ZNAK == SPRAWDZA WARTOŚĆ
ZNAK = USTAWIA WARTOŚĆ
Użytkownik sbstn edytował ten post 28.04.2010 20:31
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.04.2010 20:30
Użytkownik sbstn edytował ten post 28.04.2010 20:31
Napisano 28.04.2010 20:34
Napisano 28.04.2010 20:40
#include <amxmodx>
new g_msgScreenFade
public plugin_init()
{
register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}
public eventFlash(id)
{
message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(1)
write_short(1)
write_short(1)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(255)
message_end()
}
Napisano 28.04.2010 20:41
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 28.04.2010 20:44
Napisano 28.04.2010 20:43
#include <amxmodx>
new g_msgScreenFade
new bool:jestes_cwaniak[33]
public plugin_init()
{
register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}
public eventFlash(id)
{
if(jestes_cwaniak[id]==true)
{
message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(1)
write_short(1)
write_short(1)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(255)
message_end()
}
}
Użytkownik sbstn edytował ten post 28.04.2010 20:44
Napisano 28.04.2010 20:46
public eventFlash(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[SHOP] Musisz byc zywy, aby to kupic!") } else if(flash[id]==true) { message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id) write_short(1) write_short(1) write_short(1) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(255) message_end() } }
public StartRound(id) { if(krokii[id] == true) { set_user_footsteps(id, 0) krokii[id] = false } else if(flash[id] == true) { set_user_footsteps(id, 0) flash[id] = false } }
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 28.04.2010 20:48
Napisano 28.04.2010 20:48
if(flash[id]==true)
Użytkownik sbstn edytował ten post 28.04.2010 20:51
Napisano 28.04.2010 20:50
public eventFlash(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[SHOP] Musisz byc zywy, aby to kupic!") } else if(flash[id]==true) { message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id) write_short(1) write_short(1) write_short(1) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(255) message_end() } }
public StartRound(id) { if(krokii[id] == true) { set_user_footsteps(id, 0) krokii[id] = false } else if(flash[id] == true) { set_user_footsteps(id, 0) flash[id] = false } }
case 5: { if (!UTIL_Buyformoney(id,16000)) return PLUGIN_HANDLED godmode(id) return PLUGIN_HANDLED }
Napisano 28.04.2010 20:54
public eventFlash(id)
{
if(flash[id]==true)
{
message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(1)
write_short(1)
write_short(1)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(255)
message_end()
}
}
public StartRound(id)
{
if(flash[id]==true)
{
flash[id]=false
}
}
Napisano 28.04.2010 20:57
Napisano 28.04.2010 21:03
case 5:
{
new money=cs_get_user_money(id)
if(money>=cena_noflasha)
{
flsh[id]=true
}
}
Użytkownik sbstn edytował ten post 28.04.2010 21:04
Napisano 28.04.2010 21:22
public godmode(id) { if(!is_user_alive(id)) { client_print(id,print_chat,"[SHOP] Musisz byc zywy, aby to kupic!") } else { set_user_godmode(id, 1) setGlowShell(id,10.0,255,0,0); message_begin(MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id) write_byte(15) write_byte(0) message_end() set_task(15.0, "godOFF", id); } return PLUGIN_HANDLED } public godOFF(id) { set_user_godmode(id, 0) setGlowShell(id,0.0); }
Napisano 28.04.2010 21:32
new bool:godmode_on[33]
public godmode(id)
{
if(godmode_on[id]==true)
{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[SHOP] Musisz byc zywy, aby to kupic!")
}
else
{
set_user_godmode(id, 1)
setGlowShell(id,10.0,255,0,0);
message_begin(MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id)
write_byte(15)
write_byte(0)
message_end()
set_task(15.0, "godOFF", id);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
}
public godOFF(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
setGlowShell(id,0.0);
}
case 5:
{
new money=cs_get_user_money(id)
if(money>=cena_godmoda)
{
godmode_on[id]=true
}
}
Napisano 28.04.2010 21:42
new bool:godmode_on[33]
new bool:godmode_on[33] = false
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 28.04.2010 22:03
Napisano 28.04.2010 22:10
Użytkownik sbstn edytował ten post 28.04.2010 22:46
Napisano 28.04.2010 22:19
Napisano 28.04.2010 22:21
Napisano 28.04.2010 22:26
set_user_maxspeed(id, 270)
new bieg = get_user_maxspeed(id) set_user_maxspeed(id,bieg+60)
set_user_maxspeed(id, 600)
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 28.04.2010 22:27
Napisano 28.04.2010 22:44
Napisano 28.04.2010 22:45
Pamietaj, ze 'set_user_maxspeed' dziala tylko do zmiany broni! Jesli po zmianie broni tez chcesz aby speed byl wiekszy, to musisz odpowiednio uzyc eventu CurWeapon!
public set_speedchange(id)
else if(zmienna > 0) speeds= 600 + floatround(player_dextery[id]*1.3)
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 28.04.2010 22:49
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych