public Dragon_Rage(id, skill, prop) { new damage, victim = PokeSkillTarget(id, damage); if( is_user_alive(victim) && Chance(id) ){ new percent_damage = LevelPercent(id, clamp(40-damage,0,40), PlayersActive[id]) if( percent_damage ){ skilldamage(victim, id, percent_damage, skill, TYPE_NONE) poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_AG_DIE) return PLUGIN_HANDLED; } } return PLUGIN_CONTINUE; }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Co to jest ?
Temat rozp.
kuczix
, 10.01.2010 16:41
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.01.2010 16:41
Witam może mi ktoś powiedzieć za co odpowiada ten skrypt....
#2
Napisano 10.01.2010 17:18
chyba coś pod pokemoda , To nie są standardowe funkcje skąd mamy wiedzieć do czego one ... : PokeSkillTarget(id, damage) , LevelPercent(id, clamp(40-damage,0,40), PlayersActive[id]) , skilldamage(victim, id, percent_damage, skill, TYPE_NONE) , poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_AG_DIE)
#3
Napisano 10.01.2010 17:19
Same poke mówi że coś z pokemoda.. a co to nie wiem.
#4
Napisano 10.01.2010 17:27
Eee a jest możliwość aby np. przez binda bind "r" "zucic" by był strzał charizarda No wiecie taka kula ognia by była taka możliwość wycięcia kodu z pokemoda aby działało na normalnym 4fun ???
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych