Ignorowanie pancerza przy 1/1 z kosy
Najlepsza odpowiedź tytusek 13.09.2017 18:04
wystarczy ustawić 0 pancerze ofierze co wejdzie 1/1
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <cstrike>#include <hamsandwich>#define DMG_BULLET (1<<1)new const nazwa[] = "Komandos";new const opis[] = "Dostaje: DEAGLE'a, natychmiastowe zabicie z noza (PPM), 140 HP, 135% biegu, 100 Pancerza.";new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);new const zdrowie = 40;new const kondycja = 35;new const inteligencja = 0;new const wytrzymalosc = 0;new ma_klase[33];public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "Hans Landa");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");}public cod_class_enabled(id){ma_klase[id] = true;}public cod_class_disabled(id){ma_klase[id] = false;}public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){if(!is_user_connected(idattacker))return HAM_IGNORED;if(!ma_klase[idattacker])return HAM_IGNORED;if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 1) == 1){cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);}return HAM_IGNORED;}Przejdź do postu
Mateusz15679
13.09.2017
Witam.
Czy jest możliwość dodania do klasy, która ma 1/1 z kosy (PPM) ignorowania pancerza? Wydaje mi się, że na pewno da się coś takiego zrobić tylko nie bardzo wiem jak. Ja robię sobie wszystkie klasy z pancerzem, ponieważ tak wolę, dlatego potrzebuję czegoś takiego jak ignorowanie tego pancerza dla tej klasy, ponieważ ona ma 1/1 z kosy i to musi działać.
Poniżej załączam tę klasę.
Załączone pliki
Najlepsza odpowiedź
tytusek
13.09.2017
wystarczy ustawić 0 pancerze ofierze co wejdzie 1/1
#include <amxmodx>#include <amxmisc>#include <codmod>#include <cstrike>#include <hamsandwich>#define DMG_BULLET (1<<1)new const nazwa[] = "Komandos";new const opis[] = "Dostaje: DEAGLE'a, natychmiastowe zabicie z noza (PPM), 140 HP, 135% biegu, 100 Pancerza.";new const bronie = (1<<CSW_DEAGLE);new const zdrowie = 40;new const kondycja = 35;new const inteligencja = 0;new const wytrzymalosc = 0;new ma_klase[33];public plugin_init(){register_plugin(nazwa, "1.0", "Hans Landa");cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");}public cod_class_enabled(id){ma_klase[id] = true;}public cod_class_disabled(id){ma_klase[id] = false;}public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){if(!is_user_connected(idattacker))return HAM_IGNORED;if(!ma_klase[idattacker])return HAM_IGNORED;if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 1) == 1){cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);}return HAM_IGNORED;}