dump
Edited by aSiorr, 18.07.2018 13:32.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Best Answer Master Yoga, 03.05.2016 10:36
Porywasz się z motyką na słońce. A jeśli chcesz to jeszcze zrobić bez większych przeróbek to już w ogóle.
Najłatwiej będziesz miał po prostu zrobić to tak ( aaa dodam jeszcze, że większość itemów działa na takiej zasadzie, że w forwardzie zmienia się tylko wartość logiczna zmiennej ot cała robotą jaką pewnie będzie musiał zrobić ) :
W swoim menu sam dodajesz item:
menu_additem(menu_vip,"Mój super EXTRA ITEM")
potem w "Handlerze" który stworzysz dla menu w :
switch( item ) <-- nazwy są zalezne od podanego parametru { case 0: { i tak na dobrą sprawę tutaj możesz dać wsystko co znajdowało się w pluginie w zp_extra_item_selected Poniekąd zastąpi ci ten case forwarda. } }
Więc nie będziesz musiał za dużo przerabiać. Oczywiście wtedy odpada sprawdzanie jaki item został wybrany bo ty już to wiesz po Switch'u , a no i ręcznie będziesz musiał zabierać AP za item ( ale to chyba już nic trudnego )
Go to the full postPosted 02.05.2016 22:38
dump
Edited by aSiorr, 18.07.2018 13:32.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Posted 02.05.2016 22:47
★ HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++
Posted 02.05.2016 23:53
1. Tytuł bez sensu to raz.
2. Rejestrujesz normalnie item w forward zp_extra_item_selected sprawdzasz czy gracz ma flagę T jeśli tak to wyświetlasz mu menu.
3. Do dodawania opcji służy funkcja menu_additem o ile tworzysz menu za pomocą menu_create.
1. nie myślę o późniejszych godzinach
2. To okej
3. Chodzi mi bardziej o to, żeby dodawać pluginy już wcześniej napisane do tego akurat menu, przez zmianę miejsca dodania itemu. Prościej; jakbym ściągnął byle jaki extra item, to po zwykłym wrzuceniu go na serwer miałbym go w extra items, a Ja chcę bez większych przeróbek w kodzie dodać go do menu dla vipa.
Nie dołączam do żadnej sieci, nie pomagam z tworzeniem paczek, nie napisze pluginów za zero.
Posted 03.05.2016 10:36 Best Answer
Porywasz się z motyką na słońce. A jeśli chcesz to jeszcze zrobić bez większych przeróbek to już w ogóle.
Najłatwiej będziesz miał po prostu zrobić to tak ( aaa dodam jeszcze, że większość itemów działa na takiej zasadzie, że w forwardzie zmienia się tylko wartość logiczna zmiennej ot cała robotą jaką pewnie będzie musiał zrobić ) :
W swoim menu sam dodajesz item:
menu_additem(menu_vip,"Mój super EXTRA ITEM")
potem w "Handlerze" który stworzysz dla menu w :
switch( item ) <-- nazwy są zalezne od podanego parametru { case 0: { i tak na dobrą sprawę tutaj możesz dać wsystko co znajdowało się w pluginie w zp_extra_item_selected Poniekąd zastąpi ci ten case forwarda. } }
Więc nie będziesz musiał za dużo przerabiać. Oczywiście wtedy odpada sprawdzanie jaki item został wybrany bo ty już to wiesz po Switch'u , a no i ręcznie będziesz musiał zabierać AP za item ( ale to chyba już nic trudnego )
★ HTML ★ CSS ★ JAVASCRIPT ★ AJAX ★ JQUERY ★ PHP ★ C++ ★ PAWN ★ SQL ★ Objective-C++
Zombie Plague 4.3
Naprawa Minigun dla nemesisaMinigun na ziemi Started by MrZohan, 16.03.2023 zombie plague 4.3 |
|
||||
|
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie Bonusu za level: Szybkość Ruchulevel_system Started by MrZohan, 12.07.2022 zombie plague 4.3 |
|
|||
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiszalony zm Started by MrZohan, 29.06.2022 zombie plague 4.3 |
|
||||
|
Zombie Plague 4.3
Problem przy kompilacjiulepszony szalony zombi Started by MrZohan, 29.06.2022 zombie plague 4.3 |
|
|||
Zombie Plague 4.3
Przywrócenie celownikacelownik Started by MrZohan, 22.06.2022 zombie plague 4.3 |
|
0 members, 1 guests, 0 anonymous users