Perełko złota,
1. Dekompilujesz sobie model który ma te rękawy
2. Usuwasz z .smd które zawiera ręce wszystko, poza rękawami
3. Kości też usuwasz.
4. Eksportujesz sobie do .smd (jako referencja oczywiście)
5. Importujesz do swojego modelu
6. W tym modelu możesz usunąć ramiona jak chcesz, a jak nie to tylko je ubierzemy
7. Ustaw sobie te rękawy odpowiednio za pomocą tych narzędzi, które Ci pokazywałem na obrazku 1 w moim poprzednim poście
8. Wybierz sobie fragmenty tych rękawów i przypisz je do odpowiednich kości (kości ramion) jak w moim poprzednim poście
mały hint. Zapewne te "rękawy" zginają się w łokciach. Pamiętaj, że wszystkie vertexy muszą być przypisane do jakiejś kości, dlatego najlepiej najpierw cały rękaw przypisać do kości np. ramienia, a potem wybrać jego kawałek obejmujący samo przedramię i przypisać do kości przedramienia
Wykonuję strony internetowe, zlecenia AMXX i HLDS - w tym pisanie pluginów, ogarnianie serwerów, edycja i tworzenie modeli.
Potrzebujesz czegoś? Pisz!
"śpieszmy się pisać posty, tak szybko banują..." ~ sebul