Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|


Najlepsza odpowiedź rzeznik9871, 05.09.2016 11:41
Czekam na dalsze sugestie
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(zp_class_survivor_get(attacker) && zp_gamemodes_get_current() == zp_gamemodes_get_id("Survivor Mode")) { if(damagebits & DMG_BULLET) SetHamParamFloat(4, 150.0); return HAM_IGNORED; } return HAM_IGNORED; }Edytuj sobie na swoje Kappa, 150.0 = o 150% większe obrażenia, czyli łącznie zadaje 250%
nie zwiekszasz o 150% tylko ustawiasz je na 150 czyli blednie
damage*=2 SetHamParamFloat(4,damage)
w taki sposob otrzymamy podwojne obrazenia
Przejdź do postu
#1
Napisano 04.09.2016 05:04
#3
Napisano 04.09.2016 13:38
Moglbym prosic o gotowa funkcje
#4
Napisano 05.09.2016 10:15
Czekam na dalsze sugestie
#5
Napisano 05.09.2016 11:31
Czekam na dalsze sugestie
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(zp_class_survivor_get(attacker) && zp_gamemodes_get_current() == zp_gamemodes_get_id("Survivor Mode")) { if(damagebits & DMG_BULLET) SetHamParamFloat(4, 150.0); return HAM_IGNORED; } return HAM_IGNORED; }
Edytuj sobie na swoje Kappa, 150.0 = o 150% większe obrażenia, czyli łącznie zadaje 250%
#6
Napisano 05.09.2016 11:41 Najlepsza odpowiedź
Czekam na dalsze sugestie
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(zp_class_survivor_get(attacker) && zp_gamemodes_get_current() == zp_gamemodes_get_id("Survivor Mode")) { if(damagebits & DMG_BULLET) SetHamParamFloat(4, 150.0); return HAM_IGNORED; } return HAM_IGNORED; }Edytuj sobie na swoje Kappa, 150.0 = o 150% większe obrażenia, czyli łącznie zadaje 250%
nie zwiekszasz o 150% tylko ustawiasz je na 150 czyli blednie
damage*=2 SetHamParamFloat(4,damage)
w taki sposob otrzymamy podwojne obrazenia
Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 05.09.2016 11:45
Cześć
#7
Napisano 05.09.2016 11:48
Czekam na dalsze sugestie
public fwTakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damagebits) { if(zp_class_survivor_get(attacker) && zp_gamemodes_get_current() == zp_gamemodes_get_id("Survivor Mode")) { if(damagebits & DMG_BULLET) SetHamParamFloat(4, 150.0); return HAM_IGNORED; } return HAM_IGNORED; }Edytuj sobie na swoje Kappa, 150.0 = o 150% większe obrażenia, czyli łącznie zadaje 250%
nie zwiekszasz o 150% tylko ustawiasz je na 150 czyli blednie
damage*=2 SetHamParamFloat(4,damage)w taki sposob otrzymamy podwojne obrazenia
haha czyli musze sobie też na serwerze poprawić keepo.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych