Kilka Klas na CODMODA
Najlepsza odpowiedź O'Zone 25.02.2019 17:37
Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?
Pozwolę sobie potwierdzić słowa ChrisN.
Silnik mojego CoDa posiada masę dodatkowych wbudowanych funkcjonalności
i sporo rzeczy można załatwić kilkoma linijkami kodu z użyciem natywów i forwardów,
stąd też zarówno klasy jak i itemy pisze się z ich wykorzystaniem.
SecretARczi, na szybko skrobnąłem ci wszystkie 4 klasy, zmień sobie bazowe statystyki
i ewentualnie dodaj dodatkowe bronie, jeśli jeszcze jakieś chcesz.
Przejdź do postu
SecretARczi
25.02.2019
Prośba o kilka klas pod tą paczkę https://amxx.pl/topi...e-3#entry757240
KLASA 1.
KLASA 2.
KLASA 3.
KLASA 4.
SecretARczi
25.02.2019
3 ostatnie klasy zwyczajnie zrobisz w generatorze klas
Czytanie ze zrozumieniem
SecretARczi
25.02.2019
Tego ze jest napisane ze klasa ma byc zrobiona jak z linku paczki a nie generator
Figas
25.02.2019
Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?
ChrisN
25.02.2019
Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?
Dokładnie tego oczekuje, bo uzywa silnika coda od ozone w którym klasy piszę się trochę inaczej
Nie wiem czy dobrze ale sprawdz kapitana
#include <amxmodx>#include <fakemeta>#include <cod>#define PLUGIN "CoD Class Snajper"#define VERSION "1.0"#define AUTHOR "O'Zone"#define NAME "Kapitan [S.Premium]"#define DESCRIPTION "1/1 z AWP."#define FRACTION "Podstawowe"#define WEAPONS (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)#define HEALTH 10#define INTELLIGENCE 0#define STRENGTH 0#define STAMINA 30#define CONDITION 0#define FLAG ADMIN_LEVEL_Epublic plugin_init(){register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);cod_register_class(NAME, DESCRIPTION, FRACTION, WEAPONS, HEALTH, INTELLIGENCE, STRENGTH, STAMINA, CONDITION, FLAG);}public cod_class_damage_attacker(attacker, victim, weapon, &Float:damage, damageBits, hitPlace)if (weapon == CSW_AWP && damageBits & DMG_BULLET && cod_percent_chance(100)) damage = cod_kill_player(attacker, victim, damageBits);
Użytkownik WhoAreYou? edytował ten post 25.02.2019 16:39
Najlepsza odpowiedź
O'Zone
25.02.2019
Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?
Pozwolę sobie potwierdzić słowa ChrisN.
Silnik mojego CoDa posiada masę dodatkowych wbudowanych funkcjonalności
i sporo rzeczy można załatwić kilkoma linijkami kodu z użyciem natywów i forwardów,
stąd też zarówno klasy jak i itemy pisze się z ich wykorzystaniem.
SecretARczi, na szybko skrobnąłem ci wszystkie 4 klasy, zmień sobie bazowe statystyki
i ewentualnie dodaj dodatkowe bronie, jeśli jeszcze jakieś chcesz.
Załączone pliki
Użytkownik O'Zone edytował ten post 25.02.2019 17:41
SecretARczi
25.02.2019
Nie rozumiem, czyli chcesz żeby ktoś ci sam pisał klasy od nowa, bo nie ma być z generatora?
Pozwolę sobie potwierdzić słowa ChrisN.
Silnik mojego CoDa posiada masę dodatkowych wbudowanych funkcjonalności
i sporo rzeczy można załatwić kilkoma linijkami kodu z użyciem natywów i forwardów,
stąd też zarówno klasy jak i itemy pisze się z ich wykorzystaniem.
SecretARczi, na szybko skrobnąłem ci wszystkie 4 klasy, zmień sobie bazowe statystyki
i ewentualnie dodaj dodatkowe bronie, jeśli jeszcze jakieś chcesz.