W tym prostym tutorialu zaprezentuje w jaki sposób możemy zrobić by wybrana przez nas osoba - załóżmy że posiadacz określonej flagi, otrzymywał zwiększony procent doświadczenia absolutnie za wszystko.
Zasada jest dość prosta, musimy przejść do public Action:UstawNoweDoswiadczenie(client, doswiadczenie) w silniku naszego coda a następnie pod:
new nowe_doswiadczenie = doswiadczenie-doswiadczenie_gracza[client];
dodać
if(doswiadczenie_gracza[client] < doswiadczenie) // warunek blokujacy mnozenie wartosci ujemnych { if(GetUserFlagBits(client) & ADMFLAG_CUSTOM1) // sprawdzanie czy gracz spelnia warunek, w tym wypadku posiada flage nowe_doswiadczenie = RoundFloat((doswiadczenie-doswiadczenie_gracza[client])*1.10); // 1.10 = 110% czyli o 10% wiecej od przecietnego gracza }
teraz wystarczy już zapisać i ponownie skompilować silnik by cieszyć się dodatkiem.
Silnik wraz z paczką modyfikacji, można nabyć wyłącznie poprzez kontakt ze mną. Więcej o tym w sygnaturze.