Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odebranie graczowi tylko obecnej broni?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 naven

    Hero

  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.09.2009 17:41

Witam, jak odebrać graczowi tylko jedną broń i czy da się to zrobić tylko na broni w ręce czy też tej która nie jest wyciągnięta?
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.09.2009 18:04

stock bool:fm_strip_user_gun(index, weapon)
{
	new ent_class[32];
	new clip, ammo;
	if (!weapon && !(weapon = get_user_weapon(index, clip, ammo)))
		return false;
	
	get_weaponname(weapon, ent_class, sizeof ent_class - 1);


	new ent_weap
	while ((ent_weap = engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent_weap, "classname", ent_class)) && pev(ent_weap, pev_owner) != index) {}
	
	if (!ent_weap)
		return false;
	
	if (weapon == CSW_SMOKEGRENADE || weapon == CSW_FLASHBANG || weapon == CSW_HEGRENADE) {
		set_pev(index, pev_weapons,pev(index, pev_weapons) & ~(1<<weapon))
		cs_set_user_bpammo(index,weapon,0)
	 } else {
		engclient_cmd(index, "drop", ent_class);
	
		new ent_box = pev(ent_weap, pev_owner);
		if (!ent_box || ent_box == index)
			return false;
	
		dllfunc(DLLFunc_Think, ent_box);
	}
	return true;
}
użycie: fm_strip_user_gun(id, CSW_KNIFE)

lub (nie pamiętam czy do końca dobrze działa):
stock ham_strip_weapon(id, wId)
{
	new weapon[20]
	get_weaponname (wId, weapon, 19)
	
 	if(!equal(weapon,"weapon_",7)) return 0
	
	new wEnt
	while((wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname",weapon)) && pev(wEnt,pev_owner) != id) {}
	if(!wEnt) return 0

	if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon,wEnt)

	if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem,id,wEnt)) return 0
	
	ExecuteHamB(Ham_Item_Kill,wEnt)

	set_pev(id,pev_weapons,pev(id,pev_weapons) & ~(1<<wId))
	
	if (wId == CSW_SMOKEGRENADE || wId == CSW_FLASHBANG || wId == CSW_HEGRENADE)
		cs_set_user_bpammo(id,wId,0)
	
	return 1
}

  • +
  • -
  • 0

#3 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.09.2009 18:37

fm_strip_user_gun(index, weapon)  //weapon czyli do? CSW_M4A1?

  • +
  • -
  • 0

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 30.09.2009 18:48

http://wiki.amxmodx....ons_Information <-- info o broniach , jeśli oto ci chodzi ;>
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.09.2009 18:48

/* Id of weapons in CS */

#define CSW_P228		1

#define CSW_SCOUT		3

#define CSW_HEGRENADE		4

#define CSW_XM1014		5

#define CSW_C4			6

#define CSW_MAC10		7

#define CSW_AUG			8

#define CSW_SMOKEGRENADE	9

#define CSW_ELITE		10

#define CSW_FIVESEVEN		11

#define CSW_UMP45		12

#define CSW_SG550		13

#define CSW_GALI		14

#define CSW_GALIL		14

#define CSW_FAMAS		15

#define CSW_USP			16

#define CSW_GLOCK18		17

#define CSW_AWP			18

#define CSW_MP5NAVY		19

#define CSW_M249		20

#define CSW_M3			21

#define CSW_M4A1		22

#define CSW_TMP			23

#define CSW_G3SG1		24

#define CSW_FLASHBANG		25

#define CSW_DEAGLE		26

#define CSW_SG552		27

#define CSW_AK47		28

#define CSW_KNIFE		29

#define CSW_P90			30

#define CSW_VEST		31

#define CSW_VESTHELM	32

  • +
  • -
  • 0

#6 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.09.2009 19:27

Pytałem czy CSW_ czy weapon_ jak w give_item ;P sprawdzę potem +
  • +
  • -
  • 0

#7 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 30.09.2009 19:30

Pytałem czy CSW_ czy weapon_ jak w give_item

a myślisz że dlaczego w przykładzie dałem CSW_ i dałem ci listę CSW_ ? :D
  • +
  • -
  • 0

#8 naven

    Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 200
Profesjonalista

  • Postów:1088
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 30.09.2009 21:34

Pytałem czy CSW_ czy weapon_ jak w give_item

a myślisz że dlaczego w przykładzie dałem CSW_ i dałem ci listę CSW_ ? :D

Różnie bywa ;>
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych