←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Dodanie /menu pod x "radio2"


Najlepsza odpowiedź _McHappy 08.11.2016 23:18

W plugin_init():

register_clcmd("radio2", "WyswietlMenu");

Gdzieś niżej:

public WyswietlMenu(id)
{
	MenuOpen(id);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Jak to działało w Twoim przypadku? Gracz wciska 'x', wyświetla się Twoje menu, po czym menu komend głosowych 'radio2' z cs'a nadpisuje graczowi Twoje menu.

Ważną czynnością jest, aby zaraz po wykonaniu planowanego kodu, zwrócić m.in. PLUGIN_HANDLED, co zapobiega wykonywaniu się dalszych czynności w kodzie (w tym przypadku, kończy działanie kodu, tuż przed wyświetleniem menu z komendami głosowymi).

Przejdź do postu

  • +
  • -
barbeznazwy123 - zdjęcie barbeznazwy123 08.11.2016

Dobry, posiadam plugin w którym całe menu jest pod komendą  /menu którą niestety trzeba pisać ręcznie, moje pytanie brzmi następująco czy jest możliwość wywołania tej komendy pod X - standardowo tak zwane radio2, w pluginie zamieniłem:

register_clcmd("say /menu", "MenuOpen"); 

                    na   to

    register_clcmd("say /menu", "MenuOpen");
    register_clcmd("radio2", "MenuOpen");

lecz niestety nie działa

Odpowiedz

  • +
  • -
RomanHardcor - zdjęcie RomanHardcor 08.11.2016

Musisz brać także pod uwagę, że nie każdy ma pod "x" właśnie radio, ponieważ ja np mam ruletkę i pewnie wiele osób ma co innego.

Najlepszym sposobem byłoby zrobienie bindu graczowi przy wejściu ale to nie jest fajna opcja dla gracza, że podmienia mu bindy to tego sposobu niestety nie mogę Ci opisać :P

Dobrym sposobem jest też dodanie infa na sayu np żeby sobie binda zrobili ;)

Odpowiedz

  • +
  • -
barbeznazwy123 - zdjęcie barbeznazwy123 08.11.2016

no ale o to chodzi że ja np mam radio2 pod X ale i tak nie działa

Odpowiedz

  • +
  • -
XXL - zdjęcie XXL 08.11.2016

Polecam wyjąć kod z tego pluginu

https://amxx.pl/topi...844-jail-radio/

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź _McHappy - zdjęcie _McHappy 08.11.2016

W plugin_init():

register_clcmd("radio2", "WyswietlMenu");

Gdzieś niżej:

public WyswietlMenu(id)
{
	MenuOpen(id);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Jak to działało w Twoim przypadku? Gracz wciska 'x', wyświetla się Twoje menu, po czym menu komend głosowych 'radio2' z cs'a nadpisuje graczowi Twoje menu.

Ważną czynnością jest, aby zaraz po wykonaniu planowanego kodu, zwrócić m.in. PLUGIN_HANDLED, co zapobiega wykonywaniu się dalszych czynności w kodzie (w tym przypadku, kończy działanie kodu, tuż przed wyświetleniem menu z komendami głosowymi).

Odpowiedz