[ROZWIĄZANE] Witam mam problem z stworzeni...
Rivit
25.07.2019
Nie rozumiem twojego zachowania. Tamten kod robi identyczne rzeczy, tylko wystarczy zamiast rangi dać na sztywno napis: VIP
Waldemar
25.07.2019
wiec tak kopiuje wchodze do komplikatora otwieram vip i to wklejam gdzie tam jest kod ?
Rivit
25.07.2019
Najsampierw to poczytaj troche o pluginach, bo widać, że całkiem zielony jesteś. Z pewnością szybko załapiesz ideę.
Waldemar
25.07.2019
Najsampierw to poczytaj troche o pluginach, bo widać, że całkiem zielony jesteś. Z pewnością szybko załapiesz ideę.
Pomoż mi proszę
Black004
25.07.2019
#include <amxmodx> new szPrefix[64]; public plugin_init() { register_plugin("Prefixy", "1.0", "Bl@ck"); register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G){ new szTmp[192], szTmp2[192]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); szPrefix = "^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else{ new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); set_msg_arg_string(4, ""); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2, szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Wklej to do pliku z .sma i skompiluj lokalnie lub online.
ADMIN_LEVEL_G
Tu możesz zmienić jaką gracz ma mieć flage, żeby miał prefix.
Nie testowałem, ale raczej powinno działać.
Edited by Black004, 25.07.2019 19:00.
Waldemar
26.07.2019
działa musiałem cos usunąć do zamknecia
#include <amxmodx> new szPrefix[64]; public plugin_init() { register_plugin("Prefixy", "1.0", "Bl@ck"); register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText"); } public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){ new id = get_msg_arg_int(1); if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_G){ new szTmp[192], szTmp2[192]; get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp)); szPrefix = "^x04[VIP]"; if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){ add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp); } else{ new szPlayerName[64]; get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName)); get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); set_msg_arg_string(4, ""); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01"); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : "); add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp) } set_msg_arg_string(2, szTmp2); } return PLUGIN_CONTINUE; }Wklej to do pliku z .sma i skompiluj lokalnie lub online.
ADMIN_LEVEL_GTu możesz zmienić jaką gracz ma mieć flage, żeby miał prefix.
Nie testowałem, ale raczej powinno działać.
dasiek
02.08.2019
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz, raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL