Klasa z "duchem" na kosie
SP3D!
13.07.2017
Wiec Chciałbym aby ktoś przerobił klasę, aby miała rakiete/y na kosie lub na broni {akacz} aby lpm sie szczelało a ppm uwalniało rakiete.
Sam próbowałem przerobić z kasy mag:https://amxx.pl/topic/99249-klasa-mag/
ale mi nie wyszło
jeśli się ktoś podejmie to wolałbym z tym akaczem na ppm
Załączone pliki
Użytkownik SP3D! edytował ten post 13.07.2017 17:04
SP3D!
14.07.2017
Klasa działa prawie idealne tylko czy dało by radę aby duch nie reagował na przycisk {e} ?
Rivit
14.07.2017
Zmień nazwę funkcji cod_class_skill_used na jakąś inną. I w prethinku też tam zmień, bo użyłem tej samej
SP3D!
14.07.2017
Coraz Bliżej , ale klikając ppm wyskakuje ze nie mamy juz rakiet {na e juz nie działają }