Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Change use to bindQTM_CodMod.sma,poszukuje,binda


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 15.08.2010 21:13

Witam poszukuję plugina do QTM_CodMod który zmieni używanie itema(Podstawowo na use "e") na binda +item lub +useitem.
Oczywiście za pomoc +

18 sierpień 2010 - 22:48:
~~REFRESH~~
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 19.08.2010 02:02

W cod modzie to przerób. Komenda useitem i odwołuj się do nowej funkcji zamiast tam gdzie IN_USE
  • +
  • -
  • 0

#3 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 20.08.2010 08:24

Nie wyszukuje mi czegoś takiego jak
useitem
I podaj przykład jak to zmienić na binda
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#4 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 20.08.2010 16:39

IN_USE (Odpowiada bindowi +use, czyli standardowo na E)

Zmienić to możesz np. dodając nową komendę (coduse)
I w tej nowej komendzie wszystko zebrać do kupy z całego sma co używa IN_USE (Dodają sprawdzenia czy np. Ma rakietki jeśli tak to robi tego enta z rakietkami) i z tymi innymi mocami ^^
  • +
  • -
  • 0

#5 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 22.08.2010 14:53

Nie kumam czyli ze coś mam dopisać do sma? Bo takiej komendy nie da się podmienić IN_USE lub +use bo nie ma go w sma
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7


#6 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 434
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 22.08.2010 16:07

Tu to siedzi ;P pobiera odgłos IN_USE : P
public EmitSound(id, iChannel, szSound[], Float:fVol, Float:fAttn, iFlags, iPitch ) 
{
	if(equal(szSound, "common/wpn_denyselect.wav"))
	{
		UzyjPrzedmiotu(id);
		return FMRES_SUPERCEDE;
	}
	return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0

#7 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 22.08.2010 20:45

Omg nadal tego nie kumam lepiej napisz co edytować aby było +coduse
  • +
  • -
  • 0

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych