Beta testy dbmod z serji 5.6 :]
Miczu
25.08.2008
Chcialbym powiedziec, ze przez ostatnie pare dni sa prowadzone testy nad diablo mod 5.6 (w momencie pisania tego posta jest to mowiac dokladniej 5.6e).
Najwazniejsze w tej wersji jest:
- Zapisywanie exp,lvl i etc. do Bazy SQL - czyli mozna miec na forum statystyki najlepszych graczy z danej klasy
- Kazda klasa ma wlasny exp -> mowiac inaczej, gracze zaczna sie bardziej specjalizowac! Koniec z tym (przykro mi... lekko ) ze jak ma sie 50 lvl to kazda klasa ma przewage.
-Nowa klasa Łowca (3 specyficzne uniejetnosci)
Jesli chce ktos obejrzec jak wygladaja prace nad modem, to w tym topicu macie ip serwera diablo moda ;-) :
->Tutaj<-
Najwazniejsze w tej wersji jest:
- Zapisywanie exp,lvl i etc. do Bazy SQL - czyli mozna miec na forum statystyki najlepszych graczy z danej klasy
- Kazda klasa ma wlasny exp -> mowiac inaczej, gracze zaczna sie bardziej specjalizowac! Koniec z tym (przykro mi... lekko ) ze jak ma sie 50 lvl to kazda klasa ma przewage.
-Nowa klasa Łowca (3 specyficzne uniejetnosci)
Jesli chce ktos obejrzec jak wygladaja prace nad modem, to w tym topicu macie ip serwera diablo moda ;-) :
->Tutaj<-
Miczu
25.08.2008
Z tego co sie orjentuje to juz dziala stabilnie. Pozostaje tylko optymalizacja kodu i dodanie iformacji (np. /klasy).
Poza tym mozecie juz sie zastanawiac skad wziąć hosta pod baze danych sql
PS. Beta testy sa po to by udowodnic ze na jakims serwerze to dziala i by nie zrzucali winy na nas
[ Dodano: 25-08-2008, 20:11 ]
PS2. Ahh zapomnialem dodac, ze mozna wybrac zapisywanie expa na:
1. nick
2. Ip
3. Sid (steam id)
Poza tym mozecie juz sie zastanawiac skad wziąć hosta pod baze danych sql
PS. Beta testy sa po to by udowodnic ze na jakims serwerze to dziala i by nie zrzucali winy na nas
[ Dodano: 25-08-2008, 20:11 ]
PS2. Ahh zapomnialem dodac, ze mozna wybrac zapisywanie expa na:
1. nick
2. Ip
3. Sid (steam id)
Marta
25.08.2008
Jak będzie ta wersja to może zrobię Diablo Moda serwer Bo jeszcze nigdy w to nie grałam
BeAfraid
25.08.2008
Marta daj sobie spokoj z tym ( moze go sobie wgram na swoj serwer) bo spamujesz tym przy kazdym amx-ie i kazdym modzie
Miczu i GuTeK pracuja pelna pare i gz Serwer smiga jak szalony
Teraz presja ciazy na Gutku zeby staty na www dzialaly gitara :DD
Miczu i GuTeK pracuja pelna pare i gz Serwer smiga jak szalony
Teraz presja ciazy na Gutku zeby staty na www dzialaly gitara :DD
Miczu
26.08.2008
Chce jeszcze zoptymalizowac zapytania do bazy danych.
Chce sprawic, by exp i lvl zapisywal sie na koncu rundy (all zgina, paka wybuchnie, etc.) co spowoduje, ze nawet jakby baza sql byla slaba, to i tak nie zepsuje komfortu z gry
Chce sprawic, by exp i lvl zapisywal sie na koncu rundy (all zgina, paka wybuchnie, etc.) co spowoduje, ze nawet jakby baza sql byla slaba, to i tak nie zepsuje komfortu z gry
DK
26.08.2008
a ile ci to jescze zajmie ?? lub zy nie mogl bys wrzucic narzie ta wasza testowa ver ?? a pozniej dalnac orginala ??
Miczu
26.08.2008
SQL jest trudny i klopotliwym srodowiskiem i dlatego chce by byl on w conajmniej 95% gotowy zanim wydam
DK, a masz just hosta pod sql? w sensie:
-Host (np. ip, lub domena)
-User (przez ktorego sie bedziesz laczyl do bazy danych)
-pass (haslo do usera)
-nazwa bazy danych.
Jesli nie, to znaczy, ze i tak by bylo to dla ciebie za szybko
DK, a masz just hosta pod sql? w sensie:
-Host (np. ip, lub domena)
-User (przez ktorego sie bedziesz laczyl do bazy danych)
-pass (haslo do usera)
-nazwa bazy danych.
Jesli nie, to znaczy, ze i tak by bylo to dla ciebie za szybko
kndmichal
27.08.2008
Witam. Gdzie sa zapisywane save diablo mod?
I mam jeszcze pytanie. Czy była by możliwość przerobienia diablo moda zeby było mniej HP, poniewaz juz przy 50 lvl maja po 250 HP to za duzo dało by sie zrobic by max było np 130 HP?
Pozdrawiam
I mam jeszcze pytanie. Czy była by możliwość przerobienia diablo moda zeby było mniej HP, poniewaz juz przy 50 lvl maja po 250 HP to za duzo dało by sie zrobic by max było np 130 HP?
Pozdrawiam
Gość__* 27.08.2008
http://amxx.pl/viewtopic.php?t=3098Witam. Gdzie sa zapisywane save diablo mod?
Miczu
28.08.2008
Najnowsza wersja jest testowana na serwerze steamowym: 91.203.133.32:27015
proszę wszystich co odwiedza opisac swoje wrazenia
proszę wszystich co odwiedza opisac swoje wrazenia
bartu233
28.08.2008
Jest taka mozliwosc zeby graczom se STEAM_ID_xxxxx zapisywal sie exp na steam id a graczom z VALVE_ID_PENDING na nick ?
PEREF 29.08.2008
1. O co chozzi z ta kusza, proszę opisac działanie.
2. W /klasy jest błąd "zabojca ring" zamiast "Zabojca" i zamknij jest pod 8, anie pod 0 bodajże...
3. Komenda /klasa powinna działać tak jak changerace w Wc3 tj. nie giniemy tylko wyświetla się informacja, że w następnej rundzie można dokonać zmiany...
4. Exp za podłożenie/rozbrojenie paki powinien działać tylko wyłącznie , gdy jest 2 graczy na serwerze, unikniemy w ten sposób nabijania exp'a przez 1 osobę...
5. Nadal nie działa podmiana noża, trzeba użyć dodatkowego pluginu...
2. W /klasy jest błąd "zabojca ring" zamiast "Zabojca" i zamknij jest pod 8, anie pod 0 bodajże...
3. Komenda /klasa powinna działać tak jak changerace w Wc3 tj. nie giniemy tylko wyświetla się informacja, że w następnej rundzie można dokonać zmiany...
4. Exp za podłożenie/rozbrojenie paki powinien działać tylko wyłącznie , gdy jest 2 graczy na serwerze, unikniemy w ten sposób nabijania exp'a przez 1 osobę...
5. Nadal nie działa podmiana noża, trzeba użyć dodatkowego pluginu...
Gość_xxSlayeRxx_* 02.09.2008
Bartu jak masz nonsteam serwer to nie zapamietuje Steam_ID, jak masz steamowy serwer to non steamowcy nie wejda wiec nie ma sensu :D
bartu233
07.09.2008
No ja mam serwa NS z ruskimi binarkami na VAC i czytaja steam_id
[ Dodano: 24-09-2008, 23:41 ]
mozna wiedziec kiedy ukaze sie ta wersja ??
[ Dodano: 24-09-2008, 23:41 ]
mozna wiedziec kiedy ukaze sie ta wersja ??