Mam zamiar uzyskać efekt, że po wybraniu wieżyczki z menu, dostaje ona efekt glow o kolorze podanym... Jednak po wybraniu jej, ona znika... .po wyjściu z menu (albo odznaczenia jej) - ona wraca z powrotem..
if(td_is_turret(ENT)) { if(!gPlayerTurretMove[entity_get_edict(ENT, EV_ENT_turret_owner)] && entity_get_int(entity_get_edict(ENT, EV_ENT_turret_ranger), EV_INT_ranger_status)) { if(entity_get_edict(ENT, EV_ENT_turret_owner) == HOST) { set_es(es_handle, ES_RenderFx, kRenderFxGlowShell); set_es(es_handle, ES_RenderColor, {0, 100, 255}); return FMRES_OVERRIDE } } }
próbowałem różnych kombinacji, z , bez return'a.. z różnymi ES_RenderMode. (Wchodzi w funkcję sprawdzającą czy Owner Turret to HOST)
Użytkownik ExTaza?! edytował ten post 20.02.2015 22:11