TEXT:
Szukamy:
#include <csx>
dodajemy pod:
#include <ColorChat>
ColorChat.inc w załączniku
Szukamy funkcji:
award_item(id, itemnum)
w niej:
switch(rannum)
i dodajemy przed:
new name[32]
get_user_name(id, name, 31)
Teraz Szukamy item gdzie chcemy żeby przy zdobyciu pojawil sie text w say np.:
case 3:
{
player_item_name[id] = "Gold Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(6,10)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
i przed:
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
dodajemy:
ColorChat(0, GREEN,"^x01Gracz:^x04 %s^x01 znalazl przedmiot -^x04 %s", name, player_item_name[id])
Dzwiek *.mp3:
Czyli jaki dzwiek bedzie odtwarzany przy zdobyciu itemu.
Szukamy funkcji:
plugin_precache()W niej:
precache_sound(SOUND_EQUIP)
i dodajemy pod:
precache_sound("misc/Item1.mp3")
precache_sound("misc/Item2.mp3")
precache_sound("misc/Item3.mp3")
precache_sound("misc/Item4.mp3")
W tej chwili możemy dac 2,3,5,10 dzwiekow, nie ma roznicy (musza byc w formacie .mp3).
Szukamy jakiegos itemu np.:
case 3:
{
player_item_name[id] = "Gold Amplifier"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(6,10)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
i przed:
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
Dopisujemy:
ItemSound()
Teraz idziemy na koniec pluginy i wklejamy gotowa funkcje:
public ItemSound()
{
new rand = random_num(0,3)
client_cmd(0,"stopsound")
switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item1")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item2")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item3")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/Item4")
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Nazwy można pozmieniać lecz musza sie zgadzac z polozeniem dzwiekow na serwerze. Mozna dodac wiecej lub wykasowac lecz trzeba pamietac aby:
new rand = random_num(0,3)
zamienic "3" na ostatni numer case
Poradnik By Infinity (patryk1345) dla amxx.pl
Zakaz kopiowania bez zgody autora.