają sprawdzenia czy np. Ma rakietki jeśli tak to robi tego enta z rakietkami) i z tymi innymi mocami
Zmienić to możesz np. dodając nową komendę (coduse)
I w tej nowej komendzie wszystko zebrać do kupy z całego sma co używa IN_USE (Dodają sprawdzenia czy np. Ma rakietki jeśli tak to robi tego enta z rakietkami) i z tymi innymi mocami
#5
Napisano 22.08.2010 14:53
Nie kumam czyli ze coś mam dopisać do sma? Bo takiej komendy nie da się podmienić IN_USE lub +use bo nie ma go w sma
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
#6
Napisano 22.08.2010 16:07
Tu to siedzi pobiera odgłos IN_USE : P
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) { if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav")) { UzyjPrzedmiotu(id); return FMRES_SUPERCEDE; } return FMRES_IGNORED; }
#7
Napisano 22.08.2010 20:45
Omg nadal tego nie kumam lepiej napisz co edytować aby było +coduse
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych