Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Best Answer rzeznik9871, 05.09.2016 11:41
Czekam na dalsze sugestie
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(zp_class_survivor_get(attacker) && zp_gamemodes_get_current() == zp_gamemodes_get_id("Survivor Mode")) { if(damagebits & DMG_BULLET) SetHamParamFloat(4, 150.0); return HAM_IGNORED; } return HAM_IGNORED; }Edytuj sobie na swoje Kappa, 150.0 = o 150% większe obrażenia, czyli łącznie zadaje 250%
nie zwiekszasz o 150% tylko ustawiasz je na 150 czyli blednie
damage*=2 SetHamParamFloat(4,damage)
w taki sposob otrzymamy podwojne obrazenia
Go to the full post#1
Posted 04.09.2016 05:04
#3
Posted 04.09.2016 13:38
Moglbym prosic o gotowa funkcje
#4
Posted 05.09.2016 10:15
Czekam na dalsze sugestie
#5
Posted 05.09.2016 11:31
Czekam na dalsze sugestie
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(zp_class_survivor_get(attacker) && zp_gamemodes_get_current() == zp_gamemodes_get_id("Survivor Mode")) { if(damagebits & DMG_BULLET) SetHamParamFloat(4, 150.0); return HAM_IGNORED; } return HAM_IGNORED; }
Edytuj sobie na swoje Kappa, 150.0 = o 150% większe obrażenia, czyli łącznie zadaje 250%
#6
Posted 05.09.2016 11:41 Best Answer
Czekam na dalsze sugestie
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(zp_class_survivor_get(attacker) && zp_gamemodes_get_current() == zp_gamemodes_get_id("Survivor Mode")) { if(damagebits & DMG_BULLET) SetHamParamFloat(4, 150.0); return HAM_IGNORED; } return HAM_IGNORED; }Edytuj sobie na swoje Kappa, 150.0 = o 150% większe obrażenia, czyli łącznie zadaje 250%
nie zwiekszasz o 150% tylko ustawiasz je na 150 czyli blednie
damage*=2 SetHamParamFloat(4,damage)
w taki sposob otrzymamy podwojne obrazenia
Edited by rzeznik9871, 05.09.2016 11:45.
Cześć
#7
Posted 05.09.2016 11:48
Czekam na dalsze sugestie
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(zp_class_survivor_get(attacker) && zp_gamemodes_get_current() == zp_gamemodes_get_id("Survivor Mode")) { if(damagebits & DMG_BULLET) SetHamParamFloat(4, 150.0); return HAM_IGNORED; } return HAM_IGNORED; }Edytuj sobie na swoje Kappa, 150.0 = o 150% większe obrażenia, czyli łącznie zadaje 250%
nie zwiekszasz o 150% tylko ustawiasz je na 150 czyli blednie
damage*=2 SetHamParamFloat(4,damage)w taki sposob otrzymamy podwojne obrazenia
haha czyli musze sobie też na serwerze poprawić keepo.
Also tagged with one or more of these keywords: cod nowy
|
CoD Nowy
[ROZWIĄZANE] Problem z niewidzialnościąStarted by wojtu1, 16.05.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuStarted by Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyStarted by Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąStarted by Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Started by Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users