Kilka pytań.
Screeaam... 28.04.2010
Witam, mam kilka pytań..
1. Jak zrobić funkcję, aby dawała niewidzialność i po 15 sekundach wyłączała? (Tylko tak, abym mógł podpiąć pod menu)
2. Jak zrobić funkcję, dzięki której nie możemy być oślepieni przez Flasha?
3. Jak zrobić, że kupuje AWP i mam w clipie tylko 1 amunicje?
1. Jak zrobić funkcję, aby dawała niewidzialność i po 15 sekundach wyłączała? (Tylko tak, abym mógł podpiąć pod menu)
2. Jak zrobić funkcję, dzięki której nie możemy być oślepieni przez Flasha?
3. Jak zrobić, że kupuje AWP i mam w clipie tylko 1 amunicje?
Lukasz5
28.04.2010
Co do niewidzialności to ja zrobiłem po swojemu tak:
Aby wszystko działało i nie było bugów ustaw eventa...
New boola zrób:
Potem
Tutaj jeszcze do tego eventa funkcja...
Edited by Lukasz5, 28.04.2010 13:58.
set_user_rendering(id,1) / włącza komendę set_user_rendering(id,kRenderFxExplode,255,0,0,kRenderNormal,25) / ta niewidzialność set_task(15.0, "RenderingOFF", id) - czas i funkcja, aby wyłączyłoI np.: na końcu dajesz kod dzięki któremu duch się wyłączy...
public RenderingOFF(id) { set_user_rendering(id,0) }
Aby wszystko działało i nie było bugów ustaw eventa...
New boola zrób:
new bool:heveGlow[33] = falsedodaj koło include/define
Potem
heveGlow[id] = true;To dodaj w public "twoja nazwa"(id)
register_event("ResetHUD","StartRound","be")/ Event, aby po new rundzie nie było już ducha...
Tutaj jeszcze do tego eventa funkcja...
public StartRound(id) { if(heveGlow[id]) { set_user_rendering(id, 0, 0, 0, 0, 0, 0) } }
Edited by Lukasz5, 28.04.2010 13:58.
Screeaam... 28.04.2010
Czyli robie tak:
Ale o co na nowej rundzie mam wyłączać i wogóle? Przecież od tego jest funkcja do wyłączenia, nie ?
EDIT: Chyba o to chodziło:
Tylko wytłumaczcie, czemu w startround jest
A nie np.
?
a funkcje wywoluje w meny tym:
niewidzialnosc(id)
?
Edited by Screeaam..., 28.04.2010 14:28.
public widzialność(id) { set_user_rendering(id,1) / włącza komendę set_user_rendering(id,kRenderFxExplode,255,0,0,kRenderNormal,25) / ta niewidzialność set_task(15.0, "RenderingOFF", id) - czas i funkcja, aby wyłączyło }
public RenderingOFF(id) { set_user_rendering(id,0) }
Ale o co na nowej rundzie mam wyłączać i wogóle? Przecież od tego jest funkcja do wyłączenia, nie ?
EDIT: Chyba o to chodziło:
public StartRound(id) { if(heveGlow[id]) { set_user_rendering(id, 0, 0, 0, 0, 0, 0) } } public niewidzialnosc(id) { heveGlow[id] = true; set_user_rendering(id,1) set_user_rendering(id,kRenderFxExplode,255,0,0,kRenderNormal,25) set_task(15.0, "niewidzialnoscOFF", id) } public niewidzialnoscOFF(id) { set_user_rendering(id,0) }
Tylko wytłumaczcie, czemu w startround jest
if(heveGlow[id]) { set_user_rendering(id, 0, 0, 0, 0, 0, 0) }
A nie np.
heveGlow[id] = false
?
a funkcje wywoluje w meny tym:
niewidzialnosc(id)
?
Edited by Screeaam..., 28.04.2010 14:28.
Lukasz5
28.04.2010
Też tak myślałem jak nie zrobiłem eventu i miałem ducha na 30s to jak był win w ciągu 30s lub restart to na next rundę to miałem... Taki jakby bug... ;/Ale o co na nowej rundzie mam wyłączać i wogóle? Przecież od tego jest funkcja do wyłączenia, nie ?
Działa ci? heveGlow[id] = true; tam gdzie dałeś, bo ja mam gdzie indziej kolo plugin_init...
new bool:heveGlow[33] = false to ma być tam gdzie podałem, a co do
if(heveGlow[id]) { set_user_rendering(id, 0, 0, 0, 0, 0, 0) }To dzięki temu komenda się zeruje... I znika...
Edited by Lukasz5, 28.04.2010 14:35.
Screeaam... 28.04.2010
Okej, do startround dodałem tamto.
Czyli jak mam to:
To też musze zrobić boola i wpisać false w startround a tu true w tej funkcji?
@Edit:
A to gdzie to heveGlow mialem wpisac?
Ja nie robie pluginu dla siebie, po drugie nei mam gdzie spr.
wpisałem do zmiennych..
Edited by Screeaam..., 28.04.2010 14:36.
Czyli jak mam to:
public godmode(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[SHOP] Musisz byc zywy, aby to kupic!") } else{ set_user_godmode(id, 1) setGlowShell(id,10.0,255,0,0); message_begin(MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id) write_byte(15) write_byte(0) message_end() if(!task_exists(id)) set_task(15.0, "godOFF", id); } return PLUGIN_HANDLED }
To też musze zrobić boola i wpisać false w startround a tu true w tej funkcji?
@Edit:
A to gdzie to heveGlow mialem wpisac?
Ja nie robie pluginu dla siebie, po drugie nei mam gdzie spr.
new bool:heveGlow[33] = false
wpisałem do zmiennych..
Edited by Screeaam..., 28.04.2010 14:36.
sbstn
28.04.2010
public niewidzialnosc(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
set_task(15.0,"widzialnosc",id)
}
public widzialnosc(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
}
EDIT: Oczywiście moduł <fun>. Do wywoływania:
niewidzialnosc(id)
Edited by sbstn, 28.04.2010 14:40.
Screeaam... 28.04.2010
public niewidzialnosc(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
set_task(15.0,"widzialnosc",id)
}
public widzialnosc(id)
{
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
}
I nie bd żadnych bugów i nic nie muszę dopisywać nigdzie ?
Screeaam... 28.04.2010
A czy moja funkcja jest dobrze napisana?
Edited by Screeaam..., 28.04.2010 14:43.
public godmode(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[SHOP] Musisz byc zywy, aby to kupic!") } else{ set_user_godmode(id, 1) setGlowShell(id,10.0,255,0,0); message_begin(MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id) write_byte(15) write_byte(0) message_end() set_task(15.0, "godOFF", id); } return PLUGIN_HANDLED } public godOFF(id) { set_user_godmode(id, 0) setGlowShell(id,0.0); }
Edited by Screeaam..., 28.04.2010 14:43.
Lukasz5
28.04.2010
Ja miałem z tym problem jak w ciągu 15s będzie restart albo win to będziesz miał to w next rundzie...
sbstn
28.04.2010
Ja miałem z tym problem jak w ciągu 15s będzie restart albo win to będziesz miał to w next rundzie...
No to dodajesz zmienną logiczną i ok.
Screeaam... 28.04.2010
Okej. Napiszcie mi jak zrobić, że jak kupuje z mojego stworzonego AWP to ma 1 nabój w clipie, jak zrobić, aby fleshe nie dzialaly na kogos i czy ta funkcja jest dobra:
public godmode(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[SHOP] Musisz byc zywy, aby to kupic!") } else{ set_user_godmode(id, 1) setGlowShell(id,10.0,255,0,0); message_begin(MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id) write_byte(15) write_byte(0) message_end() set_task(15.0, "godOFF", id); } return PLUGIN_HANDLED } public godOFF(id) { set_user_godmode(id, 0) setGlowShell(id,0.0); }
sbstn
28.04.2010
public niewidzialnosc_godmode(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[SHOP] Musisz byc zywy, aby to kupic!")
}
else
{
set_user_godmode(id,1)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
message_begin(MSG_ONE,gmsgBartimer,{0,0,0},id)
write_byte(15)
write_byte(0)
message_end()
set_task(15.0,"widzialnosc_normal",id)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public widzialnosc_normal(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
}
Do plugin_init:
gmsgBartimer = get_user_msgid("BarTime")
Poza funkcjami:
new gmsgBartimer
EDIT:
by Amxmodx Doccs_set_weapon_ammo - Sets the amount of ammo in a player's weapon clip.
UŻYCIE: cs_set_weapon_ammo ( index, newammo )
Edited by sbstn, 28.04.2010 15:07.
Screeaam... 28.04.2010
public niewidzialnosc_godmode(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[SHOP] Musisz byc zywy, aby to kupic!")
}
else
{
set_user_godmode(id,1)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,13)
message_begin(MSG_ONE,gmsgBartimer,{0,0,0},id)
write_byte(15)
write_byte(0)
message_end()
set_task(15.0,"widzialnosc_normal",id)
}
return PLUGIN_HANDLED
}
public widzialnosc_normal(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0,kRenderTransAlpha,255)
}
Do plugin_init:gmsgBartimer = get_user_msgid("BarTime")
Poza funkcjami:new gmsgBartimer
EDIT:by Amxmodx Doccs_set_weapon_ammo - Sets the amount of ammo in a player's weapon clip.
UŻYCIE: cs_set_weapon_ammo ( index, newammo )
Ja się tylko pytałem, czy dobrze ją napisałem.
Co do cs_set_weapon_ammo to doda ammo do plecaka, nie do clip'a.
sbstn
28.04.2010
Sprawdzałeś? Bo ja szczerze powiem, że nie wiem..
Chyba to jest do bp:
EDIT:
Screeaam..., gadaliśmy już chyba o tym na pw. Sam mi nawet mówiłeś :
Edited by sbstn, 28.04.2010 19:49.
Chyba to jest do bp:
cs_set_user_bpammo - Restock/remove ammo in a user's backpack for a specific weapon.
UŻYCIE:cs_set_user_bpammo ( index, weapon, amount )
EDIT:
Screeaam..., gadaliśmy już chyba o tym na pw. Sam mi nawet mówiłeś :
new weapon_id = find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id)
if(magazynek[id] > 0 && weapon_id)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 55)
}
new weapon_id2 = find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id)
if(magazynek[id] > 0 && weapon_id2)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id, 55)
}
Edited by sbstn, 28.04.2010 19:49.
Screeaam... 28.04.2010
Racja, to mi się porąbało.
Ale do jakiego to eventu wpisać, aby był 1 ammo?
Ale do jakiego to eventu wpisać, aby był 1 ammo?
sbstn
28.04.2010
Hmmm... Złap to i powiedz, czy o to Ci cho
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <engine>
#define PLUGIN "Awupa"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AMXX.pl"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /awupa","awupa")
}
public awupa(id)
{
give_item(id,"weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id,CSW_AWP,0)
new weapon_id=find_ent_by_owner(-1,"weapon_awp",id)
if(weapon_id)
{
cs_set_weapon_ammo(weapon_id,1)
}
}
Screeaam... 28.04.2010
Dzięki.
Mam jeszcze jedno pyt.
Jeżeli w danej funkcji zrobię tak:
A potem w roundstart tak:
To na nowej rundzie już nie będzie mieć cichego chodzenia?
Mam jeszcze jedno pyt.
Jeżeli w danej funkcji zrobię tak:
public kroki(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[SHOP] Musisz byc zywy, aby to kupic!") } else { set_user_footsteps(id, 1) kroki[id] = true } }
A potem w roundstart tak:
public StartRound(id) { if(kroki[id]) { set_user_footsteps(id, 0) } }
To na nowej rundzie już nie będzie mieć cichego chodzenia?
sbstn
28.04.2010
public StartRound(id)
{
if(kroki[id]==true)
{
set_user_footsteps(id, 0)
kroki[id]=false
}
}
Teraz wszystko chyba już ok
Edited by sbstn, 28.04.2010 20:21.
Screeaam... 28.04.2010
Ok, dzięki.
Jak zrobić anty flesh?
Btw. Czemu pierw jest
if(kroki[id] == true)
To rozumiem, ale czemu potem jest
kroki[id] = false
Czemu tu tylko jedno równanie?
Jak zrobić anty flesh?
Btw. Czemu pierw jest
if(kroki[id] == true)
To rozumiem, ale czemu potem jest
kroki[id] = false
Czemu tu tylko jedno równanie?