Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ruletka (modern)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 HeAdShOt

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
Offline

Napisano 26.09.2008 21:01

Potrzebuje ruletke ale taka ze nie czekam 150 sekund zeby drugi raz wpisac /ruletka tylko za 5 sekund bo mam super ruletke ale laduje sie 150sekund!!
  • +
  • -
  • 0

#2 choyrack

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 64
Pomocny

  • Postów:369
  • GG:
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 26.09.2008 21:07

HeAdShOt, Daj sma to się zmieni.
  • +
  • -
  • 0

#3 HeAdShOt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
Offline

Napisano 27.09.2008 09:14

tyle ze ja mam bez sma ^^

[ Dodano: 27-09-2008, 10:18 ]
http://xxxxxxxxx stąd pobralem....
  • +
  • -
  • 0

#4 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 27.09.2008 09:22

standard
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>


#define USERS 8
#define MAX_PLAYERS 32
#define COOLDOWN    120.0    // 2 minutes

new Float:g_fTolerance = 120.0 // = 2min
new Float:g_fWait = 60.0 // = 1min

new Float:g_fLastCalled[USERS];
new Float:g_fNextCall;

public plugin_init(){
    
    register_plugin( "Ruletka", "0.1", "Shadow/Watt" );
    
    register_clcmd("say /ruletka","lol");
    
    for (new i=0; i<USERS; i++){
        g_fLastCalled[i] = -g_fTolerance;
    }
}
public client_putinserver(id)
{
    g_fNextTime[id] = 0.0
}

public lol(id){
    
    new Float:CurTime = get_gametime();
    new bool:IsActive = false;
    
    if ( CurTime < g_fNextCall ){
        client_print(id, print_chat, "Ruletka dostepna za chwile.");
        
    }else{
        for (new i=0; i<USERS; i++){
            if ( CurTime > g_fLastCalled[i]+g_fTolerance ){
                g_fLastCalled[i] = CurTime;
                IsActive = true;
                break;
            }
        }
    }

    if (IsActive){
        lol2(id);
    }else{
        for (new j=0; j<USERS; j++){
            g_fLastCalled[j] = -g_fTolerance;
        }
        g_fNextCall = CurTime+g_fWait;
        client_print(id, print_chat, "Ruletka dostepna za chwile.");
       
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
   }


public lol2(id){
    
{
    new Float:fCurrentTime = get_gametime()
    if( g_fNextTime[id] > fCurrentTime )
    {
        client_print(id, print_chat, "Czekaj %.0f sekund", g_fNextTime[id] - fCurrentTime)
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    g_iCount[id]++
    if(g_iCount[id] == 2)
    {
        g_iCount[id] = 0
        g_fNextTime[id] = fCurrentTime + COOLDOWN
    }
    
    
    


    if (!is_user_alive ( id ))
    {
    client_print(id, print_chat, "Bocie nie uzywaj tego jak nie zyjesz!")
    return PLUGIN_HANDLED;
    }
    if (!cs_get_user_buyzone(id))
    {
   client_print(id, print_center, "Nie jestes w buyzone!")
    return PLUGIN_HANDLED;
    }
    
        switch( random_num( 1, 14 ) )
        {
            case 1:
              { set_user_gravity ( id, 0.6 );
              client_print(id, print_chat, "Skocz zi0mus")
           }
            case 2 : 
          { 
          if (cs_get_user_hasprim(id) == 1)
            {
        client_print(id, print_chat, "Pech miales dostac m4 ale juz masz bron :D");//pewien nie jestem oO
        return PLUGIN_HANDLED;
            }
          
          give_item ( id, "weapon_m4a1" )
          client_print(id, print_chat, "m4 dla ciebie mistrzu :D")
          }
            case 3 :
            {
           user_slap( id, 40 );
           client_print(id, print_chat, "Oppps slap  :D")
           }
            case 4 :{
           set_user_health ( id, 150 ) 
            client_print(id, print_chat, "Dodatkowe hp dla ciebie :D")
           }
            case 5 :{
           set_user_armor ( id, 150 )
            client_print(id, print_chat, "Dostajesz zbroje :D")
           }
            case 6 :{
           user_kill( id );
            client_print(id, print_chat, "Gin !! :D")
          }
            case 7 : {
          user_slap( id, 50 );
             client_print(id, print_chat, "Oppps slap :D")
            }
           case 8 : 
          {
          user_slap( id, 70 );
             client_print(id, print_chat, "Oppps slap :D")
            }
          case 9 : 
          {
          strip_user_weapons ( id )
             client_print(id, print_chat, "Nie masz broni czy mi sie tylko wydaje?")
            }
           case 10 : 
           {
          if (cs_get_user_hasprim(id) == 1)
           {
        client_print(id, print_chat, "Pech miales dostac AK ale juz masz bron :D");//pewien nie jestem oO
        return PLUGIN_HANDLED;
           }
          
          give_item ( id, "weapon_ak47" )
          client_print(id, print_chat, "AK leci do ciebie :D")
          
            }
            case 11 :
            {
           new newMoney = cs_get_user_money(id) + 3000
           cs_set_user_money(id,newMoney,1)
           client_print(id, print_chat, "Kasa dla ciebie :D")
            }
            case 12 :
            {
            set_user_footsteps ( id, 1 )
            client_print(id, print_chat, "Chyba nie slychac twoich krokow :)")
            }
            case 13 :
            {
            give_item (id, "weapon_flashbang")
            give_item (id, "weapon_hegrenade")
            give_item (id, "weapon_smokegrenade")
            client_print(id, print_chat, "Granaty dla mistrza :D")
            }
            case 14:
            {
            {
          if (cs_get_user_hasprim(id) == 1)
          {
             client_print(id, print_chat, "Pech miales dostac AWP ale juz masz bron :D");
             return PLUGIN_HANDLED;
          }
          
          give_item ( id, "weapon_awp" )
          client_print(id, print_chat, "AWP leci do ciebie :D")
          
            }
            
            }
            
            
        }
        
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
}

  • +
  • -
  • 0

#5 HeAdShOt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
Offline

Napisano 27.09.2008 09:36

i co mam z tym zrobic?
tak zeby ruletke mozna bylo co 30sekund robic
  • +
  • -
  • 0

#6 zer0.

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 429
Wszechobecny

  • Postów:2 116
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Kw
Offline

Napisano 27.09.2008 09:47

nie zajmuje sie srcipting'iem ale zdaje mi sie ze:

#define USERS 8
#define MAX_PLAYERS 32
#define COOLDOWN 120.0 // 2 minutes

new Float:g_fTolerance = 120.0 // = 2min
new Float:g_fWait = 60.0 // = 1min

zamien na:

#define USERS 8
#define MAX_PLAYERS 32
#define COOLDOWN 60.0 // 1 minut

new Float:g_fTolerance = 60.0 // = 1min
new Float:g_fWait = 30.0 // = 30sek


  • +
  • -
  • 0

#7 HeAdShOt

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:20
  • GG:
Offline

Napisano 27.09.2008 10:00

niestety nie dziala czekam na dalsze pomoce!!
  • +
  • -
  • 0

#8 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 87
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 27.09.2008 14:53

buehehehe hax dałeś mu 1 wersje alfabeta shadowa, która nie ma prawa działać :D
w załączniku dobra wersja Salamona.

EDIT: Cvary:


roleta_buyzone -> czy trzeba byc w buyzone zeby zagrac 1/0
roleta_godmode_time -> czas trybu godmode
roleta_ammo_time -> czas trybu nieskonczone ammo
roleta_timer -> czas zwloki jaka trzeba poczekac miedzy graniem w ruletke
roleta_speed -> szybkosc gracza po wybraniu trybu sportowych bucikow :P
roleta_cost -> koszt zagrania w ruletke
roleta_buytime -> 1/0 - nie pozwala korzystac z ruletki po minieciu buytime
roleta_respawn -> jeżeli wygrasz dodatkowe spawny ten cvar ustawia ich ilość

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych