Siemanko
Piszę sobie ostatnio kod i napotkałem pewien nieprzyjemny problem. Potrzebuję pobrać współrzędne kości bytu który się porusza w danym momencie. Naturalnie spróbowałem użyć EngFunc_GetBonePosition ALE ku mojemu zdziwieniu, funkcja pobiera pozycję właściciela bytu (gracza) zamiast bytu który podaję jako argument funkcji.
Kod poniżej załączam.
Ma ktoś jakiś pomysł?
ent to byt, owner to jego właściciel, fire to nowy byt ktory ma być stworzony na pozycji tej kości.
new Float:Bone[3], Float:Angle[3]; engfunc(EngFunc_GetBonePosition, ent, 8, Bone, Angle); new Float:velocity[3]; VelocityByAim(ent, 1800, velocity); new fire = engfunc(EngFunc_CreateNamedEntity,engfunc(EngFunc_AllocString,"info_target")); set_pev(fire,pev_classname,"bullet"); engfunc(EngFunc_SetModel,fire,"models/xyz/bulletfire.mdl"); set_pev(fire, pev_origin, Bone) set_pev(fire, pev_solid, SOLID_BBOX) set_pev(fire, pev_movetype, MOVETYPE_FLY) set_pev(fire, pev_owner, owner) set_pev(fire, pev_velocity, velocity) set_pev(fire, pev_iuser1, 25)