Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie /menu pod x "radio2"


Najlepsza odpowiedź _McHappy, 08.11.2016 23:18

W plugin_init():

register_clcmd("radio2", "WyswietlMenu");

Gdzieś niżej:

public WyswietlMenu(id)
{
	MenuOpen(id);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Jak to działało w Twoim przypadku? Gracz wciska 'x', wyświetla się Twoje menu, po czym menu komend głosowych 'radio2' z cs'a nadpisuje graczowi Twoje menu.

Ważną czynnością jest, aby zaraz po wykonaniu planowanego kodu, zwrócić m.in. PLUGIN_HANDLED, co zapobiega wykonywaniu się dalszych czynności w kodzie (w tym przypadku, kończy działanie kodu, tuż przed wyświetleniem menu z komendami głosowymi).

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 barbeznazwy123

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Marcin
Offline

Napisano 08.11.2016 02:07

Dobry, posiadam plugin w którym całe menu jest pod komendą  /menu którą niestety trzeba pisać ręcznie, moje pytanie brzmi następująco czy jest możliwość wywołania tej komendy pod X - standardowo tak zwane radio2, w pluginie zamieniłem:

register_clcmd("say /menu", "MenuOpen"); 

                    na   to

    register_clcmd("say /menu", "MenuOpen");
    register_clcmd("radio2", "MenuOpen");

lecz niestety nie działa


  • +
  • -
  • 0

#2 RomanHardcor

    Jestem Mistrzem :D

  • Użytkownik

Reputacja: 37
Życzliwy

  • Postów:289
  • GG:
  • Imię:Roman
  • Lokalizacja:Bełchatów
Offline

Napisano 08.11.2016 14:42

Musisz brać także pod uwagę, że nie każdy ma pod "x" właśnie radio, ponieważ ja np mam ruletkę i pewnie wiele osób ma co innego.

Najlepszym sposobem byłoby zrobienie bindu graczowi przy wejściu ale to nie jest fajna opcja dla gracza, że podmienia mu bindy to tego sposobu niestety nie mogę Ci opisać :P

Dobrym sposobem jest też dodanie infa na sayu np żeby sobie binda zrobili ;)


  • +
  • -
  • 0

Znajomosć -> PAWN | CSS | HTML 

 

 

Blantever.PL

 

Master Yoga to mój autorytet. 


#3 barbeznazwy123

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:49
  • Imię:Marcin
Offline

Napisano 08.11.2016 15:36

no ale o to chodzi że ja np mam radio2 pod X ale i tak nie działa


  • +
  • -
  • 0

#4 XXL

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 139
Zaawansowany

  • Postów:637
Offline

Napisano 08.11.2016 15:56

Polecam wyjąć kod z tego pluginu

https://amxx.pl/topi...844-jail-radio/


  • +
  • -
  • 0

#5 _McHappy

    Wszechwiedzący

  • Support Team

Reputacja: 243
Wszechwidzący

  • Postów:501
  • GG:
  • Imię:Radek
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 08.11.2016 23:18   Najlepsza odpowiedź

W plugin_init():

register_clcmd("radio2", "WyswietlMenu");

Gdzieś niżej:

public WyswietlMenu(id)
{
	MenuOpen(id);
	return PLUGIN_HANDLED;
}

Jak to działało w Twoim przypadku? Gracz wciska 'x', wyświetla się Twoje menu, po czym menu komend głosowych 'radio2' z cs'a nadpisuje graczowi Twoje menu.

Ważną czynnością jest, aby zaraz po wykonaniu planowanego kodu, zwrócić m.in. PLUGIN_HANDLED, co zapobiega wykonywaniu się dalszych czynności w kodzie (w tym przypadku, kończy działanie kodu, tuż przed wyświetleniem menu z komendami głosowymi).


  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych