Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Co to jest ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 kuczix

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:STG
Offline

Napisano 10.01.2010 16:41

Witam może mi ktoś powiedzieć za co odpowiada ten skrypt....

 public Dragon_Rage(id, skill, prop)
 {
	new damage, victim = PokeSkillTarget(id, damage);
	if( is_user_alive(victim) && Chance(id) ){
		new percent_damage = LevelPercent(id, clamp(40-damage,0,40), PlayersActive[id])
		if( percent_damage ){
			skilldamage(victim, id, percent_damage, skill, TYPE_NONE)
			poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_AG_DIE)
			return PLUGIN_HANDLED;
		}
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
 }


#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 10.01.2010 17:18

chyba coś pod pokemoda , To nie są standardowe funkcje skąd mamy wiedzieć do czego one ... : PokeSkillTarget(id, damage) , LevelPercent(id, clamp(40-damage,0,40), PlayersActive[id]) , skilldamage(victim, id, percent_damage, skill, TYPE_NONE) , poke_sound(id, CHAN_VOICE, SND_AG_DIE)
  • +
  • -
  • 0

#3 baku

    [M]anchester[U]nited

  • Przyjaciel

Reputacja: 455
Wszechobecny

  • Postów:1 054
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.01.2010 17:19

Same poke mówi że coś z pokemoda.. a co to nie wiem.
  • +
  • -
  • 0

#4 kuczix

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:55
  • Lokalizacja:STG
Offline

Napisano 10.01.2010 17:27

Eee a jest możliwość aby np. przez binda bind "r" "zucic" by był strzał charizarda No wiecie taka kula ognia by była taka możliwość wycięcia kodu z pokemoda aby działało na normalnym 4fun :) ???




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych