←  Pluginy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

CoD Mod MW

Locked

  • +
  • -
GaCeK's Photo GaCeK 05.05.2010

Witam, chcę się dowiedzieć jak stworzyć nowa klasę/jak nadać jakąś moc tej klasie do tego mod'u:

Call of Duty Mod: MW Beta - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

proszę o jakąkolwiek instrukcję, potrafić, potrafię ale nie jestem tego pewien czy dobrze robię
Edited by GaCeK, 05.05.2010 18:14.
Quote

  • +
  • -
QTM. Peyote's Photo QTM. Peyote 05.05.2010

Szukasz czegoś takiego:
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)"
};


i dodajesz swoją klasę.
Np.
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Hajt", // <-- nowa klasa
"Rambo (Klasa Premium)"
};


Potem szukasz:
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
};

i dodajesz opis swojej klasy. (Musi być w tej samej kolejności co nazwy klas.)
new const opisy_klas[][] = {"Brak",
"Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza",
"Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza",
"Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza",
"Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza",
"Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen",
"Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja",
"Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego",
"Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu",
"Jest Hajtem", // <---- TUTAJ OPIS NOWEJ KLASY
"Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok"
};


Następnie szukasz:
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo };

i dodajesz: (KONIECZNIE NA KOŃCU!)
enum { NONE = 0, Snajper, Komandos, Strzelec, Obronca, Medyk, Wsparcie, Saper, Demolitions, Rusher, Rambo, Hajt };


Później jeżeli chcesz dodać coś dla tej klasy dodajesz:
if(klasa_gracza[id] == Hajt) TwojKod

Edited by QTM_Peyote, 05.05.2010 18:59.
Quote

  • +
  • -
GaCeK's Photo GaCeK 05.05.2010

oczywiście tak jak się spodziewałem po głównym autorze tego moda + już leci a pytanie jeszcze jedno, jak dodać klasie którą stworzę np. dynamit? będzie on działał jeżeli dodam?

aha i to gdzie wsadzić?

f(klasa_gracza[id] == Hajt) TwojKod


bo ja robię tak, i też działa:

}
case Rusher:
{
give_item(id, "weapon_m3");
}
case Rambo:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}
case Granadier:
{
give_item(id, "weapon_famas");
}


i jak możesz to powiedz mi jak dodać skoki dla danej klasy
Edited by GaCeK, 05.05.2010 19:19.
Quote

  • +
  • -
QTM. Peyote's Photo QTM. Peyote 05.05.2010

Aby dodać dynamit wystarczy w Odrodzodzenie w case TwojaKlasa dodać:
ilosc_dynamitow_gracza[id] = ilosc


Zadziała tylko jeżeli pobierzesz wersję którą wgrałem 3 minuty temu.

05 maj 2010 - 19:23:
Co do skoków to szukasz:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}

i zmieniasz na:
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo  || klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
{
if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
{
ilosc_skokow_gracza[id]--;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
{
ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == Rambo)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
if(klasa_gracza[id] == TWOJAKLASA)
ilosc_skokow_gracza[id]++;
}
}


Dodawanie skoków postaram się ułatwić w jutrzejszym UPDATE ;]
Edited by QTM_Peyote, 05.05.2010 19:26.
Quote

  • +
  • -
GaCeK's Photo GaCeK 05.05.2010

czyli ma się rozumieć iż nową wersję dodałeś tak? jakieś ubpdaty związane właśnie z dodawaniem klas

mógłbyś mi dać jeszcze przykład jak dodać ten dynamit? bo nie chcę robić błędów
Edited by GaCeK, 05.05.2010 19:42.
Quote

  • +
  • -
QTM. Peyote's Photo QTM. Peyote 05.05.2010

case Granadier:
{
give_item(id, "weapon_famas");
ilosc_dynamitow_gracza[id]= ILOSC_DYNAMITOW // - to dodajesz
}

Edited by QTM_Peyote, 05.05.2010 19:45.
Quote

  • +
  • -
GaCeK's Photo GaCeK 05.05.2010

nadal nie działa dynamit, a dodatkowo innym pisze że klasa premium albo nie da się wybrać

mam prośbę mógłbyś mi zrobić już w odrodzeniu klasę przykładową?
Edited by GaCeK, 05.05.2010 20:02.
Quote

  • +
  • -
QTM. Peyote's Photo QTM. Peyote 05.05.2010

Coś musisz robić źle. Na pewno pobrałeś wersję którą dodałem 1h temu?
Quote

  • +
  • -
GaCeK's Photo GaCeK 05.05.2010

mam właśnie tego, mniejsza z umiejętnościami ale dodałem nawet podstawową klasę taką tylko w której ustawiłem życie, pancerz, szybkość i pisze innym że jest dla premium tylko w case ustawiłem famasa i deagla, i deagla nie wczytuje tylko daje automatycznie glocka
Quote

  • +
  • -
QTM. Peyote's Photo QTM. Peyote 05.05.2010

Mój błąd - w nazwy_klas i opisy_klas dodana klasa też musi być ostatnia ;]
Quote

  • +
  • -
GaCeK's Photo GaCeK 05.05.2010

a po zrobieniu tego będzie wszystko ok?

prośbę mam, mógłbyś dać mi przykładową klasę z np. dynamitem zamieszczoną w tym odrodzeniu - case?
Edited by GaCeK, 05.05.2010 21:19.
Quote

  • +
  • -
QTM. Peyote's Photo QTM. Peyote 05.05.2010

case Klasa:
{
ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1
}

Edited by QTM_Peyote, 05.05.2010 21:30.
Quote

  • +
  • -
GaCeK's Photo GaCeK 06.05.2010

pytanie mam dodatkowe, jak ustawić niewidoczność dla danej klasy?
Edited by GaCeK, 06.05.2010 15:55.
Quote

  • +
  • -
Themo's Photo Themo 06.05.2010

całkowite zniknięcie gracza

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0);


Edited by Themo, 06.05.2010 17:56.
Quote

  • +
  • -
GaCeK's Photo GaCeK 06.05.2010

nie chcę całkowitego zniknięcia, tylko chcę sobie ustawiać widoczność w przedziale 0-255, proszę tutaj o pomoc QTM_Peyote
Quote

  • +
  • -
Themo's Photo Themo 07.05.2010

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0-255);

Quote

  • +
  • -
ogor's Photo ogor 08.05.2010

set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 0-255);

klase nazwalem sobie "partzant"... co zrobic by TYLKO ta klasa miala widocznosc zredukowana do 125?
Quote

  • +
  • -
GaCeK's Photo GaCeK 08.05.2010

w case musisz to ustawić:

case Partyzant:
{
set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 125);
}


tam gdzie 125 to wartość widzialności gracza

Temat można zamknąć :D
Edited by GaCeK, 08.05.2010 08:03.
Quote

  • +
  • -
ogor's Photo ogor 08.05.2010

Dziękuję :) Tak teraz można zamknąć.
Quote

  • +
  • -
GaCeK's Photo GaCeK 08.05.2010

a jeszcze mam 1 pytanie po nim zamknąć można, jak ustawić grawitację dla danej klasy?
Quote
Locked