Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Jak dodać efekt glowshell przez addtofullpack? (TD)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 20.02.2015 21:52

Mam zamiar uzyskać efekt, że po wybraniu wieżyczki z menu, dostaje ona efekt glow o kolorze podanym... Jednak po wybraniu jej, ona znika... .po wyjściu z menu (albo odznaczenia jej) - ona wraca z powrotem..
 

if(td_is_turret(ENT)) {
            if(!gPlayerTurretMove[entity_get_edict(ENT, EV_ENT_turret_owner)] && entity_get_int(entity_get_edict(ENT, EV_ENT_turret_ranger), EV_INT_ranger_status)) {
                        if(entity_get_edict(ENT, EV_ENT_turret_owner) == HOST) {
                        set_es(es_handle, ES_RenderFx, kRenderFxGlowShell);
                        set_es(es_handle, ES_RenderColor, {0, 100, 255});
                        return FMRES_OVERRIDE
                        }
                }
        }

próbowałem różnych kombinacji, z , bez return'a.. z różnymi ES_RenderMode. (Wchodzi w funkcję sprawdzającą czy Owner Turret to HOST)


Użytkownik ExTaza?! edytował ten post 20.02.2015 22:11

  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#2 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 24.02.2015 19:15

set_rendering(es_handle, kRenderTransColor, 0, 100, 255, kRenderFxGlowShell, 16)
if(td_is_turret(ENT)) {
            if(!gPlayerTurretMove[entity_get_edict(ENT, EV_ENT_turret_owner)] && entity_get_int(entity_get_edict(ENT, EV_ENT_turret_ranger), EV_INT_ranger_status)) {
                        if(entity_get_edict(ENT, EV_ENT_turret_owner) == HOST) {
                        set_rendering(es_handle, kRenderTransColor, 0, 100, 255, kRenderFxGlowShell, 16)
                        return FMRES_OVERRIDE
                        }
                }
        }

Sprawdz. Jak nie to nie mam pomysłu.


  • +
  • -
  • 0

#3 ExTaza?!

    Wszechobecny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 106
Zaawansowany

  • Postów:424
  • GG:
  • Imię:Piotr
  • Lokalizacja:Leszno
Offline

Napisano 26.02.2015 18:16

Nie działa.


  • +
  • -
  • 0

http://www.Cs-Kurnik.pl - Zapraszam!

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: awp.cs-kurnik.pl:27017 / 155.133.43.190:27017

 

b_350_20_FFAD41_E98100_000000_591F11.png IP: ts3.cs-kurnik.pl - Darmowe kanały                     


#4 FejmZPolski

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 38
Życzliwy

  • Postów:59
  • Imię:Brak
Offline

Napisano 02.03.2015 00:10

@Tiback

 

Nie możesz zastosować es_handle do natywu set_rendering, gdyż działa to tylko na entach/graczach, i ustawiają im wartości stałe , natomiast intencja autora jest by zmienić wartość na "dany moment"

 

@ExTaZa!?

 

Może czas poszukać, skoro tutaj "nikt" nie ma pojęcia/nie chce pomóc. pomocy na forum alliedmodders, gdzie pomocy udzielają developerzy? Może to błąd wersji/silników?


Użytkownik FejmZPolski edytował ten post 02.03.2015 00:12

Droga hierarchio, chciałem pomóc. !




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych