Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Noktowizor


Najlepsza odpowiedź rzeznik9871, 13.05.2016 20:15

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)
Przejdź do postu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aramis

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.05.2016 20:03

Mam taki kod:

 

if(kasa2 >= 16000)
            {
                    cs_set_user_money(id, kasa2-16000);

                    give_item(id, "item_nvgs");

                    client_print(id, print_chat, "[MOD] Kupiles Noktowizor!");
                }        
                        
            else
                client_print(id, print_chat, "[MOD] Niestety, ale nie masz tyle pieniedzy.");
                }

 

Wszystko pięknie i ładnie, hajs odejmuje, ale niestety noktowizora do ekwipunku nie dodaje. Leo, why?


  • +
  • -
  • 0

#2 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Offline

Napisano 13.05.2016 20:15   Najlepsza odpowiedź

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)

Użytkownik rzeznik9871 edytował ten post 13.05.2016 20:16

  • +
  • -
  • 1

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#3 aSik

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:446
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.05.2016 20:36

Mam taki kod:

if(kasa2 >= 16000)
            {
                    cs_set_user_money(id, kasa2-16000);

                    give_item(id, "item_nvgs");

                    client_print(id, print_chat, "[MOD] Kupiles Noktowizor!");
                }        
                        
            else
                client_print(id, print_chat, "[MOD] Niestety, ale nie masz tyle pieniedzy.");
                }

Wszystko pięknie i ładnie, hajs odejmuje, ale niestety noktowizora do ekwipunku nie dodaje. Leo, why?

 

Polecam też sprawdzanie czy gracz jest żywy.

 

 

 

 

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)

Domyślam się że nie zadziała give_item, bo nie jest on ustawiony dla klasy coda?


  • +
  • -
  • 1

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.


#4 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Offline

Napisano 13.05.2016 20:44

 

Mam taki kod:

if(kasa2 >= 16000)
            {
                    cs_set_user_money(id, kasa2-16000);

                    give_item(id, "item_nvgs");

                    client_print(id, print_chat, "[MOD] Kupiles Noktowizor!");
                }        
                        
            else
                client_print(id, print_chat, "[MOD] Niestety, ale nie masz tyle pieniedzy.");
                }

Wszystko pięknie i ładnie, hajs odejmuje, ale niestety noktowizora do ekwipunku nie dodaje. Leo, why?

 

Polecam też sprawdzanie czy gracz jest żywy.

 

 

 

 

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)

Domyślam się że nie zadziała give_item, bo nie jest on ustawiony dla klasy coda?

 

To nie działa samo z siebie nie mam pojęcia czemu ktoś to dodał do tego tematu https://amxx.pl/topi...ive-item-speed/skoro biblioteka fun sypie błędem

L 05/13/2016 - 21:15:02: [FUN] Item "item_nvgs" failed to create

Możliwe że zadziała w fm ale nie sprawdzałem tego ja zawsze daje noktowizor przez cs_...


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#5 aSik

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:446
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.05.2016 20:49

 

 

Mam taki kod:

if(kasa2 >= 16000)
            {
                    cs_set_user_money(id, kasa2-16000);

                    give_item(id, "item_nvgs");

                    client_print(id, print_chat, "[MOD] Kupiles Noktowizor!");
                }        
                        
            else
                client_print(id, print_chat, "[MOD] Niestety, ale nie masz tyle pieniedzy.");
                }

Wszystko pięknie i ładnie, hajs odejmuje, ale niestety noktowizora do ekwipunku nie dodaje. Leo, why?

 

Polecam też sprawdzanie czy gracz jest żywy.

 

 

 

 

zamiast

give_item(id, "item_nvgs")

daj

cs_set_user_nvg(id,1)

Domyślam się że nie zadziała give_item, bo nie jest on ustawiony dla klasy coda?

 

To nie działa samo z siebie nie mam pojęcia czemu ktoś to dodał do tego tematu https://amxx.pl/topi...ive-item-speed/skoro biblioteka fun sypie błędem

L 05/13/2016 - 21:15:02: [FUN] Item "item_nvgs" failed to create

Możliwe że zadziała w fm ale nie sprawdzałem tego ja zawsze daje noktowizor przez cs_...

 

 

 

give_item zawsze używałem w ruletce, z używaniem fun, ale zawsze działało. Miałem nadzieję że to przez klasy, w których nie ma określonych broni, a w nich noktowizora?


  • +
  • -
  • 0

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.


#6 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Offline

Napisano 13.05.2016 20:55

@asik hmm to ciekawe myślałem że to zwyczajnie nie działa i jest niedopatrzeniem w tamtym temacie ponieważ tak jak podałem wcześniej u mnie wyskakuje wyżej podany błąd tak czy inaczej cs_set_user_nvg powinno działać nawet w przypadku coda (choć nie jestem pewien)


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#7 aSik

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 79
Zaawansowany

  • Postów:446
  • Imię:Robert
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 13.05.2016 21:03

@asik hmm to ciekawe myślałem że to zwyczajnie nie działa i jest niedopatrzeniem w tamtym temacie ponieważ tak jak podałem wcześniej u mnie wyskakuje wyżej podany błąd tak czy inaczej cs_set_user_nvg powinno działać nawet w przypadku coda (choć nie jestem pewien)

 

Ja mówię o tym, że jeżeli w klasie coda nie masz zadeklarowanej broni np. HE, a dodasz ją np. dla vipa, to gracz z tą klasą i vipem, nie będzie mógł korzystąć z HE, bo mu go usunie. I myślałem że na tym samym polega błąd z noktowizorem ^^

 

A cs_set_user_ngv moim zdaniem zadziała, bo nie działa w sposób taki że dodaje graczowi noktowizor, tylko mu go dodaje i włącza, a przynajmniej jakoś tak to rozumiem ^^


  • +
  • -
  • 0

Odszedłem.

 

Nadal wchodzę na forum, ale nie piszę postów.


#8 Aramis

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.05.2016 21:51

Pomogę Wam - nie używam CODa, to osobny plugin sklepu :)

 

Zmiana opisana w pierwszym poście mi pomogła, plugin działa poprawnie, bardzo dziękuję.

 

Przy okazji pytanie - mam również plugin który na początku pozwala wybrać graczowi broń jaką chce posiadać. Jeśli jednak przeżyje, to zostaje mu broń, a menu pozwala mu wybrać inną, przez co nosi dwie. Domyślam się, że można zrobić całkowity drop playera na początku rundy, tylko co musiałbym dodać do kodu? Nie chciałbym zaspamować kolejnym tematem.


  • +
  • -
  • 0

#9 rzeznik9871

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:164
  • Lokalizacja:Skillersi.pl
Offline

Napisano 13.05.2016 21:55

Pomogę Wam - nie używam CODa, to osobny plugin sklepu :)

 

Zmiana opisana w pierwszym poście mi pomogła, plugin działa poprawnie, bardzo dziękuję.

 

Przy okazji pytanie - mam również plugin który na początku pozwala wybrać graczowi broń jaką chce posiadać. Jeśli jednak przeżyje, to zostaje mu broń, a menu pozwala mu wybrać inną, przez co nosi dwie. Domyślam się, że można zrobić całkowity drop playera na początku rundy, tylko co musiałbym dodać do kodu? Nie chciałbym zaspamować kolejnym tematem.

https://amxx.pl/doku...84/stripweapons


  • +
  • -
  • 0

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png

b_350_20_692108_381007_FFFFFF_000000.png


#10 Aramis

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.05.2016 22:03

Skompilowałem dodając w pluginie linijkę:

#include StripWeapons.inc

Kompilacja bez błędów, ale nic się nie zmieniło. Coś jeszcze w kodzie muszę dziabnąć? Wiem że to podstawowe pytania, ale nie jestem ogarnięty w tym temacie, a jednak wolę maksymalnie samemu coś dostosować do swoich potrzeb niż zawracać innym d**ę bo mi się nie chce :)

 

@Edit: Dobra, chwila, może mi się uda ;)


Użytkownik Aramis edytował ten post 13.05.2016 22:11

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych