Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Klasa

Ignorowanie pancerza przy 1/1 z kosy

klasa

Najlepsza odpowiedź tytusek, 13.09.2017 18:04

wystarczy ustawić 0 pancerze ofierze co wejdzie 1/1

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]    = "Dostaje: DEAGLE'a, natychmiastowe zabicie z noza (PPM), 140 HP, 135% biegu, 100 Pancerza.";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Hans Landa");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 1) == 1){
  cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    }   
    return HAM_IGNORED;
}
Przejdź do postu


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mateusz15679

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 13.09.2017 17:30

Witam.

 

Czy jest możliwość dodania do klasy, która ma 1/1 z kosy (PPM) ignorowania pancerza? Wydaje mi się, że na pewno da się coś takiego zrobić tylko nie bardzo wiem jak. Ja robię sobie wszystkie klasy z pancerzem, ponieważ tak wolę, dlatego potrzebuję czegoś takiego jak ignorowanie tego pancerza dla tej klasy, ponieważ ona ma 1/1 z kosy i to musi działać.

 

Poniżej załączam tę klasę.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 tytusek

    Guru

  • Power User

Reputacja: 173
Profesjonalista

  • Postów:749
Offline

Napisano 13.09.2017 18:04   Najlepsza odpowiedź

wystarczy ustawić 0 pancerze ofierze co wejdzie 1/1

 

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
 
#define DMG_BULLET (1<<1)
        
new const nazwa[]   = "Komandos";
new const opis[]    = "Dostaje: DEAGLE'a, natychmiastowe zabicie z noza (PPM), 140 HP, 135% biegu, 100 Pancerza.";
new const bronie    = (1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 40;
new const kondycja  = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
 
new ma_klase[33];
    
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "Hans Landa");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
        RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
        
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;      
        
    if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 1) == 1){
  cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
        cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
    }   
    return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1

#3 Mateusz15679

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:10
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Małopolska
Offline

Napisano 13.09.2017 18:59

Ok, wszystko pięknie działa. Dzięki za pomoc ;)


  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: klasa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych