Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

set_user_maxspeed oraz...


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 25.05.2010 16:46

1 problem. ROZWIĄZANE
Nie wiem jak za pomocą set_user_maxspeed ustawić prędkość gracza.
Wygląda to tak:
set_user_maxspeed (i, -10.0)
i - to jest id gracza

2 problem. ROZWIĄZANE
Respawnowanie tylko graczy z TT.
Mój kod wygląda tak:
...
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "b")
...

public DeathMsg(id) {	
        if(!cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) 
        ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)
}

I on nie działa.

3 problem. rozwiązane
Czy to losowanie graczy nie działa na boty?
A jeżeli tak to czy można edytować żeby też boty wybierało?

public losowanie()
{
	new players[32], num
	new bool: wylosowany[33]
	get_players(players, num)
        
	if(num > 1)
	{
		for(new i = 0; i < num; i++) wylosowany[players[i]] = false
                                
		new i = 0
		while(i < 5)
		{
			new losowy = players[random_num(0, num-1)]
			
			if(!wylosowany[losowy])
			{
				wylosowany[losowy] = true       
				i++
				}               
			for(new i = 0; i < num; i++)
			{
				if(wylosowany[players[i]])
				{
					//kod
					
				}
				else 
				{
                                       //kod
					{
						case 1:
						{
							// kod
						}
 
						case 2:
						{
							// kod
						}
 
						case 3:
						{
							// kod
						}  
					}	
				}
			}
		}
	}
}

Czekam na odpowiedź!

Użytkownik Harsay edytował ten post 25.05.2010 19:29

  • +
  • -
  • 0

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 25.05.2010 16:52

1. liczba dodatnia a nie minusowa ;)
2.

if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id)

  • +
  • -
  • 2

#3 Harsay

    Harsayus pospolitus

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:274
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 25.05.2010 17:02

Dobra, zara lukam czy działa.

@edit
Patrzeć 3 pytanie pierwszego postu.

Użytkownik Harsay edytował ten post 25.05.2010 17:03

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych