Odrzut ekranu po uderzeniu pięściami Jailb...
Najlepsza odpowiedź Asiap 03.03.2016 16:24
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <csx> public plugin_init() { register_plugin("Odrzut po kosie", "1.0", "asiap123"); } public client_damage(attacker, id, iDamage, iWeapon) { if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_alive(id) || iWeapon != CSW_KNIFE) { return; } static Float:fPunchAngle[3]; fPunchAngle[0] = random_float(-50.0, 50.0); fPunchAngle[1] = random_float(-50.0, 50.0); fPunchAngle[2] = random_float(-50.0, 50.0); set_pev(id, pev_punchangle, fPunchAngle); }Przejdź do postu
Qwiker
01.03.2016
Witam jak w temacie szukam pluginu dzięki któremu po uderzeniu pięściami przeciwnika odrzuca mu ekran na bok.
Qwiker
03.03.2016
nie to nie to to jest do klasy postaci chyba na warcraft.... jakieś propozycje ?
wiwi249
03.03.2016
Nie słyszałem o takim pluginie, raczej trzeba to napisać.
Wireshark Cookie Dump:
OKCancel
OKCancel
Najlepsza odpowiedź
Asiap
03.03.2016
#include <amxmodx> #include <fakemeta> #include <csx> public plugin_init() { register_plugin("Odrzut po kosie", "1.0", "asiap123"); } public client_damage(attacker, id, iDamage, iWeapon) { if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_alive(id) || iWeapon != CSW_KNIFE) { return; } static Float:fPunchAngle[3]; fPunchAngle[0] = random_float(-50.0, 50.0); fPunchAngle[1] = random_float(-50.0, 50.0); fPunchAngle[2] = random_float(-50.0, 50.0); set_pev(id, pev_punchangle, fPunchAngle); }
Qwiker
05.03.2016
Dokładnie o to chodziło + dla Ciebie Asiap i dziękuje Temat do zamknięcia
Użytkownik Qwiker edytował ten post 05.03.2016 10:10