Statystyki - Call of Duty Mod: MW
R3X
17.06.2010
Call of Duty Mod: MW - Statystyki
+wersja dla nowego coda (@ 1.0)
We współpracy z SSB powstał plugin oraz skrypt do prowadzenia statystyk moda: Call of Duty Mod by Peyote na stronie internetowej.
Załącznik zawiera 2 foldery:
@Skrypt
Wystarczy zajrzeć do pliku config.php Dane FTP dotyczą serwera gry, w razie problemów należy użyć podwójnych cudzysłowów "" w miejscu pojedynczych ''
np
Aktualizacja statystyk odbywa się poprzez wykonanie pliku update.php. Plik ten jest zabezpieczony przed wielokrotnym wywołaniem i minimalny czas między pobraniami pliku to 2s.
Można go podpiąć do crona lub użyć pluginu i używać komendy "say /update" (na flagę A).
Update:
! Zmiana metody przesyłania pliku
Skrypt PHP
- obsługa wyjątków
+wersja dla nowego coda (@ 1.0)
We współpracy z SSB powstał plugin oraz skrypt do prowadzenia statystyk moda: Call of Duty Mod by Peyote na stronie internetowej.
Załącznik zawiera 2 foldery:
- AMXX - potrzeny gdy nie mamy dostępu do crona, plugin uruchamiający na komendę skrypt przerzucający plik CodMod.vault na serwer FTP
- WWW - skrypt w PHP tworzący staty i plik update.php, który odpowiada za transfer pliku .vault
@Skrypt
Wystarczy zajrzeć do pliku config.php Dane FTP dotyczą serwera gry, w razie problemów należy użyć podwójnych cudzysłowów "" w miejscu pojedynczych ''
np
$user = "Użytkownik";
Aktualizacja statystyk odbywa się poprzez wykonanie pliku update.php. Plik ten jest zabezpieczony przed wielokrotnym wywołaniem i minimalny czas między pobraniami pliku to 2s.
Można go podpiąć do crona lub użyć pluginu i używać komendy "say /update" (na flagę A).
Update:
! Zmiana metody przesyłania pliku
Skrypt PHP
- obsługa wyjątków
Załączone pliki
SSB
17.06.2010
SS ze stylu Blue
//Nie prosimy o rep
Użytkownik Vertricus edytował ten post 17.06.2010 23:36
//Nie prosimy o rep
Użytkownik Vertricus edytował ten post 17.06.2010 23:36
Magnetix
17.06.2010
Plik CodMod.vault jest nadpisywany czy robi się kolejny? Ile taki plik może średnio ważyć?
R3X
17.06.2010
Jest nadpisywany, ale jeśli przesłanie się nie uda to przywraca pierwotny. Rozmiar pliku zależy wprost od ilości graczy
sbstn
17.06.2010
Widziałem przygotowania
Chyba jeszcze na tym forum nie było robienia statów pod bazę nvault
Gratuluję, świetny plugin (i pomysł).
Na PHP się nie znam, więc nie ocenię
Użytkownik sbstn edytował ten post 17.06.2010 21:38
Chyba jeszcze na tym forum nie było robienia statów pod bazę nvault
Gratuluję, świetny plugin (i pomysł).
Na PHP się nie znam, więc nie ocenię
Użytkownik sbstn edytował ten post 17.06.2010 21:38
SSB
17.06.2010
@sbstn - było, nawet do CoD, ale to było robione na serwerze a nie na stronie .
I statystyki to ogólnie są chyba tylko Diablo na WWW
I statystyki to ogólnie są chyba tylko Diablo na WWW
nICe hS
17.06.2010
a ja mam problem z tym wgralem to na serwa i forum i na forum wyswietla sie Fatal error: Can only throw objects in /home/csgameov/public_html/cs-gover.eu/cod/includes/nVault.reader.php on line 102 co zrobic?
SSB
17.06.2010
zobacz, czy plik CodMod.vault na serwie i na serwie WWW ważą tyle samo
17 czerwiec 2010 - 23:29:
LUB wejdź w plik index.php i znajdź
Bo zapomniałem usunąć swoje klasy //R3X proszę o aktualizację
17 czerwiec 2010 - 23:29:
LUB wejdź w plik index.php i znajdź
"NONE", "Snajper", "Komandos", "Strzelec wyborowy", "Obronca", "Medyk", "Wsparcie ogniowe", "Saper", "Demolitions", "Rusher", "Rambo (Klasa Premium)", "Killer (Klasa Mega-Premium)", "Szpieg", "Agent 007"zamień na
"NONE", "Snajper", "Komandos", "Strzelec wyborowy", "Obronca", "Medyk", "Wsparcie ogniowe", "Saper", "Demolitions", "Rusher", "Rambo (Klasa Premium)"
Bo zapomniałem usunąć swoje klasy //R3X proszę o aktualizację
R3X
17.06.2010
Update.
Błąd ten pojawia się gdy plik ma złą strukturę lub jest pusty. Linijki throw są napisane w C++, nigdy nie powinny być wykonane, a jednak Jutro dodam obsługę tego błędu.
W przypadku problemów proszę o te kilka linijek logów do diagnozy.
Błąd ten pojawia się gdy plik ma złą strukturę lub jest pusty. Linijki throw są napisane w C++, nigdy nie powinny być wykonane, a jednak Jutro dodam obsługę tego błędu.
W przypadku problemów proszę o te kilka linijek logów do diagnozy.
CeLeS
18.06.2010
z tym bledem co napisales sobie poradzilem
i czyta ladnie staty
ale ....
blad mam po stronie serwera bez debuga i z debugiem
serwer pada i staty sie nie updajtuja
ogolnie bardzo ladnie wykonane
ss ode mnie
jakos padla przy zapisywaniu
@edit
regexa mam wlaczonego ale sockets zapomnialem odpalic
pozniej sprawdze czy dalej ten blad bd mial
Użytkownik CeLeS edytował ten post 18.06.2010 07:26
i czyta ladnie staty
ale ....
blad mam po stronie serwera bez debuga i z debugiem
serwer pada i staty sie nie updajtuja
L 06/18/2010 - 00:01:36: Start of error session. L 06/18/2010 - 00:01:36: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100618.log") L 06/18/2010 - 00:01:36: [REGEX] Invalid regex handle -1 L 06/18/2010 - 00:01:36: [AMXX] Run time error 10 (plugin "Klient.amxx") (native "regex_free") - debug not enabled! L 06/18/2010 - 00:01:36: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes). L 06/18/2010 - 00:31:01: Start of error session. L 06/18/2010 - 00:31:01: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20100618.log") L 06/18/2010 - 00:31:01: [REGEX] Invalid regex handle -1 L 06/18/2010 - 00:31:01: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "Klient.amxx") L 06/18/2010 - 00:31:01: [AMXX] Run time error 10: native error (native "regex_free") L 06/18/2010 - 00:31:01: [AMXX] [0] FTP_Client.sma::plugin_end (line 238)
ogolnie bardzo ladnie wykonane
ss ode mnie
jakos padla przy zapisywaniu
@edit
regexa mam wlaczonego ale sockets zapomnialem odpalic
pozniej sprawdze czy dalej ten blad bd mial
Użytkownik CeLeS edytował ten post 18.06.2010 07:26
SSB
18.06.2010
A mi to plusó nie dali :<.
CeLeS, zrobiłęś sobier nowy styl czy przerobiłeś jakiś obecny? (MultiThemes - JAA )
CeLeS, zrobiłęś sobier nowy styl czy przerobiłeś jakiś obecny? (MultiThemes - JAA )
R3X
18.06.2010
To z regexem jest niegroźne, ale naprawię. Serwer może padać bez logów przy źle wpisanych danych FTP, jeśli są logi to daj
CeLeS
18.06.2010
[Klient.amxx] <-----FTP Logs----
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 220 ProFTPD 1.3.2 Server ready.
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] USER moj user
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] PASS ***
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 230 User moj user logged in
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 200 Mode set to S
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 501 Invalid number of arguments
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] -----FTP Logs---->
moglo padac przez to ze socketa nie uruchomilem ?
SSB w blue stylu zmienilem tylko styl kaskadowy ( css
do wszystkiego taki sam mam ( wc3, tf2, amxbans, cod )
jeszcze psychostaty musze zainstalowac i styl zrobic
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 220 ProFTPD 1.3.2 Server ready.
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] USER moj user
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] PASS ***
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 230 User moj user logged in
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 200 Mode set to S
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 501 Invalid number of arguments
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] -----FTP Logs---->
moglo padac przez to ze socketa nie uruchomilem ?
SSB w blue stylu zmienilem tylko styl kaskadowy ( css
do wszystkiego taki sam mam ( wc3, tf2, amxbans, cod )
jeszcze psychostaty musze zainstalowac i styl zrobic
R3X
18.06.2010
Raczej nie, moduły się dołączają z automatu od 1.80 chyba.
L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 200 Mode set to S L 06/18/2010 - 00:01:36: [Klient.amxx] 501 Invalid number of argumentsPo MODE S jest CWD, więc Twój problem polega na złym ustawieniu cvaru amx_ftp_dirname
CeLeS
18.06.2010
zrobilem tak konto ftp
ze od razu loguje sie do folderu ze statami
wiec tego bledu nie powinno byc
ze od razu loguje sie do folderu ze statami
wiec tego bledu nie powinno byc