player_b_redirect[id] = random_num(7,17)
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
barba i redukacja obr
Temat rozp. Merlin, 11.10.2009 16:13
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 11.10.2009 16:13
Witam możecie mi powiedziec jak dodać zeby barba mial redukcje obrazen takie coś
#2
Napisano 11.10.2009 16:35
Event damage, sprawdzic czy klasa to barba i dodac redukcje w tym miejscu.
#3
Napisano 11.10.2009 17:42
To do public damage(id) trzeba dodać coś takiego ??
if (player_class[id] == Barbarzynca){ player_b_redirect[id] = random_num(7,17) }
#4
Napisano 11.10.2009 17:51
Pod
@ down thx
if (player_b_redirect[id] > 0) { if (get_user_health(id)+player_b_redirect[id] <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1) { set_user_health(id,get_user_health(id)+player_b_redirect[id]) } }Doklej:
if (player_class[id] == Barbarzynca) new barba = random_num(7,17) { if (get_user_health(id)+barba <= race_heal[player_class[id]]+player_strength[id]*1) { set_user_health(id,get_user_health(id)+barba) } }
@ down thx
#5
Napisano 11.10.2009 18:20
d*pa nie chce się skompilować ;/
#6
Napisano 11.10.2009 18:56
Vertricus mala literowka w if'ie
if (player_class[id] == Barbarzynca)
#7
Napisano 11.10.2009 19:04
Merlin, daj twoje sma.
#8
Napisano 11.10.2009 19:11
załącznik
Załączone pliki
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych