Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Ruletka (modern)
Temat rozp. HeAdShOt, 26.09.2008 21:01
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 26.09.2008 21:01
Potrzebuje ruletke ale taka ze nie czekam 150 sekund zeby drugi raz wpisac /ruletka tylko za 5 sekund bo mam super ruletke ale laduje sie 150sekund!!
#2
Napisano 26.09.2008 21:07
HeAdShOt, Daj sma to się zmieni.
#3
Napisano 27.09.2008 09:14
#4
Napisano 27.09.2008 09:22
standard
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <fun> #define USERS 8 #define MAX_PLAYERS 32 #define COOLDOWN 120.0 // 2 minutes new Float:g_fTolerance = 120.0 // = 2min new Float:g_fWait = 60.0 // = 1min new Float:g_fLastCalled[USERS]; new Float:g_fNextCall; public plugin_init(){ register_plugin( "Ruletka", "0.1", "Shadow/Watt" ); register_clcmd("say /ruletka","lol"); for (new i=0; i<USERS; i++){ g_fLastCalled[i] = -g_fTolerance; } } public client_putinserver(id) { g_fNextTime[id] = 0.0 } public lol(id){ new Float:CurTime = get_gametime(); new bool:IsActive = false; if ( CurTime < g_fNextCall ){ client_print(id, print_chat, "Ruletka dostepna za chwile."); }else{ for (new i=0; i<USERS; i++){ if ( CurTime > g_fLastCalled[i]+g_fTolerance ){ g_fLastCalled[i] = CurTime; IsActive = true; break; } } } if (IsActive){ lol2(id); }else{ for (new j=0; j<USERS; j++){ g_fLastCalled[j] = -g_fTolerance; } g_fNextCall = CurTime+g_fWait; client_print(id, print_chat, "Ruletka dostepna za chwile."); } return PLUGIN_HANDLED; } public lol2(id){ { new Float:fCurrentTime = get_gametime() if( g_fNextTime[id] > fCurrentTime ) { client_print(id, print_chat, "Czekaj %.0f sekund", g_fNextTime[id] - fCurrentTime) return PLUGIN_HANDLED } g_iCount[id]++ if(g_iCount[id] == 2) { g_iCount[id] = 0 g_fNextTime[id] = fCurrentTime + COOLDOWN } if (!is_user_alive ( id )) { client_print(id, print_chat, "Bocie nie uzywaj tego jak nie zyjesz!") return PLUGIN_HANDLED; } if (!cs_get_user_buyzone(id)) { client_print(id, print_center, "Nie jestes w buyzone!") return PLUGIN_HANDLED; } switch( random_num( 1, 14 ) ) { case 1: { set_user_gravity ( id, 0.6 ); client_print(id, print_chat, "Skocz zi0mus") } case 2 : { if (cs_get_user_hasprim(id) == 1) { client_print(id, print_chat, "Pech miales dostac m4 ale juz masz bron :D");//pewien nie jestem oO return PLUGIN_HANDLED; } give_item ( id, "weapon_m4a1" ) client_print(id, print_chat, "m4 dla ciebie mistrzu :D") } case 3 : { user_slap( id, 40 ); client_print(id, print_chat, "Oppps slap :D") } case 4 :{ set_user_health ( id, 150 ) client_print(id, print_chat, "Dodatkowe hp dla ciebie :D") } case 5 :{ set_user_armor ( id, 150 ) client_print(id, print_chat, "Dostajesz zbroje :D") } case 6 :{ user_kill( id ); client_print(id, print_chat, "Gin !! :D") } case 7 : { user_slap( id, 50 ); client_print(id, print_chat, "Oppps slap :D") } case 8 : { user_slap( id, 70 ); client_print(id, print_chat, "Oppps slap :D") } case 9 : { strip_user_weapons ( id ) client_print(id, print_chat, "Nie masz broni czy mi sie tylko wydaje?") } case 10 : { if (cs_get_user_hasprim(id) == 1) { client_print(id, print_chat, "Pech miales dostac AK ale juz masz bron :D");//pewien nie jestem oO return PLUGIN_HANDLED; } give_item ( id, "weapon_ak47" ) client_print(id, print_chat, "AK leci do ciebie :D") } case 11 : { new newMoney = cs_get_user_money(id) + 3000 cs_set_user_money(id,newMoney,1) client_print(id, print_chat, "Kasa dla ciebie :D") } case 12 : { set_user_footsteps ( id, 1 ) client_print(id, print_chat, "Chyba nie slychac twoich krokow :)") } case 13 : { give_item (id, "weapon_flashbang") give_item (id, "weapon_hegrenade") give_item (id, "weapon_smokegrenade") client_print(id, print_chat, "Granaty dla mistrza :D") } case 14: { { if (cs_get_user_hasprim(id) == 1) { client_print(id, print_chat, "Pech miales dostac AWP ale juz masz bron :D"); return PLUGIN_HANDLED; } give_item ( id, "weapon_awp" ) client_print(id, print_chat, "AWP leci do ciebie :D") } } } return PLUGIN_HANDLED; } }
#5
Napisano 27.09.2008 09:36
i co mam z tym zrobic?
tak zeby ruletke mozna bylo co 30sekund robic
tak zeby ruletke mozna bylo co 30sekund robic
#6
Napisano 27.09.2008 09:47
nie zajmuje sie srcipting'iem ale zdaje mi sie ze:
zamien na:#define USERS 8
#define MAX_PLAYERS 32
#define COOLDOWN 120.0 // 2 minutes
new Float:g_fTolerance = 120.0 // = 2min
new Float:g_fWait = 60.0 // = 1min
#define USERS 8
#define MAX_PLAYERS 32
#define COOLDOWN 60.0 // 1 minut
new Float:g_fTolerance = 60.0 // = 1min
new Float:g_fWait = 30.0 // = 30sek
#7
Napisano 27.09.2008 10:00
niestety nie dziala czekam na dalsze pomoce!!
#8
Napisano 27.09.2008 14:53
buehehehe hax dałeś mu 1 wersje alfabeta shadowa, która nie ma prawa działać
w załączniku dobra wersja Salamona.
EDIT: Cvary:
roleta_buyzone -> czy trzeba byc w buyzone zeby zagrac 1/0
roleta_godmode_time -> czas trybu godmode
roleta_ammo_time -> czas trybu nieskonczone ammo
roleta_timer -> czas zwloki jaka trzeba poczekac miedzy graniem w ruletke
roleta_speed -> szybkosc gracza po wybraniu trybu sportowych bucikow
roleta_cost -> koszt zagrania w ruletke
roleta_buytime -> 1/0 - nie pozwala korzystac z ruletki po minieciu buytime
roleta_respawn -> jeżeli wygrasz dodatkowe spawny ten cvar ustawia ich ilość
w załączniku dobra wersja Salamona.
EDIT: Cvary:
roleta_buyzone -> czy trzeba byc w buyzone zeby zagrac 1/0
roleta_godmode_time -> czas trybu godmode
roleta_ammo_time -> czas trybu nieskonczone ammo
roleta_timer -> czas zwloki jaka trzeba poczekac miedzy graniem w ruletke
roleta_speed -> szybkosc gracza po wybraniu trybu sportowych bucikow
roleta_cost -> koszt zagrania w ruletke
roleta_buytime -> 1/0 - nie pozwala korzystac z ruletki po minieciu buytime
roleta_respawn -> jeżeli wygrasz dodatkowe spawny ten cvar ustawia ich ilość
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych