entity_set_model
a dokładniej tak
entity_set_model(id,"models/v_asd.mdl")ale gdy tak zrobie następuje crash serva
co robię źle? a może to trzeba w ogóle inaczej ? chciałem wzorować się na pluginie GHW Weapon Replacement ale nadal mi się nie udawało
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 21.09.2009 21:52
entity_set_model(id,"models/v_asd.mdl")ale gdy tak zrobie następuje crash serva
Napisano 21.09.2009 22:28
Napisano 22.09.2009 08:09
if(cs_get_user_team(j) == CS_TEAM_T) { ile_tt++; }i wywal mi tu błąd
Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")?
Napisano 22.09.2009 08:35
Napisano 22.09.2009 09:11
entity_set_string(kto_widelec, EV_SZ_viewmodel, knife_model) entity_set_string(kto_widelec, EV_SZ_weaponmodel, knife_player)
new knife_player[] = "models/p_asd.mdl" new knife_model[] = "models/v_asd.mdl"
Napisano 22.09.2009 09:14
Napisano 22.09.2009 09:20
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)
new SWORD_VIEW[] = "models/diablomod/v_knife.mdl" new SWORD_PLAYER[] = "models/diablomod/p_knife.mdl"więc chyba dobrze zrobiłem ale nie działa
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych