Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kilka pytań.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
60 odpowiedzi w tym temacie

#21 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 28.04.2010 20:30

Zapamiętaj!

ZNAK == SPRAWDZA WARTOŚĆ
ZNAK = USTAWIA WARTOŚĆ

:)

Użytkownik sbstn edytował ten post 28.04.2010 20:31

  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#22 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.04.2010 20:34

Dzięki. :D

A jak zrobić ten anty flesh? xD

#23 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 28.04.2010 20:40

#include <amxmodx>

new g_msgScreenFade

public plugin_init()
{

register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}

public eventFlash(id)
{
message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(1)
write_short(1)
write_short(1)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(255)
message_end()
}

  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#24 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.04.2010 20:41

I wywołuje w menu poprzez enebtFlash(id) ?

Czyli tutaj też muszę sobie dodać true i false, zeby kasowalo xD

A jak anty flasha wylaczyc?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 28.04.2010 20:44


#25 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 28.04.2010 20:43

Nie.

#include <amxmodx>

new g_msgScreenFade
new bool:jestes_cwaniak[33]

public plugin_init()
{

register_event("ScreenFade", "eventFlash", "be", "4=255", "5=255", "6=255", "7>199")
g_msgScreenFade = get_user_msgid("ScreenFade")
}

public eventFlash(id)
{
if(jestes_cwaniak[id]==true)
{
message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(1)
write_short(1)
write_short(1)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(255)
message_end()
}
}


Użytkownik sbstn edytował ten post 28.04.2010 20:44

  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#26 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.04.2010 20:46

Zrobiłem tak:

public eventFlash(id)
{
           if(!is_user_alive(id))
           {
                   client_print(id,print_chat,"[SHOP] Musisz byc zywy, aby to kupic!")
           }
           else if(flash[id]==true)
           {

                   message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
                   write_short(1)
                   write_short(1)
                   write_short(1)
                   write_byte(0)
                   write_byte(0)
                   write_byte(0)
                   write_byte(255)
                   message_end()
           }
}

public StartRound(id)
{           
	if(krokii[id] == true)
	{
		set_user_footsteps(id, 0)
                krokii[id] = false
	}
	else if(flash[id] == true)
	{
		set_user_footsteps(id, 0)
                flash[id] = false
	}
}

Czy na nowej rundzie osoba, która w poprzedniej miala anty flasha w nowej już go nie będzie mieć?


@EDIT:

Ahaaa, juz wiem. xD

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 28.04.2010 20:48


#27 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 28.04.2010 20:48

Nie możesz w taki sposób edytować EVENTU! Menu kupowania robisz w innej funkcji, a do eventu dodajesz tylko warunek zmiennej logicznej:
if(flash[id]==true)

Użytkownik sbstn edytował ten post 28.04.2010 20:51

  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#28 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.04.2010 20:50

Czyli tak zadziała:

public eventFlash(id)
{
           if(!is_user_alive(id))
           {
                   client_print(id,print_chat,"[SHOP] Musisz byc zywy, aby to kupic!")
           }
           else if(flash[id]==true)
           {

                   message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
                   write_short(1)
                   write_short(1)
                   write_short(1)
                   write_byte(0)
                   write_byte(0)
                   write_byte(0)
                   write_byte(255)
                   message_end()
           }
}

public StartRound(id)
{           
	if(krokii[id] == true)
	{
		set_user_footsteps(id, 0)
                krokii[id] = false
	}
	else if(flash[id] == true)
	{
		set_user_footsteps(id, 0)
                flash[id] = false
	}
}

Czyli tak usunie i będzie działać?

A mogę potem event pod menu podpiąć?

bo robie tak:

case 5: 
                { 
			if (!UTIL_Buyformoney(id,16000))
				return PLUGIN_HANDLED

                        godmode(id)
                        return PLUGIN_HANDLED
		}


#29 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 28.04.2010 20:54

1. Włącznikiem jest ustawienie flash[id] na true.
2. Nowa runda jest wyłącznikiem.

public eventFlash(id)
{
if(flash[id]==true)
{
message_begin(MSG_ONE, g_msgScreenFade, {0,0,0}, id)
write_short(1)
write_short(1)
write_short(1)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(255)
message_end()
}
}

public StartRound(id)
{
if(flash[id]==true)
{
flash[id]=false
}
}

  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#30 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.04.2010 20:57

Czyli jak to podpiąć pod menu? :<

#31 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 28.04.2010 21:03

Na przykład:
case 5: 
{
new money=cs_get_user_money(id)
if(money>=cena_noflasha)
{
flsh[id]=true
}
}

Użytkownik sbstn edytował ten post 28.04.2010 21:04

  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#32 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.04.2010 21:22

A jak mam to podpiąć:

public godmode(id)
{
           if(!is_user_alive(id))
           {
                   client_print(id,print_chat,"[SHOP] Musisz byc zywy, aby to kupic!")
           }
           else
           {
                   set_user_godmode(id, 1)
                   setGlowShell(id,10.0,255,0,0);
                   message_begin(MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id) 
                   write_byte(15) 
                   write_byte(0) 
                   message_end() 
                   set_task(15.0, "godOFF", id);
           }
           return PLUGIN_HANDLED
}

public godOFF(id)
{
           set_user_godmode(id, 0)
           setGlowShell(id,0.0);
}

Jak to podpiąć pod menu?

#33 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 28.04.2010 21:32

new bool:godmode_on[33]


public godmode(id)
{
if(godmode_on[id]==true)
{
if(!is_user_alive(id))
{
client_print(id,print_chat,"[SHOP] Musisz byc zywy, aby to kupic!")
}
else
{
set_user_godmode(id, 1)
setGlowShell(id,10.0,255,0,0);
message_begin(MSG_ONE, gmsgBartimer, {0,0,0}, id)
write_byte(15)
write_byte(0)
message_end()
set_task(15.0, "godOFF", id);
}
return PLUGIN_HANDLED
}
}

public godOFF(id)
{
set_user_godmode(id, 0)
setGlowShell(id,0.0);
}


case 5: 
{
new money=cs_get_user_money(id)
if(money>=cena_godmoda)
{
godmode_on[id]=true
}
}

  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#34 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.04.2010 21:42

Omg, to musze wszystkie funkcje zmienić. :F

Zmienione. xD

28 kwiecień 2010 - 22:03:
new bool:godmode_on[33]

A nei powinno być:

new bool:godmode_on[33] = false

?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 28.04.2010 22:03


#35 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 28.04.2010 22:10

W PAWNie kazda deklarowana zmienna jest zerowana. Jedno i drugie to to samo. Nie musi byc =false...

Użytkownik sbstn edytował ten post 28.04.2010 22:46

  • +
  • -
  • 1
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#36 hardbot

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3 049
Offline

Napisano 28.04.2010 22:19

Jak już tak piszemy w tym tematku bo nie chce zakladac nowego nie wiecie jak dodac dla gracza speed??

Jaka funkcja temu dopowiada bo szukalem po googlach i nie ma

#37 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 28.04.2010 22:21

set_pev,entninity...,set_user...
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#38 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.04.2010 22:26

set_user_maxspeed(id, 270)

Tutaj masz na normalną szybkość.
new bieg = get_user_maxspeed(id)
set_user_maxspeed(id,bieg+60)

To doda graczowi szybkość, do aktualnej.
set_user_maxspeed(id, 600)

To ustawi graczowi szybkość na 600.

Powiedz jak chcesz wykorzystać, to zrobimy.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 28.04.2010 22:27


#39 sbstn

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 67
Pomocny

  • Postów:274
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 28.04.2010 22:44

Pamietaj, ze 'set_user_maxspeed' dziala tylko do zmiany broni! Jesli po zmianie broni tez chcesz aby speed byl wiekszy, to musisz odpowiednio uzyc eventu CurWeapon!
  • +
  • -
  • 0
-Piszę pluginy na zamówienie.
-Przerabiam pluginy (nie mody) na zamówienie.
-Piszę kursy/poradniki "Pisania pluginów w PAWN'ie"

Nie udzielam pomocy na GG, ani na innym komunikatorze internetowym.
Masz sprawę? PISZ NA PW

#40 Screeaam...

    ; ooo

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 28.04.2010 22:45

Pamietaj, ze 'set_user_maxspeed' dziala tylko do zmiany broni! Jesli po zmianie broni tez chcesz aby speed byl wiekszy, to musisz odpowiednio uzyc eventu CurWeapon!



Fakt, dlatego w Diablo po zmianie broni na inną traciłem speeda. xdd

@Edit:

Jeżeli chodziłoby o Diablo, to można wykorzystać

public set_speedchange(id)

I tam dać

else if(zmienna > 0) speeds= 600 + floatround(player_dextery[id]*1.3)

Ale mogę się mylić.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 28.04.2010 22:49





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych