Witam, jak odebrać graczowi tylko jedną broń i czy da się to zrobić tylko na broni w ręce czy też tej która nie jest wyciągnięta?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Odebranie graczowi tylko obecnej broni?
Temat rozp. naven, 30.09.2009 17:41
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 30.09.2009 17:41
#2
Napisano 30.09.2009 18:04
stock bool:fm_strip_user_gun(index, weapon) { new ent_class[32]; new clip, ammo; if (!weapon && !(weapon = get_user_weapon(index, clip, ammo))) return false; get_weaponname(weapon, ent_class, sizeof ent_class - 1); new ent_weap while ((ent_weap = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent_weap, "classname", ent_class)) && pev(ent_weap, pev_owner) != index) {} if (!ent_weap) return false; if (weapon == CSW_SMOKEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_HEGRENADE) { set_pev(index, pev_weapons,pev(index, pev_weapons) & ~(1<<weapon)) cs_set_user_bpammo(index,weapon,0) } else { engclient_cmd(index, "drop", ent_class); new ent_box = pev(ent_weap, pev_owner); if (!ent_box || ent_box == index) return false; dllfunc(DLLFunc_Think, ent_box); } return true; }użycie: fm_strip_user_gun(id, CSW_KNIFE)
lub (nie pamiętam czy do końca dobrze działa):
stock ham_strip_weapon(id, wId) { new weapon[20] get_weaponname (wId, weapon, 19) if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0 new wEnt while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {} if(!wEnt) return 0 if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt) if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0 ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt) set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId)) if (wId == CSW_SMOKEGRENADE || wId == CSW_FLASHBANG || wId == CSW_HEGRENADE) cs_set_user_bpammo(id,wId,0) return 1 }
#3
Napisano 30.09.2009 18:37
fm_strip_user_gun(index, weapon) //weapon czyli do? CSW_M4A1?
#4
Napisano 30.09.2009 18:48
http://wiki.amxmodx....ons_Information <-- info o broniach , jeśli oto ci chodzi ;>
#5
Napisano 30.09.2009 18:48
/* Id of weapons in CS */ #define CSW_P228 1 #define CSW_SCOUT 3 #define CSW_HEGRENADE 4 #define CSW_XM1014 5 #define CSW_C4 6 #define CSW_MAC10 7 #define CSW_AUG 8 #define CSW_SMOKEGRENADE 9 #define CSW_ELITE 10 #define CSW_FIVESEVEN 11 #define CSW_UMP45 12 #define CSW_SG550 13 #define CSW_GALI 14 #define CSW_GALIL 14 #define CSW_FAMAS 15 #define CSW_USP 16 #define CSW_GLOCK18 17 #define CSW_AWP 18 #define CSW_MP5NAVY 19 #define CSW_M249 20 #define CSW_M3 21 #define CSW_M4A1 22 #define CSW_TMP 23 #define CSW_G3SG1 24 #define CSW_FLASHBANG 25 #define CSW_DEAGLE 26 #define CSW_SG552 27 #define CSW_AK47 28 #define CSW_KNIFE 29 #define CSW_P90 30 #define CSW_VEST 31 #define CSW_VESTHELM 32
#6
Napisano 30.09.2009 19:27
Pytałem czy CSW_ czy weapon_ jak w give_item sprawdzę potem +
#7
Napisano 30.09.2009 19:30
a myślisz że dlaczego w przykładzie dałem CSW_ i dałem ci listę CSW_ ?Pytałem czy CSW_ czy weapon_ jak w give_item
#8
Napisano 30.09.2009 21:34
Różnie bywa ;>a myślisz że dlaczego w przykładzie dałem CSW_ i dałem ci listę CSW_ ?Pytałem czy CSW_ czy weapon_ jak w give_item
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych