Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmiana modelu


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.09.2009 21:52

załóżmy że w folderze models mam sobie jakiś plik mdl nazwijmy go asd ;D chce go ustawić graczowi zamiast noża chciałem to zrobić funkcją:
entity_set_model
a dokładniej tak
entity_set_model(id,"models/v_asd.mdl")
ale gdy tak zrobie następuje crash serva
co robię źle? a może to trzeba w ogóle inaczej ? chciałem wzorować się na pluginie GHW Weapon Replacement ale nadal mi się nie udawało
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 21.09.2009 22:28

Modele broni widziane nie robisz tym, robisz to za pomoca:
entity_set_string
parametry:
EV_SZ_viewmodel
EV_SZ_weaponmodel
  • +
  • -
  • 0

#3 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 21.09.2009 22:42

http://forums.allied...ad.php?t=103453

:)
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.09.2009 08:09

nie będę pisał drugiego tematu więc tutaj zapytam zrobiłem coś takiego
if(cs_get_user_team(j) == CS_TEAM_T)
		{
			ile_tt++;
		}
i wywal mi tu błąd
Run time error 10: native error (native "cs_get_user_team")
?
  • +
  • -
  • 0

#5 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 22.09.2009 08:35

Ja osobiscie bym uzyl funkcji z core:
get_user_team
wynik 1 to terro
wynik 2 to CT
wynik 3 to spec
wynik 0 to unsigned
  • +
  • -
  • 0

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.09.2009 09:11

a co do modelu to tak ma to wyglądać ?

entity_set_string(kto_widelec, EV_SZ_viewmodel, knife_model)  
	entity_set_string(kto_widelec, EV_SZ_weaponmodel, knife_player)
new knife_player[] = "models/p_asd.mdl"
new knife_model[] = "models/v_asd.mdl"

  • +
  • -
  • 0

#7 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 22.09.2009 09:14

DarkGL
jak dobrze pamietam to v_ to viewmodel a w_ to weaponmodel...
  • +
  • -
  • 0

#8 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 22.09.2009 09:20

wzorowałem się na diablo modzie i ty masz tak
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SWORD_VIEW)  
				entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SWORD_PLAYER)
new SWORD_VIEW[]         = "models/diablomod/v_knife.mdl" 
new SWORD_PLAYER[]       = "models/diablomod/p_knife.mdl"
więc chyba dobrze zrobiłem ale nie działa O.o

[ Dodano: 22-09-2009, 12:24 ]
dobra juz sobie poradziłem :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych