←  Szukam pluginu

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Odrzut ekranu po uderzeniu pięściami Jailb...


Najlepsza odpowiedź Asiap 03.03.2016 16:24

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <csx>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Odrzut po kosie", "1.0", "asiap123");
}

public client_damage(attacker, id, iDamage, iWeapon)
{
	if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_alive(id) || iWeapon != CSW_KNIFE)
	{
		return;
	}

	static Float:fPunchAngle[3];
	fPunchAngle[0] = random_float(-50.0, 50.0);
	fPunchAngle[1] = random_float(-50.0, 50.0);
	fPunchAngle[2] = random_float(-50.0, 50.0);

	set_pev(id, pev_punchangle, fPunchAngle);
}
Przejdź do postu

  • +
  • -
Qwiker - zdjęcie Qwiker 01.03.2016

Witam jak w temacie szukam pluginu dzięki któremu po uderzeniu pięściami przeciwnika odrzuca mu ekran na bok.

Odpowiedz

  • +
  • -
Qwiker - zdjęcie Qwiker 03.03.2016

nie to nie to to jest do klasy postaci chyba na warcraft.... jakieś propozycje ?

Odpowiedz

  • +
  • -
wiwi249 - zdjęcie wiwi249 03.03.2016

Nie słyszałem o takim pluginie, raczej trzeba to napisać.

Wireshark Cookie Dump:

OKCancel
Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Asiap - zdjęcie Asiap 03.03.2016

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <csx>

public plugin_init()
{
	register_plugin("Odrzut po kosie", "1.0", "asiap123");
}

public client_damage(attacker, id, iDamage, iWeapon)
{
	if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_alive(id) || iWeapon != CSW_KNIFE)
	{
		return;
	}

	static Float:fPunchAngle[3];
	fPunchAngle[0] = random_float(-50.0, 50.0);
	fPunchAngle[1] = random_float(-50.0, 50.0);
	fPunchAngle[2] = random_float(-50.0, 50.0);

	set_pev(id, pev_punchangle, fPunchAngle);
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Qwiker - zdjęcie Qwiker 05.03.2016

Dokładnie o to chodziło + dla Ciebie Asiap i dziękuje :) Temat do zamknięcia


Użytkownik Qwiker edytował ten post 05.03.2016 10:10
Odpowiedz