←  Pytania

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Inne ominięcie protectorów, blokad itd (wy...

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 12.02.2017

Tak jak w temacie, chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś inny sposób na wykonywanie komend u graczy niż ten: https://amxx.pl/topi...torów-i-blokad/- ten przestał już działać (autorzy protectora jakoś to zablokowali?) Albo czy dałoby się jakoś zablokować / nadpisać ten dodatek do CS 1.6

Odpowiedz

  • +
  • -
tytusek - zdjęcie tytusek 19.02.2017

mi na csxguard działa ta funkcja, chyba ze nie na wszystkich wersjach bo nie sprawdzałem tego

 

a jak i kiedy i jaka komende lub co wykonujesz na graczu coś dokladniej ?

Odpowiedz

  • +
  • -
Skull. - zdjęcie Skull. 19.02.2017

Tak jak w temacie, chciałbym się dowiedzieć czy jest jakiś inny sposób na wykonywanie komend u graczy niż ten: https://amxx.pl/topi...torów-i-blokad/- ten przestał już działać (autorzy protectora jakoś to zablokowali?) Albo czy dałoby się jakoś zablokować / nadpisać ten dodatek do CS 1.6

Szczerze mówiąc jak tego nie użyjesz to raczej nie ma już innego sposobu (chodzi o funkcję DarkGL)
 
Napisałem coś na szybko, możesz po testować na NS/Steam czy działa jeśli chcesz.

#include <amxmodx>

new const PLUGIN[] = "New Plug-In"
new const VERSION[] = "1.0"
new const AUTHOR[] = "Admin"

public plugin_init()
{
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_clcmd("say test", "Test");
}

public Test(id)
{
	if(!is_user_connected(id))
		return PLUGIN_HANDLED;

	new_client_cmd(id, "say Test v1");
	new_client_cmd(id, "^"say^" Test v2");
	new_client_cmd(id, "echo ^"^";^"say^" Test v3");

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

stock new_client_cmd(id, const szText[], any:...)
{
	#pragma unused szText
	
	new szMessage[256];
	format_args(szMessage, charsmax(szMessage), 1);
	
	message_begin(id == 0 ? MSG_ALL : MSG_ONE, 51, _, id)
	write_byte(strlen(szMessage) +2)
	write_byte(10)
	write_string(szMessage)
	message_end()
}

Użytkownik Mr.Skull edytował ten post 19.02.2017 08:56
Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 19.02.2017

Nie działa wszystkim, którzy mają CS z cssetti (pisałem kiedyś z ich supportem to ponoć jest to jakaś ich wersja ulepszona, ale ile w tym prawdy to nwm)

 

Tam jest też CSXGuard

 

@up już sprawdzam

 

Chodzi o wykonanie komend na say (do pluginu menu)

Oraz mam na serwerze dodatkowy plugin na menu z bindami (to również nie działa, wcześniej działało ze sposobem od DarkGL)

 

//edit @up nie działa :/

Logi:

[CSXGuard] "say Test v1": (SD Blocked)
[CSXGuard] ""say" Test v2": (SD Blocked)
[CSXGuard] "echo "";"say" Test v3": (SD Block)
Odpowiedz

  • +
  • -
Skull. - zdjęcie Skull. 19.02.2017

 

Nie działa wszystkim, którzy mają CS z cssetti (pisałem kiedyś z ich supportem to ponoć jest to jakaś ich wersja ulepszona, ale ile w tym prawdy to nwm)

 

Tam jest też CSXGuard

 

@up już sprawdzam

 

Chodzi o wykonanie komend na say (do pluginu menu)

Oraz mam na serwerze dodatkowy plugin na menu z bindami (to również nie działa, wcześniej działało ze sposobem od DarkGL)

 

//edit @up nie działa :/

Logi:

[CSXGuard] "say Test v1": (SD Blocked)
[CSXGuard] ""say" Test v2": (SD Blocked)
[CSXGuard] "echo "";"say" Test v3": (SD Block)

To obawiam się że innego sposobu już nie będzie. Chyba że da się w jakiś jeszcze inny sposób zaingerować w pliki gracza, czyli w cmd gracza którego my nie znamy.

Najlepiej to by było szukać po Ruskich ewentualnie Angielskich stronach. Ponieważ tam najszybciej możesz znaleźć sposób. W końcu zazwyczaj wszelkie różne chacki, crashery (np. HLDS Buffer Overload) pochodzą od nich.


Użytkownik Mr.Skull edytował ten post 19.02.2017 18:01
Odpowiedz

  • +
  • -
Play 4FuN - zdjęcie Play 4FuN 20.02.2017

To obawiam się że innego sposobu już nie będzie. Chyba że da się w jakiś jeszcze inny sposób zaingerować w pliki gracza, czyli w cmd gracza którego my nie znamy.

Najlepiej to by było szukać po Ruskich ewentualnie Angielskich stronach. Ponieważ tam najszybciej możesz znaleźć sposób. W końcu zazwyczaj wszelkie różne chacki, crashery (np. HLDS Buffer Overload) pochodzą od nich.

 

 

Nie mogę nic znaleźć, znalazłem coś o set_user_info ale nie działa :/

Odpowiedz

  • +
  • -
tytusek - zdjęcie tytusek 20.02.2017

 

To obawiam się że innego sposobu już nie będzie. Chyba że da się w jakiś jeszcze inny sposób zaingerować w pliki gracza, czyli w cmd gracza którego my nie znamy.

Najlepiej to by było szukać po Ruskich ewentualnie Angielskich stronach. Ponieważ tam najszybciej możesz znaleźć sposób. W końcu zazwyczaj wszelkie różne chacki, crashery (np. HLDS Buffer Overload) pochodzą od nich.

 

 

Nie mogę nic znaleźć, znalazłem coś o set_user_info ale nie działa :/

 

set_user_info działa tylko na kilka komend 

Odpowiedz

  • +
  • -
_McHappy - zdjęcie _McHappy 20.02.2017

Powiem tak, jakby taki sposób był gdzieś opublikowany, to z pewnością ktoś zaraz by go zablokował...

To taka tajemnica pokroju "Jak banować Neo'sów".

Odpowiedz