Nie wiem jak za pomocą set_user_maxspeed ustawić prędkość gracza.
Wygląda to tak:
set_user_maxspeed (i, -10.0)i - to jest id gracza
2 problem. ROZWIĄZANE
Respawnowanie tylko graczy z TT.
Mój kod wygląda tak:
... register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "b") ... public DeathMsg(id) { if(!cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id) }
I on nie działa.
3 problem. rozwiązane
Czy to losowanie graczy nie działa na boty?
A jeżeli tak to czy można edytować żeby też boty wybierało?
public losowanie() { new players[32], num new bool: wylosowany[33] get_players(players, num) if(num > 1) { for(new i = 0; i < num; i++) wylosowany[players[i]] = false new i = 0 while(i < 5) { new losowy = players[random_num(0, num-1)] if(!wylosowany[losowy]) { wylosowany[losowy] = true i++ } for(new i = 0; i < num; i++) { if(wylosowany[players[i]]) { //kod } else { //kod { case 1: { // kod } case 2: { // kod } case 3: { // kod } } } } } } }
Czekam na odpowiedź!
Użytkownik Harsay edytował ten post 25.05.2010 19:29