Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Kilka pytań.
#1
Napisano 06.03.2010 12:28
Oraz jak zrobić to, żeby klasa miała 25% szans na resp po śmierci?
#2
Napisano 06.03.2010 12:56
public select_class_menu(id, key)w case z numerem twojej klasy dodajesz:
player_b_jumpx[33] = 6 player_b_respawn[id] = 4
#3
Napisano 06.03.2010 13:07
w funkcji
public select_class_menu(id, key)w case z numerem twojej klasy dodajesz:player_b_jumpx[33] = 6 player_b_respawn[id] = 4
Tak, ale jak tak wpisze, to po wpisaniu /item wyswietla sie, ze moge 3 razy podskoczyc, a ja tak nie chce. ;/
#4
Napisano 06.03.2010 13:14
dodajesz w odpowiednim miejscureset_item_skills
if(player_class[id]!=twoja klasa) moc=0
za moc podstawiasz nazwe mocy np
player_b_jumpx[id]+ przy wyborze klasy dodajesz graczowi ta umiejetnosc
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#5
Napisano 06.03.2010 13:50
Są 2 sposoby.
1 sposób. Jeżeli znajdziesz w itemie:
player_b_jumpx[id] = jakaśwartośćzamień na:
if(player_class[id]!=twojaklasa) player_b_jumpx[id] = jakaśwartość2 sposób. Na końcu award_item dodaj:
if(player_class[id] == twojaklasa && player_b_jumpx[id] < X) player_b_jumpx[id] == X
X - ilość skoków twojej klasy
Użytkownik Peyote edytował ten post 06.03.2010 13:53
#6
Napisano 06.03.2010 13:52
w
dodajesz w odpowiednim miejscureset_item_skills
if(player_class[id]!=twoja klasa) moc=0
za moc podstawiasz nazwe mocy npplayer_b_jumpx[id]+ przy wyborze klasy dodajesz graczowi ta umiejetnosc
Zrobiłem tak, czy teraz jeżeli dostane item dzięki któremu będę mógł zrobić 10 podskoków to będę je mógł zrobić, czy podskoki będą z klasy?
Jeszcze w award_item musiał byś zmienić. Dam na przykładzie player_b_jumpx[id].
Są 2 sposoby.
1 sposób. Jeżeli znajdziesz w itemie:player_b_jumpx[id] = jakaśwartośćzamień na:if(player_class[id]!=twojaklasa) player_b_jumpx[id] = jakaśwartość2 sposób. Na końcu award_item dodaj:if(player_class[id] == twojaklasa && player_b_jumpx[id] < X) player_b_jumpx[id] == X
X - ilość skoków twojej klasy
To w końcu jak?
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 06.03.2010 13:52
#7
Napisano 06.03.2010 14:09
Polecam drugi.
Wydaje mi się, że to co napisał ci G[o]Q zapobiega kasowaniu ilości skoków po /dropitem i temu podobne.
Użytkownik Peyote edytował ten post 06.03.2010 14:12
#8
Napisano 06.03.2010 14:12
if(player_class[id] == twojaklasa && player_b_jumpx[id] < X) player_b_jumpx[id] == X
To:
(player_class[id] == twojaklasa && player_b_jumpx[id] < X)
Co mam w stawić za X? Jak chce 3 skoki to 3? I gdzie dokładnie w award_items?
I jeżeli robie tym sposobem, to postać która dostanie item mozesz zrobić 10 skoków to zrobi te 10 skoków, czy 3?
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 06.03.2010 14:15
#9
Napisano 06.03.2010 14:23
Tak.Co mam w stawić za X? Jak chce 3 skoki to 3?
Nie mam oryginalnego kodu, więc nie wiem w której linii, ale wyszukaj sobie:I gdzie dokładnie w award_items?
public award_item(id, itemnum)
Jeżeli zrobisz tym sposobem i item da 10 skoków to będzie 10 skoków.I jeżeli robie tym sposobem, to postać która dostanie item mozesz zrobić 10 skoków to zrobi te 10 skoków, czy 3?
Użytkownik Peyote edytował ten post 06.03.2010 14:25
#10
Napisano 06.03.2010 14:58
public award_item(id, itemnum) { if(player_class[id] == Mefisto && player_b_jumpx[id] < 3) player_b_jumpx[id] == 3
I nie ma 3 skoków.
#11
Napisano 06.03.2010 15:40
znak porownania:=
==
06 marzec 2010 - 15:40:
moj sposob jest skuteczny i nie koliduje z innymi itemami bo on poprostu po wyrzuceniu przedmiotu ustawia wart domyslna wiec jesli dostaniesz item ktory daje wieksze mozliwosci to wtedy bedziesz mial moc itemu czyli te twoje 10 skokow
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#12
Napisano 06.03.2010 15:41
Później tam gdzie jest "użycie" danej mocy dodajemy "|| zmienna[]" i nie będzie problemów przy dropitem ani nie będzie się wyświetlać w /item
#13
Napisano 06.03.2010 16:25
znak przypisania :
znak porownania:=
==
06 marzec 2010 - 15:40:
moj sposob jest skuteczny i nie koliduje z innymi itemami bo on poprostu po wyrzuceniu przedmiotu ustawia wart domyslna wiec jesli dostaniesz item ktory daje wieksze mozliwosci to wtedy bedziesz mial moc itemu czyli te twoje 10 skokow
A możesz jakoś jaśniej? Czyli zamiast:
if(player_class[id] == Mefisto && player_b_jumpx[id] < 3) player_b_jumpx[id] == 3
mam dać:
if(player_class[id] == Mefisto && player_b_jumpx[id] < 3) player_b_jumpx[id] = 3??
Wg mnie lepiej zrobić nową zmienną zerowaną na początku menu od klas i przy wyborze klasy przypisujemy wartość.
Później tam gdzie jest "użycie" danej mocy dodajemy "|| zmienna[]" i nie będzie problemów przy dropitem ani nie będzie się wyświetlać w /item
Czyli, że jak?
zmienna zerowa? Czyli?
Opiszesz jak to zrobić?
@@EDIT:
Jak wpisze tak:
if(player_class[id] == Mefisto && player_b_jumpx[id] < 3) player_b_jumpx[id] = 3
Ale jak wpisze /drop to wypada item...
@@edit:
Sposób GoQ'a nie działa. Mam 3 podskoki, dałem sobie item który umożliwia 10 podskoków, działa, ale po wyrzuceniu, nie mam już tych 3 podskoków.
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 06.03.2010 17:16
#14
Napisano 06.03.2010 18:18
#15
Napisano 06.03.2010 20:36
new c_jump[33]
potem
if (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
na
if (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
w postthinku to samo.
w menu od klas przed switch(key)
c_jump[id] = 0
po wyborze klasy
c_jump[id] = 9
w prethinu z jumpa
to:
if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
na:
if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))
Powinno zadziałać bynajmniej u mnie działa
#16
Napisano 06.03.2010 21:15
Pod include nowa zmienna
new c_jump[33]
potemif (player_b_jumpx[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
naif (player_b_jumpx[id] > 0 || c_jump[id] > 0) Prethink_Doublejump(id)
w postthinku to samo.
w menu od klas przed switch(key)c_jump[id] = 0
po wyborze klasyc_jump[id] = 9
w prethinu z jumpa
to:if(jumps[id] < player_b_jumpx[id])
na:if((jumps[id] < player_b_jumpx[id]) || (jumps[id] < c_jump[id]))
Powinno zadziałać bynajmniej u mnie działa
DZIAŁA! Czy tym samym sposobem mogę zrobić np. 25% szans na odrodzenie się po śmierci?
#17
Napisano 06.03.2010 22:11
#18
Napisano 06.03.2010 22:27
Możesz zrobić wszystko (prawie)
Ale tym sposobem? Identycznie?
#19
Napisano 06.03.2010 22:35
Napisałbym co trzeba było zmienić, ale skoro masz już nowy sposób to nie będę mieszał w głowie.
Użytkownik Peyote edytował ten post 06.03.2010 22:36
#20
Napisano 06.03.2010 22:39
Użytkownik G[o]Q edytował ten post 06.03.2010 22:58
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych