Problem z stworzeniem własnej Klasy
Najlepsza odpowiedź FaZZa 21.03.2018 18:45
Dobra temat można zamknąć nie było pliku codmod.inc w tym programie skopiowałem z serwera wgrałem do plików inc i wszystko działa jak natura chciała ale dzięki za starania !
Przejdź do postu
FaZZa
21.03.2018
Otóż robie swoją postać w generatorze
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Killer"; new const opis[] = ""; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_SMOKEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 0; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1"); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_AutoBH"); } public cod_class_enabled(id) { give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public eventKnife_Niewidzialnosc(id) { if(!ma_klase[id]) return; if( read_data(2) == CSW_KNIFE ) { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 10); } else { set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); } } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 5; return FMRES_IGNORED; } public fwPrethink_AutoBH(id) { if(!ma_klase[id]) return PLUGIN_CONTINUE if (pev(id, pev_button) & IN_JUMP) { new flags = pev(id, pev_flags) if (flags & FL_WATERJUMP) return FMRES_IGNORED; if ( pev(id, pev_waterlevel) >= 2 ) return FMRES_IGNORED; if ( !(flags & FL_ONGROUND) ) return FMRES_IGNORED; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity, velocity); velocity[2] += 250.0; set_pev(id, pev_velocity, velocity); set_pev(id, pev_gaitsequence, 6); } return FMRES_IGNORED; }
To jest ta klasa
oglądałem poradniki na Youtube i zapisuje ten kod w notatniku potem ustalam nazwe czyli codclass_Killer.sma i zapisuje.
Ściągam potem ten plik codclass_Killer.amxx i wrzucam to wszystko na serwer na końcu dopisuje klase w plugins-codmod.ini i nadal jej nie widzę.
Mam ściągniętą czystą paczkę Nowy Cod Mod z forum z podstawowymi klasami proszę o pomoc
W razie gdy coś źle robię proszę o wytłumaczenie bo jestem kompletnie zielony
Jak mógłby mi to ktoś wytłumaczyć tak prostymi słowami od początku do końca to bardzo bym prosił bo zaczynam dopiero przygodę i wielu rzeczy nie ogarniam
Użytkownik FaZZa edytował ten post 21.03.2018 17:08
Robiin
21.03.2018
Zamiast kompilować na amxx.pl skorzystaj z kompilatora lokalnego (znikną błędy z niedziałającymi pluginami [a przynajmniej tymi, które powinny działać [) https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/
FaZZa
21.03.2018
Zamiast kompilować na amxx.pl skorzystaj z kompilatora lokalnego (znikną błędy z niedziałającymi pluginami [a przynajmniej tymi, które powinny działać [) https://amxx.pl/topi...ilacja-lokalna/
Wszystko super tylko jestem kompletnie zielony wytłumaczył byś mi w kilku krokach ten zabieg bo w ogóle nie wiem o co chodzi autorowi ale tak na proste rozumowanie
Skąd to wziaść to sma ? (to jest to co wysłałem ten codclass ?)
jak to zapisać ? (w notatniku czy jak ? )
*edit
Zrobiłem po swojemu wkleiłem ten kod do notatnika zapisałem codclass_Killer.sma wrzuciłem do tego folderu i wyskakuje takie coś
//AMXXPC compile.exe // by the AMX Mod X Dev Team //// codclass_Killer.sma // C:\Users\Kamil\Desktop\scripting WINDOWS\codclass_Killer.sma(3) : fatal error 100: cannot read from file: "codmod" // // Compilation aborted. // 1 Error. // Could not locate output file compiled\codclass_Killer.amx (compile failed). // // Compilation Time: 0,36 sec // ---------------------------------------- Press enter to exit ...
Użytkownik FaZZa edytował ten post 21.03.2018 17:50
FaZZa
21.03.2018
Nie czaje to wogóle zrobiłem prostą klase
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Bydlak"; new const opis[] = ""; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 100; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 100; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }
dodaje ją do tego programu co mi podesłałeś i znowu ten sam błąd
ściągam to amxx z tego internetowego kompilatora wgrywam na serwer dopisuje do plugin-codmod ...
i nadal nic czemu tak się dzieje ?
Pavlox.
21.03.2018
Otwierasz klase, odpalasz amxx studio ustawiasz kompilator a potem wciskasz f9 i jak nie ma errora klasa skomplikowana jak należy - skomplikowane amxx do folderu pluginsNie czaje to w ogóle zrobiłem prostą klase
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> new const nazwa[] = "Bydlak"; new const opis[] = ""; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47); new const zdrowie = 100; new const kondycja = 100; new const inteligencja = 100; new const wytrzymalosc = 100; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); }dodaje ją do tego programu co mi podesłałeś i znowu ten sam błąd
ściągam to amxx z tego internetowego kompilatora wgrywam na serwer dopisuje do plugin-codmod ...
i nadal nic czemu tak się dzieje ?
Najlepsza odpowiedź
FaZZa
21.03.2018
Dobra temat można zamknąć nie było pliku codmod.inc w tym programie skopiowałem z serwera wgrałem do plików inc i wszystko działa jak natura chciała ale dzięki za starania !