←  Pytania dotyczące pluginów

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Oznaczenie gracza kolorem - zrobienie plug...


Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol 31.01.2015 09:42

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /daj_kolor", "ColorMenu");
}
public ColorMenu(id) {
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
	new sub = menu_create("\rWybierz kolor", "ColorMenu_Handle")
	menu_additem(sub, "Czerwony")
	menu_additem(sub, "Niebieski")
	menu_additem(sub, "Bialy")
	menu_additem(sub, "Zielony")
	menu_additem(sub, "Zolty")
	menu_additem(sub, "Rozowy")
	menu_additem(sub, "Blekitny")
	menu_additem(sub, "Usun kolor")
	menu_setprop(sub, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
	menu_setprop(sub, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	menu_display(id, sub)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public ColorMenu_Handle(id, sub, item) {
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
	return PLUGIN_HANDLED
	if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) {
		new kogo[33]; new body; new nick[64];
		switch(item) {
			case 0: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor CZERWONY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 1: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor NIEBIESKI", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 2: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BIALY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 3: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZIELONY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 4: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZOLTY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 5: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 180, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ROZOWY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 6: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BLEKITNY/AQUA", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 7: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {					
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED							
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s prowadzacy usunal ci kolor", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 9: return PLUGIN_HANDLED
			}		
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Ludzie szanujmy się, nie wrzucajmy kodu który ma 350 linijek, w tym 200 spacji, następnym razem użyj czegoś takiego: http://textmechanic....mpty-Lines.html

Przejdź do postu

  • +
  • -
Kalyente - zdjęcie Kalyente 31.01.2015

Witam, w pewnym silniku znalazłem kod do oznaczania gracza kolorem, chciałbym zrobić z niego plugin, aczkolwiek nie wiem jak.
 

public ColorMenu(id) {
        new sub = menu_create("\rWybierz kolor", "ColorMenu_Handle")
        menu_additem(sub, "Czerwony")
        menu_additem(sub, "Niebieski")
        menu_additem(sub, "Bialy")
        menu_additem(sub, "Zielony")
        menu_additem(sub, "Zolty")
        menu_additem(sub, "Rozowy")
        menu_additem(sub, "Blekitny")
        menu_additem(sub, "Usun kolor")
        menu_setprop(sub, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
        menu_setprop(sub, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
        menu_display(id, sub)
        return PLUGIN_HANDLED
}
public ColorMenu_Handle(id, sub, item) {
        if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
                return PLUGIN_HANDLED
        if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) {
                switch(item) {
                        case 0: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor CZERWONY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 1: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor NIEBIESKI", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 2: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BIALY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 3: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZIELONY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 4: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZOLTY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 5: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 180, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ROZOWY", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 6: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 255, kRenderNormal, 25)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BLEKITNY/AQUA", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 7: {
                                get_user_aiming(id, kogo[id], body)
                                if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
                                        client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
                                        return PLUGIN_HANDLED
                                }
                                set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
                                get_user_name(kogo[id], nick, 31)
                                client_print(kogo[id], print_center, "%s prowadzacy usunal ci kolor", nick)
                                ColorMenu(id)
                        }
                        case 9: return PLUGIN_HANDLED
                }
        }
        return PLUGIN_HANDLED
}
Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 31.01.2015

Dodaj biblioteki, funkcję plugins_init() oraz  wywołaj funkcję public ColorMenu(id) po wpisaniu przez gracza odpowiedniej komendy.

Odpowiedz

  • +
  • -
Kalyente - zdjęcie Kalyente 31.01.2015

Dodaj biblioteki, funkcję plugins_init() oraz  wywołaj funkcję public ColorMenu(id) po wpisaniu przez gracza odpowiedniej komendy.

 

Nie za bardzo wiem, które biblioteki mam dodać oraz nie wiem jak wywołać funkcję public ColorMenu(id)

Odpowiedz

  • +
  • -
Najlepsza odpowiedź Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 31.01.2015

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /daj_kolor", "ColorMenu");
}
public ColorMenu(id) {
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
	new sub = menu_create("\rWybierz kolor", "ColorMenu_Handle")
	menu_additem(sub, "Czerwony")
	menu_additem(sub, "Niebieski")
	menu_additem(sub, "Bialy")
	menu_additem(sub, "Zielony")
	menu_additem(sub, "Zolty")
	menu_additem(sub, "Rozowy")
	menu_additem(sub, "Blekitny")
	menu_additem(sub, "Usun kolor")
	menu_setprop(sub, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
	menu_setprop(sub, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	menu_display(id, sub)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public ColorMenu_Handle(id, sub, item) {
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
	return PLUGIN_HANDLED
	if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) {
		new kogo[33]; new body; new nick[64];
		switch(item) {
			case 0: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor CZERWONY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 1: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor NIEBIESKI", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 2: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BIALY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 3: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZIELONY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 4: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZOLTY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 5: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 180, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ROZOWY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 6: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BLEKITNY/AQUA", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 7: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {					
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED							
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s prowadzacy usunal ci kolor", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 9: return PLUGIN_HANDLED
			}		
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Ludzie szanujmy się, nie wrzucajmy kodu który ma 350 linijek, w tym 200 spacji, następnym razem użyj czegoś takiego: http://textmechanic....mpty-Lines.html

Odpowiedz

  • +
  • -
Kalyente - zdjęcie Kalyente 31.01.2015

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /daj_kolor", "ColorMenu");
}
public ColorMenu(id) {
	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED;
	new sub = menu_create("\rWybierz kolor", "ColorMenu_Handle")
	menu_additem(sub, "Czerwony")
	menu_additem(sub, "Niebieski")
	menu_additem(sub, "Bialy")
	menu_additem(sub, "Zielony")
	menu_additem(sub, "Zolty")
	menu_additem(sub, "Rozowy")
	menu_additem(sub, "Blekitny")
	menu_additem(sub, "Usun kolor")
	menu_setprop(sub, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
	menu_setprop(sub, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
	menu_display(id, sub)
	return PLUGIN_HANDLED
}
public ColorMenu_Handle(id, sub, item) {
	if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
	return PLUGIN_HANDLED
	if(item != MENU_EXIT && item != MENU_BACK && item != MENU_MORE) {
		new kogo[33]; new body; new nick[64];
		switch(item) {
			case 0: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor CZERWONY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 1: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor NIEBIESKI", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 2: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BIALY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 3: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZIELONY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 4: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 255, 0, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ZOLTY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 5: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 255, 0, 180, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor ROZOWY", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 6: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 255, 255, kRenderNormal, 25)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s masz kolor BLEKITNY/AQUA", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 7: {
				get_user_aiming(id, kogo[id], body)
				if(!is_user_alive(kogo[id]) || get_user_team(kogo[id]) != 1) {					
					client_print(id, print_center, "Musisz nacelowac na wieznia!")
					return PLUGIN_HANDLED							
				}
				set_user_rendering(kogo[id], kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderNormal, 0)
				get_user_name(kogo[id], nick, 31)
				client_print(kogo[id], print_center, "%s prowadzacy usunal ci kolor", nick)
				ColorMenu(id)
			}
			case 9: return PLUGIN_HANDLED
			}		
	}
	return PLUGIN_HANDLED
}

Ludzie szanujmy się, nie wrzucajmy kodu który ma 350 linijek, w tym 200 spacji, następnym razem użyj czegoś takiego: http://textmechanic....mpty-Lines.html

 

 

dziękuje  :wub: a mógłbyś jeszcze zrobić żeby tylko prowadzący mógł używać tej komendy?

Odpowiedz

  • +
  • -
Wielkie Jol - zdjęcie Wielkie Jol 31.01.2015

Dodaj

#include <jailbreak>

 

Potem w tym miejscu

	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED; 

zamień na

	if(!is_user_alive(id) || jail_get_prowadzacy() != id)
		return PLUGIN_HANDLED;
Odpowiedz

  • +
  • -
Kalyente - zdjęcie Kalyente 31.01.2015

 

Dodaj

#include <jailbreak>

Potem w tym miejscu

	if(!is_user_alive(id))
		return PLUGIN_HANDLED; 

zamień na

	if(!is_user_alive(id) || jail_get_prowadzacy() != id)
		return PLUGIN_HANDLED;

Dziękuje Ci serdecznie :) Można zamknąć.

Odpowiedz