←  Prośby o modyfikacje silników/klas/perków

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Klasa
Proszę o modyfikacje klasy


Najlepsza odpowiedź StoDwaJeden 25.09.2015 17:44

Masz http://amxx.pl/kompi...fname=klasa.sma

Przejdź do postu

  • +
  • -
murinio931 - zdjęcie murinio931 24.09.2015

Witam mam problem z ową klasą dokładnie nie podpala mi graczy. Proszę o sprawdzenie tej klasy i skompilowanie jej.

 

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

 
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <xs>
#include <hamsandwich>
 
#define MAX 32
#define DMG_BULLET (1<<1)  
 
new const nazwa[]   = "Fire Man [P]";
new const opis[]    = "Ma 1/5 na podpalenie gracza z MP5. Ma 1/2 z AWP. 65 int 1/1";
new const bronie    = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_MP5;
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 35;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
 
new sprite_fire,
sprite_smoke;
new skoki[33];
 
new ma_klase[MAX+1], palenie_gracza[MAX+1];
 
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
 
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
 
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
 
public plugin_precache()
{
sprite_fire = precache_model("sprites/fire.spr")
sprite_smoke = precache_model("sprites/steam1.spr")
}
 
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
}
 
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
}
 
public burning_flame(data[2])
{
new id = data[0]
 
if(!is_user_alive(id))
{
palenie_gracza[id] = 0
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
new origin[3], flags = pev(id, pev_flags)
get_user_origin(id, origin)
 
if(flags & FL_INWATER || palenie_gracza[id] < 1 || !get_user_health(id))
{
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SMOKE)
write_coord(origin[0])
write_coord(origin[1])
write_coord(origin[2]-50)
write_short(sprite_smoke)
write_byte(random_num(15,20))
write_byte(random_num(10,20))
message_end()
 
remove_task(id+2936);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
if(flags & FL_ONGROUND)
{
static Float:velocity[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
set_pev(id, pev_velocity, velocity)
}
cod_inflict_damage(data[1], id, 2.0, 0.0, 0, DMG_BURN);
 
message_begin(MSG_PVS, SVC_TEMPENTITY, origin)
write_byte(TE_SPRITE)
write_coord(origin[0]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[1]+random_num(-5,5))
write_coord(origin[2]+random_num(-10,10))
write_short(sprite_fire)
write_byte(random_num(5,10))
write_byte(200)
message_end()
 
palenie_gracza[id]--
return PLUGIN_CONTINUE;
}
 
 
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED; 
 
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
 
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
 
new z_punkty = cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 0, 0)
 
 
if(z_punkty < 65)
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damage > 20.0 && random_num(1, 2) == 1) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
else{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && damage > 20.0) 
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
}
 
return HAM_IGNORED;
}
 
public CmdStart(id, uc_handle)
 
{
 
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) //jeśli tworzymy perk, wstawiamy ma_perk zamiast ma_klase
 
return FMRES_IGNORED;
 
 
 
new flags = pev(id, pev_flags);
 
 
 
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
 
{
 
skoki[id]--;
 
new Float:velocity[3];
 
pev(id, pev_velocity,velocity);
 
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
 
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
 
}
 
else if(flags & FL_ONGROUND)
 
skoki[id] = 2; //tutaj podajemy ilość skokow w powietrzu, jaką może wykonać klasa
 
 
 
return FMRES_IGNORED;
 
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
 

 

 

Załączone pliki

Odpowiedz

  • +
  • -
StoDwaJeden - zdjęcie StoDwaJeden 24.09.2015

Kiedy ma podpalać? Po naciśnięciu czegoś, po trafieniu kogoś? Jakie szanse na to podpalenie?

Odpowiedz

  • +
  • -
murinio931 - zdjęcie murinio931 24.09.2015

 

 

new const opis[]    = "Ma 1/5 na podpalenie gracza. Ma 1/2 z AWP. 65 int 1/1";

 


Użytkownik murinio931 edytował ten post 24.09.2015 18:46
Odpowiedz

  • +
  • -
StoDwaJeden - zdjęcie StoDwaJeden 25.09.2015

Sprawdź http://amxx.pl/kompi...fname=Klasa.sma


Użytkownik StoDwaJeden edytował ten post 25.09.2015 13:48
Odpowiedz

  • +
  • -
murinio931 - zdjęcie murinio931 25.09.2015

Wielkie dzięki Leci plusik

Zgłoś się do mnie na steam 4Frag DIABELSKI

Odpowiedz

  • +
  • -
murinio931 - zdjęcie murinio931 25.09.2015

Wgrałem klasę na serwer jest taki problem że swoich też mogę podpalić dasz rady to zmienić?

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź StoDwaJeden - zdjęcie StoDwaJeden 25.09.2015

Masz http://amxx.pl/kompi...fname=klasa.sma

Odpowiedz