←  Problemy z pluginami

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Noktowizor


Najlepsza odpowiedź rzeznik9871 13.05.2016 20:15

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)
Przejdź do postu

  • +
  • -
Aramis - zdjęcie Aramis 13.05.2016

Mam taki kod:

 

if(kasa2 >= 16000)
            {
                    cs_set_user_money(id, kasa2-16000);

                    give_item(id, "item_nvgs");

                    client_print(id, print_chat, "[MOD] Kupiles Noktowizor!");
                }        
                        
            else
                client_print(id, print_chat, "[MOD] Niestety, ale nie masz tyle pieniedzy.");
                }

 

Wszystko pięknie i ładnie, hajs odejmuje, ale niestety noktowizora do ekwipunku nie dodaje. Leo, why?

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź rzeznik9871 - zdjęcie rzeznik9871 13.05.2016

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)

Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 13.05.2016 20:16
Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 13.05.2016

Mam taki kod:

if(kasa2 >= 16000)
            {
                    cs_set_user_money(id, kasa2-16000);

                    give_item(id, "item_nvgs");

                    client_print(id, print_chat, "[MOD] Kupiles Noktowizor!");
                }        
                        
            else
                client_print(id, print_chat, "[MOD] Niestety, ale nie masz tyle pieniedzy.");
                }

Wszystko pięknie i ładnie, hajs odejmuje, ale niestety noktowizora do ekwipunku nie dodaje. Leo, why?

 

Polecam też sprawdzanie czy gracz jest żywy.

 

 

 

 

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)

Domyślam się że nie zadziała give_item, bo nie jest on ustawiony dla klasy coda?

Odpowiedz

  • +
  • -
rzeznik9871 - zdjęcie rzeznik9871 13.05.2016

 

Mam taki kod:

if(kasa2 >= 16000)
            {
                    cs_set_user_money(id, kasa2-16000);

                    give_item(id, "item_nvgs");

                    client_print(id, print_chat, "[MOD] Kupiles Noktowizor!");
                }        
                        
            else
                client_print(id, print_chat, "[MOD] Niestety, ale nie masz tyle pieniedzy.");
                }

Wszystko pięknie i ładnie, hajs odejmuje, ale niestety noktowizora do ekwipunku nie dodaje. Leo, why?

 

Polecam też sprawdzanie czy gracz jest żywy.

 

 

 

 

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)

Domyślam się że nie zadziała give_item, bo nie jest on ustawiony dla klasy coda?

 

To nie działa samo z siebie nie mam pojęcia czemu ktoś to dodał do tego tematu https://amxx.pl/topi...ive-item-speed/skoro biblioteka fun sypie błędem

L 05/13/2016 - 21:15:02: [FUN] Item "item_nvgs" failed to create

Możliwe że zadziała w fm ale nie sprawdzałem tego ja zawsze daje noktowizor przez cs_...

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 13.05.2016

 

 

Mam taki kod:

if(kasa2 >= 16000)
            {
                    cs_set_user_money(id, kasa2-16000);

                    give_item(id, "item_nvgs");

                    client_print(id, print_chat, "[MOD] Kupiles Noktowizor!");
                }        
                        
            else
                client_print(id, print_chat, "[MOD] Niestety, ale nie masz tyle pieniedzy.");
                }

Wszystko pięknie i ładnie, hajs odejmuje, ale niestety noktowizora do ekwipunku nie dodaje. Leo, why?

 

Polecam też sprawdzanie czy gracz jest żywy.

 

 

 

 

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)

Domyślam się że nie zadziała give_item, bo nie jest on ustawiony dla klasy coda?

 

To nie działa samo z siebie nie mam pojęcia czemu ktoś to dodał do tego tematu https://amxx.pl/topi...ive-item-speed/skoro biblioteka fun sypie błędem

L 05/13/2016 - 21:15:02: [FUN] Item "item_nvgs" failed to create

Możliwe że zadziała w fm ale nie sprawdzałem tego ja zawsze daje noktowizor przez cs_...

 

 

 

give_item zawsze używałem w ruletce, z używaniem fun, ale zawsze działało. Miałem nadzieję że to przez klasy, w których nie ma określonych broni, a w nich noktowizora?

Odpowiedz

  • +
  • -
rzeznik9871 - zdjęcie rzeznik9871 13.05.2016

@asik hmm to ciekawe myślałem że to zwyczajnie nie działa i jest niedopatrzeniem w tamtym temacie ponieważ tak jak podałem wcześniej u mnie wyskakuje wyżej podany błąd tak czy inaczej cs_set_user_nvg powinno działać nawet w przypadku coda (choć nie jestem pewien)

Odpowiedz

  • +
  • -
Robiin - zdjęcie Robiin 13.05.2016

@asik hmm to ciekawe myślałem że to zwyczajnie nie działa i jest niedopatrzeniem w tamtym temacie ponieważ tak jak podałem wcześniej u mnie wyskakuje wyżej podany błąd tak czy inaczej cs_set_user_nvg powinno działać nawet w przypadku coda (choć nie jestem pewien)

 

Ja mówię o tym, że jeżeli w klasie coda nie masz zadeklarowanej broni np. HE, a dodasz ją np. dla vipa, to gracz z tą klasą i vipem, nie będzie mógł korzystąć z HE, bo mu go usunie. I myślałem że na tym samym polega błąd z noktowizorem ^^

 

A cs_set_user_ngv moim zdaniem zadziała, bo nie działa w sposób taki że dodaje graczowi noktowizor, tylko mu go dodaje i włącza, a przynajmniej jakoś tak to rozumiem ^^

Odpowiedz

  • +
  • -
Aramis - zdjęcie Aramis 13.05.2016

Pomogę Wam - nie używam CODa, to osobny plugin sklepu :)

 

Zmiana opisana w pierwszym poście mi pomogła, plugin działa poprawnie, bardzo dziękuję.

 

Przy okazji pytanie - mam również plugin który na początku pozwala wybrać graczowi broń jaką chce posiadać. Jeśli jednak przeżyje, to zostaje mu broń, a menu pozwala mu wybrać inną, przez co nosi dwie. Domyślam się, że można zrobić całkowity drop playera na początku rundy, tylko co musiałbym dodać do kodu? Nie chciałbym zaspamować kolejnym tematem.

Odpowiedz

  • +
  • -
rzeznik9871 - zdjęcie rzeznik9871 13.05.2016

Pomogę Wam - nie używam CODa, to osobny plugin sklepu :)

 

Zmiana opisana w pierwszym poście mi pomogła, plugin działa poprawnie, bardzo dziękuję.

 

Przy okazji pytanie - mam również plugin który na początku pozwala wybrać graczowi broń jaką chce posiadać. Jeśli jednak przeżyje, to zostaje mu broń, a menu pozwala mu wybrać inną, przez co nosi dwie. Domyślam się, że można zrobić całkowity drop playera na początku rundy, tylko co musiałbym dodać do kodu? Nie chciałbym zaspamować kolejnym tematem.

https://amxx.pl/doku...84/stripweapons

Odpowiedz

  • +
  • -
Aramis - zdjęcie Aramis 13.05.2016

Skompilowałem dodając w pluginie linijkę:

#include StripWeapons.inc

Kompilacja bez błędów, ale nic się nie zmieniło. Coś jeszcze w kodzie muszę dziabnąć? Wiem że to podstawowe pytania, ale nie jestem ogarnięty w tym temacie, a jednak wolę maksymalnie samemu coś dostosować do swoich potrzeb niż zawracać innym d**ę bo mi się nie chce :)

 

@Edit: Dobra, chwila, może mi się uda ;)


Użytkownik Aramis edytował ten post 13.05.2016 22:11
Odpowiedz