Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Obrazenia

cod nowy

Najlepsza odpowiedź rzeznik9871, 05.09.2016 11:41

 

Czekam na dalsze sugestie

 
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(zp_class_survivor_get(attacker) && zp_gamemodes_get_current() == zp_gamemodes_get_id("Survivor Mode"))
	{
	if(damagebits & DMG_BULLET)

		SetHamParamFloat(4, 150.0);

	return HAM_IGNORED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

Edytuj sobie na swoje Kappa, 150.0 = o 150% większe obrażenia, czyli łącznie zadaje 250%

 

nie zwiekszasz o 150% tylko ustawiasz je na 150 czyli blednie 

damage*=2
SetHamParamFloat(4,damage)

w taki sposob otrzymamy podwojne obrazenia

Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 SecretARczi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:52
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:ZMC
Offline

Napisano 04.09.2016 05:04

Witam jaka funkcje musze zastosowac w silniku codmoda aby podwoic zadawany dmg chce aby ak bilo te 250-280 w hs.
  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png


#2 Linux'

    Pan Pomocny

  • Power User

Reputacja: 488
Wszechobecny

  • Postów:1425
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:AmxMod i SourceMod
Offline

Napisano 04.09.2016 06:59

Rejestrujesz take damage i mnozysz obrazenia x2 lub w wypadku uzycia dla przedmiotu badz klas korzystasz z natywu cod_inflict_damage


  • +
  • -
  • 0

Posiadam na sprzedaż w pełni odwzorowaną paczkę nowego coda do csgo. Kliknij by dowiedzieć się więcej!

 

- PISZE MODYFIKACJE.

- NAPRAWIAM POPSUTE PLUGINY.

- DZIALAM W DZIALACH AMXX/SOURCEMOD. MASZ ZLECENIE? PISZ.


#3 SecretARczi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:52
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:ZMC
Offline

Napisano 04.09.2016 13:38

Moglbym prosic o gotowa funkcje


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png


#4 SecretARczi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -4
Mniej niż zer0.

  • Postów:52
  • GG:
  • Imię:Arek
  • Lokalizacja:ZMC
Offline

Napisano 05.09.2016 10:15

Czekam na dalsze sugestie


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_000000_000000_FFFFFF_000000.png


#5 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Offline

Napisano 05.09.2016 11:31

Czekam na dalsze sugestie

 
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(zp_class_survivor_get(attacker) && zp_gamemodes_get_current() == zp_gamemodes_get_id("Survivor Mode"))
	{
	if(damagebits & DMG_BULLET)

		SetHamParamFloat(4, 150.0);

	return HAM_IGNORED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

Edytuj sobie na swoje Kappa, 150.0 = o 150% większe obrażenia, czyli łącznie zadaje 250%


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png

#6 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:165
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Offline

Napisano 05.09.2016 11:41   Najlepsza odpowiedź

 

Czekam na dalsze sugestie

 
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(zp_class_survivor_get(attacker) && zp_gamemodes_get_current() == zp_gamemodes_get_id("Survivor Mode"))
	{
	if(damagebits & DMG_BULLET)

		SetHamParamFloat(4, 150.0);

	return HAM_IGNORED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

Edytuj sobie na swoje Kappa, 150.0 = o 150% większe obrażenia, czyli łącznie zadaje 250%

 

nie zwiekszasz o 150% tylko ustawiasz je na 150 czyli blednie 

damage*=2
SetHamParamFloat(4,damage)

w taki sposob otrzymamy podwojne obrazenia


Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 05.09.2016 11:45

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#7 NEQU#

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 21
Życzliwy

  • Postów:239
  • Lokalizacja:Just-Frags.eu
Offline

Napisano 05.09.2016 11:48

 

 

Czekam na dalsze sugestie

 
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(zp_class_survivor_get(attacker) && zp_gamemodes_get_current() == zp_gamemodes_get_id("Survivor Mode"))
	{
	if(damagebits & DMG_BULLET)

		SetHamParamFloat(4, 150.0);

	return HAM_IGNORED;
	}
	return HAM_IGNORED;
}

Edytuj sobie na swoje Kappa, 150.0 = o 150% większe obrażenia, czyli łącznie zadaje 250%

 

nie zwiekszasz o 150% tylko ustawiasz je na 150 czyli blednie 

damage*=2
SetHamParamFloat(4,damage)

w taki sposob otrzymamy podwojne obrazenia

 

haha czyli musze sobie też na serwerze poprawić keepo.


  • +
  • -
  • 0
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png
b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych