CoD Mod MW
GaCeK
05.05.2010
Witam, chcę się dowiedzieć jak stworzyć nowa klasę/jak nadać jakąś moc tej klasie do tego mod'u:
Call of Duty Mod: MW Beta - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
proszę o jakąkolwiek instrukcję, potrafić, potrafię ale nie jestem tego pewien czy dobrze robię
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 18:14
Call of Duty Mod: MW Beta - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
proszę o jakąkolwiek instrukcję, potrafić, potrafię ale nie jestem tego pewien czy dobrze robię
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 18:14
QTM. Peyote
05.05.2010
Szukasz czegoś takiego:
i dodajesz swoją klasę.
Np.
Potem szukasz:
i dodajesz opis swojej klasy. (Musi być w tej samej kolejności co nazwy klas.)
Następnie szukasz:
i dodajesz: (KONIECZNIE NA KOŃCU!)
Później jeżeli chcesz dodać coś dla tej klasy dodajesz:
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 18:59
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)"
};
i dodajesz swoją klasę.
Np.
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Hajt", // <-- nowa klasa
"Rambo (Klasa Premium)"
};
Potem szukasz:
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
};
i dodajesz opis swojej klasy. (Musi być w tej samej kolejności co nazwy klas.)
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Jest Hajtem", // <---- TUTAJ OPIS NOWEJ KLASY
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
};
Następnie szukasz:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };
i dodajesz: (KONIECZNIE NA KOŃCU!)
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Hajt };
Później jeżeli chcesz dodać coś dla tej klasy dodajesz:
if(klasa_gracza[id] == Hajt) TwojKod
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 18:59
GaCeK
05.05.2010
oczywiście tak jak się spodziewałem po głównym autorze tego moda + już leci a pytanie jeszcze jedno, jak dodać klasie którą stworzę np. dynamit? będzie on działał jeżeli dodam?
aha i to gdzie wsadzić?
bo ja robię tak, i też działa:
i jak możesz to powiedz mi jak dodać skoki dla danej klasy
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 19:19
aha i to gdzie wsadzić?
f(klasa_gracza[id] == Hajt) TwojKod
bo ja robię tak, i też działa:
}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Granadier:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
i jak możesz to powiedz mi jak dodać skoki dla danej klasy
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 19:19
QTM. Peyote
05.05.2010
Aby dodać dynamit wystarczy w Odrodzodzenie w case TwojaKlasa dodać:
Zadziała tylko jeżeli pobierzesz wersję którą wgrałem 3 minuty temu.
05 maj 2010 - 19:23:
Co do skoków to szukasz:
i zmieniasz na:
Dodawanie skoków postaram się ułatwić w jutrzejszym UPDATE ;]
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 19:26
ilosc_dynamitow_gracza[id] = ilosc
Zadziała tylko jeżeli pobierzesz wersję którą wgrałem 3 minuty temu.
05 maj 2010 - 19:23:
Co do skoków to szukasz:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
i zmieniasz na:
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}
Dodawanie skoków postaram się ułatwić w jutrzejszym UPDATE ;]
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 19:26
GaCeK
05.05.2010
czyli ma się rozumieć iż nową wersję dodałeś tak? jakieś ubpdaty związane właśnie z dodawaniem klas
mógłbyś mi dać jeszcze przykład jak dodać ten dynamit? bo nie chcę robić błędów
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 19:42
mógłbyś mi dać jeszcze przykład jak dodać ten dynamit? bo nie chcę robić błędów
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 19:42
QTM. Peyote
05.05.2010
case Granadier:
{
give_item(id, "weapon_famas");
ilosc_dynamitow_gracza[id]= ILOSC_DYNAMITOW // - to dodajesz
}
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 19:45
GaCeK
05.05.2010
nadal nie działa dynamit, a dodatkowo innym pisze że klasa premium albo nie da się wybrać
mam prośbę mógłbyś mi zrobić już w odrodzeniu klasę przykładową?
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 20:02
mam prośbę mógłbyś mi zrobić już w odrodzeniu klasę przykładową?
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 20:02
QTM. Peyote
05.05.2010
Coś musisz robić źle. Na pewno pobrałeś wersję którą dodałem 1h temu?
GaCeK
05.05.2010
mam właśnie tego, mniejsza z umiejętnościami ale dodałem nawet podstawową klasę taką tylko w której ustawiłem życie, pancerz, szybkość i pisze innym że jest dla premium tylko w case ustawiłem famasa i deagla, i deagla nie wczytuje tylko daje automatycznie glocka
QTM. Peyote
05.05.2010
Mój błąd - w nazwy_klas i opisy_klas dodana klasa też musi być ostatnia ;]
GaCeK
05.05.2010
a po zrobieniu tego będzie wszystko ok?
prośbę mam, mógłbyś dać mi przykładową klasę z np. dynamitem zamieszczoną w tym odrodzeniu - case?
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 21:19
prośbę mam, mógłbyś dać mi przykładową klasę z np. dynamitem zamieszczoną w tym odrodzeniu - case?
Użytkownik GaCeK edytował ten post 05.05.2010 21:19
QTM. Peyote
05.05.2010
case Klasa:
{
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1
}
Użytkownik QTM_Peyote edytował ten post 05.05.2010 21:30
GaCeK
06.05.2010
pytanie mam dodatkowe, jak ustawić niewidoczność dla danej klasy?
Użytkownik GaCeK edytował ten post 06.05.2010 15:55
Użytkownik GaCeK edytował ten post 06.05.2010 15:55
Themo
06.05.2010
całkowite zniknięcie gracza
Użytkownik Themo edytował ten post 06.05.2010 17:56
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);
Użytkownik Themo edytował ten post 06.05.2010 17:56
GaCeK
06.05.2010
nie chcę całkowitego zniknięcia, tylko chcę sobie ustawiać widoczność w przedziale 0-255, proszę tutaj o pomoc QTM_Peyote
Themo
07.05.2010
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0-255);
ogor
08.05.2010
klase nazwalem sobie "partzant"... co zrobic by TYLKO ta klasa miala widocznosc zredukowana do 125?set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0-255);
GaCeK
08.05.2010
w case musisz to ustawić:
case Partyzant:
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 125);
}
tam gdzie 125 to wartość widzialności gracza
Temat można zamknąć
Użytkownik GaCeK edytował ten post 08.05.2010 08:03
case Partyzant:
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 125);
}
tam gdzie 125 to wartość widzialności gracza
Temat można zamknąć
Użytkownik GaCeK edytował ten post 08.05.2010 08:03
GaCeK
08.05.2010
a jeszcze mam 1 pytanie po nim zamknąć można, jak ustawić grawitację dla danej klasy?